FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Wysoka Gwiazda – były przywódca Klanu Wiatru. Wielki kocur o czarno-białej sierści. Był przyjacielem Jake'a.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Wysoka Gwiazda nie pojawia się w tej książce, ale jest wspomniany przez Szarą Łapę jako przywódca Klanu Wiatru, opowiadając także o innych przywódcach Klanów Ognistej Łapie tuż przed Zgromadzeniem przy Czterech Drzewach. Kiedy Zgromadzenie się zaczyna, przywódca Klanu Cienia, Złamana Gwiazda ujawnia, że wypędzili Klan Wiatru z ich terytorium. Powoduje to wielkie zszokowanie i gniew zgromadzonych pozostałych dwóch Klanów, gdyż nie wiadomo, gdzie podziewał się Klan Wiatru.

Wygląd Edytuj

Wysoka Gwiazda to wielki, czarno-biały kocur z bardzo długim, chudym, czarnym ogonem z białą końcówką, Posiada biały pysk i łapy, krótkie, gęste futro oraz bursztynowe oczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Wysoka Gwiazda na początku miał mieć na imię Długi Ogon, ale zmieniono to.
  • Vicky mówi, że Wysoka Gwiazda nigdy nie miał partnerki ani kociąt, a Kate mówi, że jego serce zawsze należało do "jego Jake'a". Vicky mówi również, że Wysoka Gwiazda nigdy nie został wykastrowany podczas pobytu z Jake'iem, i po prostu "nie był zainteresowany umawianiem się z kotkami". Kate powiedziała także, że w swojej głowie widzi Wysoką Gwiazdę i Jake'a jako partnerów. Jednak w głowie wydawnictwa są oni "dobrymi przyjaciółmi". Niemniej jednak, według Vicky Jake i Wysoka Gwiazda byli w sobie zakochani.
  • Kate twierdzi, że Wysoka Gwiazda odchodzi z Klanu Gwiazdy by spotkać się z Jake'iem.
  • Przez jakiś czas, ze względu na Jake'iego, został kotem domowym, ale odszedł, po wstydził się z takiej błahej przyczyny porzucić klan.
  • Wysoka Gwiazda nie zamartwiał się śmiercią Zięby, bo wiedział że jest ona w klanie Gwiazd.
  • Książka ,,Zemsta Wysokiej Gwiazdy" opisuje jego życia jeszcze gdy był uczniem.