FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Postawa
Obiecuję wam wszystkim, że poprowadzę Klan Wiatru z zaciętym oddaniem ojca i czystą miłością matki. Nic nie ma dla mnie większego znaczenia niż sprawić, żeby Klan Wiatru był silniejszy, aby przyszłe pokolenia mogły żyć w nim z godnością i pokojem. Każdy kot którego znałem – każdy kot którego kochałem, uczył mnie znaczenia przyjaźni i niebywałej mocy wojownika.

Wysoka Gwiazda do Klanu Gwiazd w Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Wysoka Gwiazda – były przywódca Klanu Wiatru. Wielki kocur o czarno-białej sierści. Był przyjacielem Jake'a.

Wygląd Edytuj

Wysoka Gwiazda to wielki, czarno-biały kocur z bardzo długim, chudym, czarnym ogonem z białą końcówką, Posiada biały pysk i łapy, krótkie, gęste futro oraz bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Wysoka Gwiazda nie pojawia się w tej książce, ale jest wspomniany przez Szarą Łapę jako przywódca Klanu Wiatru, opowiadając także o innych przywódcach Klanów Ognistej Łapie tuż przed Zgromadzeniem przy Czterech Drzewach. Kiedy Zgromadzenie się zaczyna, przywódca Klanu Cienia, Złamana Gwiazda ujawnia, że wypędzili Klan Wiatru z ich terytorium. Powoduje to wielkie zszokowanie i gniew zgromadzonych pozostałych dwóch Klanów, gdyż nie wiadomo, gdzie podziewał się Klan Wiatru.

Super Edycje (Super Edition Arc) Edytuj

Zemsta Wysokiej Gwiazdy Edytuj

książka zaczyna się od narodzin Wysokiego i jego siostry Zięby, w porze nagich drzew. Mimo licznych wysiłków matki, koteczka umiera z powodu powikłań i wyczerpania. Jasny Ptak jest zasmucona, ale jej partner stwierdza, że musi się zająć drugim, zdrowym kotkiem, a córkę spotka pewnego dnia w Klanie Gwiazd. Rudo-biały kocur zauważa, że kociak ma nienaturalnie długi ogon, i żartobliwie proponuje nazwać go ,,Wysoki".

Kilka dni później syn Jasnego Ptaka już umie chodzić. Matka woła za nim, żeby był ostrożny, zaś młody odpowiada, że wszystko będzie dobrze. Kotka zauważa, że to drugi dzień zwiedzania obozu przez jej syna i obawia się, by przez zbytnie podekscytowanie nie wpadł w kłopoty. Tymczasem nowy kolega ze żłobka Wysokiego, Kaszel, stwierdza śmiejąc się że Wysoki wygląda jakby zamarzał na śniegu ze swoimi białymi znaczeniami. Najmłodszy członek Klanu niezrażony odpowiada mu, iż w śniegu będzie mniej widoczny z takim umaszczeniem.

Młody zachowuje się bardzo nerwowo w obecności medyka Klanu, Jastrzębiego Serca, który straszy kocięta opowieściami o drapieżnych ptakach terroryzujących obozy. Podczas jednej z takich historii Poranna Pręga karci medyka, żeby przestał zmyślać i zajął się swoją pracą. Tymczasem Złośliwy zaczepia swojego kolegę, że razem z Kaszlem idą zobaczyć łowieckie skały. Wysoki podskakuje i postanawia iść razem z nimi.

Dwoje starszych kociąt bez trudu wchodzi na wielkie skały, zaś trzeci kotek robi to powoli i nieudolnie. Złośliwy wchodzi na najwyższy kamień i oświadcza, że jest przywódcą. Kaszel wdrapuje się na ten nieco niższy i odpowiada, że jest zastępcą. Kiedy czarno-biały kocurek chce wejść na trzecią skałę, Złośliwy uderza go i młody spada na ziemię. Brązowy kotek drwi z niego, mówiąc że on nie może być nawet wojownikiem, gdyż jego rodzice są tunelerami i jedyne co potrafią to babrać się w błocie. Następnie nadaje mu przydomek ,,Robak" jako że kiedyś też będzie rył głęboko pod ziemią. Wysoki smuci się jeszcze bardziej, gdy ojciec przychodzi po niego i mówi, że chce zacząć go uczyć kopania tuneli. Piaskowy Cierń chce zostać mentorem syna, jednak Wrzosowa Gwiazda wybiera Poranną Pręgę, wojownika, a nie tunelera. Gdy jego wybór spotyka się z dezaprobatą, mówi zdecydowanie, że to on decyduje o przyszłości swoich uczniów. Tymczasem Kaszel i Złośliwy dostają za nauczycieli Jastrzębie Serce i Czerwonego Pazura.

