FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Rozumiem cię. Twoje oczy zawsze zdradzały to, co dzieje się w twoim sercu. Ale to moje młode i jeśli okaże się to konieczne, oddam za nie życie. Boję się o nie, Ogniste Serce. Klan nigdy nie wybaczy Tygrysiemu Pazurowi... zresztą nie powinien. Ale Jeżynek i Brunatka nie zrobiły nic złego i nie można ich karać za Tygrysiego Pazura.

—Złoty Kwiat ślubująca bronić jej kociąt w Cisza przed burzą, str 34

Złoty Kwiat (ang. Goldenflower) – Piękna, jasnoruda kotka. Matka Jeżynka i Brunatki oraz Prędkiej Łapy, była wojowniczką i karmicielką w Klanie Pioruna. Aktualnie jest w klanie Gwiazdy.

Wygląd

Złoty Kwiat to elegancka, jasnoruda, pręgowana kotka, której sierść lśni jak dojrzały jęczmień. Posiada małe nacięcie na jednym z uszu oraz żółte oczy.

Historia

Super Edycje (Super Edition Arc)

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Podczas zebrania przy Czterech Drzewach Złoty Kwiat jest znana jako nowy wojownik Klanu Pioruna. Podczas, gdy grupa wojowników nieopodal rozmawia, Złoty Kwiat obserwuje Błękitne Futro, która wygląda, jakby przejęcie rozmawiała o czymś z Dębowym Sercem. Zaniepokojona o jej partnera w Klanie Pioruna, odchodzi od grupy, aby się upewnić, czy wszystko jest w porządku z Błękitnym Futrem.

Zadanie Ognistej Gwiazdy

Złoty Kwiat nie ukazuje się w tej książce po imieniu, ale jest w spisie Klanów.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda uważa, że on i jego siostra, Brunatna Skóra mają w sobie tą samą krew, gdyż są dziećmi Tygrysiej Gwiazdy i Złotego Kwiatu.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc)

Ucieczka w Dzicz

Złoty Kwiat jest karmicielką w Klanie Pioruna, jej synem jest Prędki.
Kiedy Krucza Łapa przychodzi do Klanu z wieścią, że Rudy Ogon nie żyje, ona pośpiesznie do niego podchodzi do niego i wylizuje go po policzku, aby się uspokoił i nakazała mu, by sprowadził medyczkę, Nakrapiany Liść, na pomoc. Gdy Klan Cienia atakuje obóz Klanu Pioruna, Złoty Kwiat broni obozu i walczy zaciekle z wrogimi wojownikami. Po bitwie pomaga odbudowywać obóz i widać jak fortyfikuje ściany żłobka razem z Oszronionym Futrem.

Ogień i Lód

Jej syn zostaje uczniem i dostaje nowe imię, Prędka Łapa. Jego mentorem zostaje Długi Ogon.
W momencie gdy Błękitna Gwiazda choruje z powodu zielonego kaszlu, widać, że Złoty Kwiat opiekuje się nią w legowisku przywódczyni, liżąc ją delikatnie po głowie, aby obniżyć temperaturę. Opiekowała się nią niczym swoim kocięciem.
Gdy Ogniste Serce przynosi swego siostrzeńca, Chmurkę, do obozu Klanu Pioruna, Złoty Kwiat zauważa, że jest on zbyt mały i słaby, aby przetrwać porę nagich liści. Chmurka w rzeczywistości przeziębia się, jednak udaje mu się przeżyć dzięki ziołom, które dała mu Żółty Kieł.

Las Tajemnic

Złoty Kwiat jest partnerką Tygrysiego Pazura, więc spodziewając się kociąt przenosi się do żłobka. Jest w zaawansowanej ciąży, widziana jest jak popycha kule brudnego mchu ze żłobka. Ogniste Serce wita ją i mówi, że wkrótce nadejdzie pora nowych liści, idealny czas dla jej miotu. Później rodzi się Jeżynek i Brunatka.
Kiedy Srebrny Strumień umiera podczas porodu, Błękitna Gwiazda prosi Złoty Kwiat, aby zaopiekowała się Piórkiem i Burzą, opowiadając o śmierci ich matki. Mimo, że inne karmicielki protestowały i cały Klan był wrogo nastawiony wobec nich, Złoty Kwiat łagodnieje i zgadza się opiekować młodymi, mówiąc, ze ma mnóstwo mleka. Dba o nie z taką samą miłością i uczuciem jak do własnych kociąt, chociaż jest wyczerpana i napięta. Ogniste Serce podziwia jej życzliwość.
Kiedy Krzywa Gwiazda domaga się, aby Piórko i Burza zostały zwrócone Klanowi Rzeki, Złoty Kwiat jest rozczarowana.

Reszta historii wkrótce.

Nowe Proroctwo

Wschód Księżyca

Nie pojawia się oficjalnie w Wschodzie Księżyca, ale jednak znajduje się w spicie Klanów.

Świt

Nie pojawia się oficjalnie w Świcie, ale jednak znajduje się w spicie Klanów.

Nowele

Serce Nakrapianego Liścia

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale jednak znajduje się w spicie Klanów.

Furia Tygrysiego Pazura

Brunatka i Jeżynek są uciszanych przez swoją mamę, podczas wygnania ich ojca, Tygrysiego Pazura.
Podczas pożaru, który przetacza się przez obóz Klanu Pioruna, Tygrysi Pazur zauważa na szczycie wąwozu Złoty Kwiat z Brunatką, zmierzające w kierunku rzeki. Gdy Ogniste Serce pyta, czy brakuje kota, Złoty Kwiat wrzeszczy, że jej syna nie ma.

Życzenie Liściastej Sadzawki

Ciekawostki

  • Przyczyna śmierci Złotego Kwiata jest niewyjaśniona.
  • Złoty Kwiat nie jest prawdziwą miłością Tygrysiej Gwiazdy.
  • W Ucieczka w dzicz, jest zasugerowane że Złoty Kwiat miała więcej kociąt niż Prędka Łapa w jej pierwszym miocie, ale nie wiadomo, co się z nimi stało.

Błędy

  • Jest błędnie powiedziane że miała bladożółte futro.

Galeria