FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Złoty Kwiat – piękna, jasnoruda kotka. Matka Jeżynka i Brunatki oraz Prędkiej Łapy, jest wojowniczką i karmicielka w Klanie Pioruna.

Wygląd Edytuj

Złoty Kwiat to elegancka, jasnoruda, pręgowana kotka, której sierść lśni jak dojrzały jęczmień. Posiada małe nacięcie na jednym z uszu oraz żółte oczy.

Historia Edytuj

Super Edycje (Super Edition Arc) Edytuj

Obietnica Zakrzywionej Gwiazdy Edytuj

Podczas zebrania przy Czterech Drzewach Złoty Kwiat jest znana jako nowy wojownik Klanu Pioruna. Podczas, gdy grupa wojowników nieopodal rozmawia, Złoty Kwiat obserwuje Błękitne Futro, która wygląda, jakby przejęcie rozmawiała o czymś z Dębowym Sercem. Zaniepokojona o jej partnera w Klanie Pioruna, odchodzi od grupy, aby się upewnić, czy wszystko jest w porządku z Błękitnym Futrem.

Zadanie Ognistej Gwiazdy Edytuj

Złoty Kwiat nie ukazuje się w tej książce po imieniu, ale jest w spisie Klanów.

Burza Jeżynowej Gwiazdy Edytuj

Jeżynowa Gwiazda uważa, że on i jego siostra, Brunatna Skóra mają w sobie tą samą krew, gdyż są dziećmi Tygrysiej Gwiazdy i Złotego Kwiatu.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Złoty Kwiat jest karmicielką w Klanie Pioruna, jej synem jest Prędki.

Kiedy Krucza Łapa przychodzi do Klanu z wieścią, że Rudy Ogon nie żyje, ona pośpiesznie do niego podchodzi do niego i wylizuje go po policzku, aby się uspokoił i nakazała mu, by sprowadził medyczkę, Nakrapiany Liść, na pomoc. Gdy Klan Cienia atakuje obóz Klanu Pioruna, Złoty Kwiat broni obozu i walczy zaciekle z wrogimi wojownikami. Po bitwie pomaga odbudowywać obóz i widać jak fortyfikuje ściany żłobka razem z Oszronionym Futrem.

Ogień i Lód Edytuj

Jej syn zostaje uczniem i dostaje nowe imię, Prędka Łapa. Jego mentorem zostaje Długi Ogon.

W momencie gdy Błękitna Gwiazda choruje z powodu zielonego kaszlu, widać, że Złoty Kwiat opiekuje się nią w legowisku przywódczyni, liżąc ją delikatnie po głowie, aby obniżyć temperaturę. Opiekowała się nią niczym swoim kocięciem.

Gdy Ogniste Serce przynosi swego siostrzeńca, Chmurkę, do obozu Klanu Pioruna, Złoty Kwiat zauważa, że jest on zbyt mały i słaby, aby przetrwać porę nagich liści. Chmurka w rzeczywistości przeziębia się, jednak udaje mu się przeżyć dzięki ziołom, które dała mu Żółty Kieł.

Las Tajemnic Edytuj

Złoty Kwiat jest partnerką Tygrysiego Pazura, więc spodziewając się kociąt przenosi się do żłobka. Jest w zaawansowanej ciąży, widziana jest jak popycha kule brudnego mchu ze żłobka. Ogniste Serce wita ją i mówi, że wkrótce nadejdzie pora nowych liści, idealny czas dla jej miotu. Później rodzi się Jeżynek i Brunatka.

Kiedy Srebrny Strumień umiera podczas porodu, Błękitna Gwiazda prosi Złoty Kwiat, aby zaopiekowała się Piórkiem i Burzą, opowiadając o śmierci ich matki. Mimo, że inne karmicielki protestowały i cały Klan był wrogo nastawiony wobec nich, Złoty Kwiat łagodnieje i zgadza się opiekować młodymi, mówiąc, ze ma mnóstwo mleka. Dba o nie z taką samą miłością i uczuciem jak do własnych kociąt, chociaż jest wyczerpana i napięta. Ogniste Serce podziwia jej życzliwość.

Kiedy Krzywiona Gwiazda domaga się, aby Piórko i Burza zostały zwrócone Klanowi Rzeki, Złoty Kwiat jest rozczarowana.

Reszta historii wkrótce.

Ciekawostki Edytuj

  • Przyczyna śmierci Złotego Kwiata jest niewyjaśniona.
  • Złoty Kwiat jest prawdziwą miłością Tygrysiej Gwiazdy.
  • W Ucieczka w dzicz, jest zasugerowane że Złoty Kwiat miała więcej kociąt niż Prędka Łapa w jej pierwszym miocie, ale nie wiadomo, co się z nimi stało.

Błędy Edytuj

  • Jest błędnie powiedziane że miała bladożółte futro.