Podczas Treningu Wysoka Łapa rozwija swoje niesamowite umiejętności biegania. Złośliwa Łapa nieprzerwanie żartuje z jego przeznaczenia jako kopacza tuneli. Pewnego razu ojciec zabiera małego ucznia, żeby pokazać mu swoją pracę i przyszykować go do niej. Każe mu kopać w ziemi tunele. Niestety, czarno biały kocurek robi tunel zbyt nisko i wkrótce zostaje zalany wodą. Obydwoje ledwo uchodzą życiem. Starszy kot jest wściekły i obwinia o wszystko syna, przestaje też z nim rozmawiać i spotykać. Później nadszedł czas na pierwsze zgromadzenie Wysokiej Łapy. Złośliwa Łapa kpi z niego, że pewnie pierwszy raz idzie bez matki. ostatecznie najadał się wstydu na zebraniu, bo jego ojciec opowiedział wszystkim o incydencie z powodzią. Poranna Pręga przedstawia mu przedstawicieli innych klanów, później zebranie się kończy.

Po powrocie do obozu, koty Klanu Wiatru zastają zawalony tunel i Wróbla, byłego włóczęgę, którego przyjęli do klanu. Uczeń pyta go, gdzie jest ojciec. Kocur mówi im, że był z Piaskowym Cierniem, gdy tunel się zawalił, i że nie zdołał go uratować. Wysoka Łapa wpada w histerię, grzebie w zasypanym przejściu, chcąc ratować ojca, pyta też rozpaczliwie Wróbla, czemu nie próbował go ratować. Wróbel stwierdza obojętnie, że nie jest tunelerem, i ma szczęście że się uratował. Młody uczeń nie może znieść myśli,że jego rodzic zginął przywalony błotem. Poranna Pręga pociesza go, że Piaskowy Cierń będzie czekał na syna w Klanie Gwiazd, ale czarno biały kocurek nie chce tego słuchać.

Wkrótce on i jego koledzy stają się pełnoprawnymi wojownikami. Wysoka Łapa otrzymuję imię Wysoki Ogon, Złośliwa Łapa staje się Złośliwym Pazurem, zaś Kaszląca Łapa - Kaszlącym Pyskiem, medykiem. Jednak nawet po zakończeniu treningu Wysoki Ogon nie przestaje myśleć o włóczędze. Podejrzewa go zabicie ojca i z trudem wysłuchuje pochwał pod jego adresem przez inne koty, gdy poluje dla klanu. Po dwóch księżycach Wróbel odchodzi, a młody wojownik postanawia iść jego tropem, by się zemścić.

Wysoki Ogon długo nie może znaleźć tropu samotnika, aż nagle wyczuwa zapach kota domowego. Wygląda przez krzaki i widzi rudego kocura, osaczonego przez psa. Czarno biały wojownik bez namysłu skacze na grzbiet rozjuszonej bestii, dając rudemu okazję na ucieczkę. Po chwili oba kocury skryły się w krzakach, a rudy pyta swojego wybawcy, czy pochodzi z Klanu Pioruna. Wysoki Ogon zaprzecza i mówi że jest z klanu Wiatru. Domowy pieszczoch z zaciekawieniem wysłuchuje opowieści o czterech klanach i przedstawia się imieniem Jake.

Następnego dnia Wysoki Ogon przez przypadek zjada zatrutego szczura. Jake przynosi mu trochę jedzenia dwunożnych, które jest lepsze na żołądek niż dzika zwierzyna. Po uleczeniu bólu brzucha towarzysza, rudy kot opowiada mu o weterynarzu i jego zabiegach na kotach. Młody wojownik słucha tego z pewnym przerażeniem.

Jake przychodzi później do jedzenia. Jego domownicy dają Wysokiemu Ogonowi ​​trochę jedzenia, a Jake mówi mu, żeby je zjadł. Jake zostaje z nim przez resztę dnia. Kiedy jego właściciel zamyka wojownika o małej klatki, młody kocur syczy, ale Jake broni swojego domownika. Jego przyjaciell skarży się, że dwunożny jest okrutny, aby go uwięzić w swojej kryjówce, ale Jake raz jeszcze broni swoich domowników. Jake mówi o tym, jak komunikuje się ze swoim człowiekiem. Po prostu mówi wszystko "tak", ponieważ nie może zrozumieć, co mówi dwunożny. Uczył swojego pana o pożywieniu, a Jake mówi, że czasami próbuje to powiedzieć, ale jego akcent jest okropny.

Po rozmowie z kotem domowym Wysoki Ogon opisuje swoją misję, a Jake jest pod wrażeniem obecności wojownika. Jake chce iść z nim, aby zemścić się na Wróblu, a po chwili błagania kot Klanu Wiatru się poddaje.

Para podróżuje przez osiedle dwunożnych i spotyka kilka innych kotów po drodze. Jednym z kotów jest Pigwa, szara kotka. Spotykają wrogie koty, w tym Red, Pixie i Marmolada, która prowadzi ich do starszego kota, który wie wszystko, Jay. Kiedy pytają ją o łotrów, przypomina sobie, że Red zauważyła na swoim terytorium dziwne koty, nie pamiętając, ile czasu minęło. .

Dwa koty kontynuują podróż. Przestają jeść i śpią pod żywopłotem. Mówią więcej o swoim życiu i dobrze się znają.

Następnie oba kocury znajdują wróbla w towarzystwie miejskich kotów. Jest on tam kimś w rodzaju ważnego członka Klanu. Przyjaciele słuchają jego luźnych rozmów o tym, jak to nudziło mu się w Klanie Wiatru.     Kiedy przybywa, kotka Reena mówi o tym, jak trudno byłoby Wysokiemu Ogonowi ​​zobaczyć, że Wróbel żył i że Piaskowy Cierń zmarł. kocur próbuje powiedzieć, że go to nie obchodzi. Po tym, łotry mówią o obfitej zdobyczy.

Kiedy on śpi, czarno biały kot zastanawia się jak najlepiej będzie zabić Wróbla.

Następnego dnia mściwy kocur myśli, że musi zdobyć zaufanie Wróbla. Poluje na królika i daje mu go, żałując, że się nim nie udusi. Po tym, jak Wysoki Ogon prawie spadł z klifu, uświadamia sobie, że znalazł sposób na pozbycie się Wróbla. Obiecuje swojemu ojcu, że zabije włóczęgę.

Kiedy kot Klanu próbuje polować ze swoim wrogiem, Reena ostrzega go, że nie lubi towarzystwa, kiedy wychodzi wcześnie.

Wysoki Ogon czeka w swoim gnieździe, aż Wróbel powróci. Kiedy wraca i jest pytany, czy śpi, kłamie i mówi, że tak.

Główny bohater wysłuchuje komentarzy wroga na temat dwunożnych, którzy wyrzucają swe śmieci na polach przy mieście. Gdy inne koty pytają go o co chodzi, Wróbel ze zirytowanym wyrazem twarzy mówi, że przecież obok jest Droga Grzmotu, więc ludzie wyrzucają swoje odpadki z potworów, którymi jeżdżą. Właśnie wtedy Wysoki Ogon pyta Wróbla, czy ten pokaże mu klif, bo tam widział najwięcej gołębi do polowania. Samotnik wzrusza ramionami i zgadza się.

Później przyjaciel Jake'a wyjaśnia mu swój plan. Stwierdza, że na glifie nad droga grzmotu musi po prostu mocno pchnąć Wróbla, a on zapłaci za zamordowanie Piaskowego Ciernia pod łapami potwora. Rudy próbuje go odciągnąć o tego pomysłu, by znaleźć bardziej pokojowe rozwiązanie, jednak jego towarzysz złości się i odpowiada, że że z mordercą nie da się porozmawiać.

Już rano następnego dnia kot mruczy do ucha Wróbla, że czas polować. Samotnik mówi, że słońce dopiero wschodzi, na co jego rozmówca zmyśla, mówiąc że lubi wczesne polowania. Brązowy kocur wstaje leniwie, chwaląc Wysokiego Ogona za swoje wojownicze obyczaje. Czarno biały proponuje natychmiast zacząć od Drogi Grzmotu, bo tam rzekomo jest najwięcej zwierzyny. Wróbel, jak zwykle obojętny pozwala się wprowadzić na sam szczyt. Pod koniec wędrówki zwraca uwagę drugiemu myśliwemu, że jest o wiele za stromo by zejść na dół. Wysoki Ogon niewinnie pyta, czy by na pewno. Wróbel potakuje i niczego nieświadomy wychyla się za krawędź urwiska. Młody wojownik już wysuwa pazury, by go zepchnąć, jednak on w ostatniej odwraca się i pyta co czarno biały kot wyprawia. Ten z wściekłością syczy, żeby dobrze mu się przypatrzył, o będzie ostatnim kotem jakiego Wróbel zobaczy przed śmiercią. Podstępny zabójca zdradza samotnikowi swój plan i oskarża go śmierć ojca.

wojownik mówi mu, że zabił jego ojca, a Wróbel pyta, czy to Piaskowy Cierń. Młodszy kot upiera się, że kazał mu wejść do tunelu, zostawił go tam, by umarł. Wróbel mruga i stwierdza, że ​​tak nie jest. człnek Klanu Wiatru syknął, że uciekł z tunelu jak przestraszony królik, zostawił Piaskowego Ciernia na pastwę losu. przerażony samotnik mówi Wysokiemu Ogonowi, że nie wiedział, co robić, nie był wojownikiem. Spogląda przez krawędź i nadal mówi, że nie miał żadnego treningu, a stary tuneler wiedział o tym. Oddał swoje życie, aby Wróbel mógł uciec, dlatego umarł, zatrzymał ziemię na tyle długo, by miał czas na wyjście z lawiny.. Przypomina kotu że jego rodzic umarł jako bohater. prześladowca pyta, dlaczego ma mu wierzyć, i myśli, że musi kłamać. Brązowy włóczęga stwierdza z rozpaczą że przecież ego śmierć nie przywróci życia Piaskowemu Cierniowi. Wysoki Ogon czuje drżenie ziemi i krzyczy do Wróbla, że trzeba uciekać, ale jest już za późno. samotnikowi ziemia usuwa się z pod łap, a zrozpaczony kocur zaczyna zjeżdżać po stromym zboczu. Czarno biały wojownik skacze za nim, próbując złapać go i wciągnąć, ale chybia. Obaj spadają na twardy kamień drogi grzmotu.

Wysoki Ogon, mocno poobijany, zauważa że jego towarzysz niedoli jest zbyt obolały i oszołomiony, by zdecydować gdzie uciekać. Łaciaty kot wraca po niego i zachęca, by biegł za nim. W ostatniej chwili łapie rannego za kark i wciąga za oba do bezpiecznego miejsca. Dwa kocury chowają się w rowie, unikając śmierci z łap potworów. Samotnik z ulgą mruczy, że żyją, i muszą się tylko wydostać. Kot o długim ogonie zauważa mały tunel prowadzący pod drogą grzmotu i woła Wróbla by za nim szedł. Jednak zdaje sobie sprawę, że ten boi się tunelu-patrzy na niego z najeżonym futrem i pazurami.

Wojownik wyobraża sobie, co musi myśleć i czuć Wróbel, więc mówi, że robi to świetnie. Wróbel dziękuje mu i przeprasza za śmierć Piaskowego Ciernia.. Wyjaśnia, że ​​to był wypadek, Tuneler uratował mu życie i nigdy go nie zapomni.

Ostatecznie Wysoki Ogon rozstaje się z oboma przyjaciółmi, którzy zostają z dwunożnymi. Po powrocie do Klanu wojownik wyjaśnia swoje przygody, a każdy kot w klanie słucha go z zapartym tchem.

Podczas ceremonii przywództwa Wysokiej Gwiazdy, kocur spotyka obu rodziców. Piaskowy Cierń ujawnia, że Wróbel mówił prawdę, ale i tak nie musiałby zabijać kota, by udowodnić jak wielkim jest wojownikiem. Gdy rodzice cicho żegnają się z synem, Wysoka Gwiazda czuje się okropnie zmęczony całymi swoimi przygodami i cieszy się, że wraca do domu, nawet jeśli teraz ma nowe obowiązki.

Ciekawostki Edytuj

  • Wysoka Gwiazda na początku miał mieć na imię Długi Ogon, ale zmieniono to.
  • Vicky mówi, że Wysoka Gwiazda nigdy nie miał partnerki ani kociąt, a Kate mówi, że jego serce zawsze należało do "jego Jake'a". Vicky mówi również, że Wysoka Gwiazda nigdy nie został wykastrowany podczas pobytu z Jake'iem, i po prostu "nie był zainteresowany umawianiem się z kotkami". Kate powiedziała także, że w swojej głowie widzi Wysoką Gwiazdę i Jake'a jako partnerów. Jednak w głowie wydawnictwa są oni "dobrymi przyjaciółmi". Niemniej jednak, według Vicky Jake i Wysoka Gwiazda byli w sobie zakochani.Wysoka Gwiazda wprawdzie nie ma partnerki, ale nie oznacza to że nie ma żadnych znajomości u kotek-np. Reena jest jego dobrą przyjaciółką.
  • Kate twierdzi, że Wysoka Gwiazda odchodzi z Klanu Gwiazdy by spotkać się z Jake'iem.
  • Przez jakiś czas, ze względu na Jake'iego, został kotem domowym, ale odszedł, o wstydził się z takiej błahej przyczyny porzucić klan.
    Wysoki Ogon kot domowy
  • Wysoka Gwiazda nie zamartwiał się śmiercią Zięby, bo wiedział że jest ona w klanie Gwiazd.
  • Książka ,,Zemsta Wysokiej Gwiazdy" opisuje jego życia jeszcze gdy był uczniem.
  • Wysoka Gwiazda wiedział to że Jake był ojcem Ognistego Serca/Gwiazdy i to dlatego był dla niego taki miły i uprzejmy wobec rudego kocura.
  • Wcześniej miał mieć na imię Wysoka Stopa, ale uznano że ,,Wysoki Ogon" brzmi bardziej dostojnie
  • Jako włóczęga Wysoki Ogon stracił kawałek pazura, który już mu nie odrósł.
    Wysoki Ogon włóczęga

Ceremonie Edytuj

Ceremonia Mianowania Na ucznia: Edytuj

Wrzosowa Gwiazda: Wysoka Łapo, długo myślałem, kto powinien cię wspierać w szkoleniu na wojownika...

Śliwkowy Pazur: Ach, na pewno wybrałeś Wełnistego Ogona?

Wrzosowa Gwiazda: Wybrałem Poranną Pręgę. Podejdź, Poranna Pręgo.

Wysoka Łapa

Wrzosowa Gwiazda:To ja decyduję o przyszłości moich wojowników. Poranna Pręgo, podziel się swoją wiedzą z tym uczniem. Spraw, by wyrósł na wojownika, z którego będziemy kiedyś dumni.

Koty: Wysoka Łapa! Wysoka Łapa!

Ceremonia mianowania wojownika Edytuj

Wysoki Ogon

Wrzosowa Gwiazda: Wysoka Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika i chronić swojego Klanu nawet za cenę życia?

Wysoka Łapa: tak.

Wrzosowa Gwiazda: Wysoka Łapo, twój ojciec nadał ci twoje imię z powodu twego długiego ogona. Wiem, że jego śmierć była dla ciebie wstrząsem. by go uczcić, nadam ci imię, które zawsze mu się z tobą kojarzyło. Wysoka Łapo, od dziś będziesz zwany Wysokim Ogonem.

Koty: Wysoki Ogon! Wysoki Ogon!

Ceremonia mianowania na lidera Edytuj

Lider wysoka gwiazda

Wszyscy: Witaj, Wysoki Ogonie.

Kret: W tym życiu daję ci odwagę, Wysoki Ogonie. Odwaga posłuży ci do robienia tego, co uważasz za słuszne.

Wysoki Ogon: Gdzie ona jest?

Jasny Ptak: Ona jest tam, gdzie należy twoje serce. Daję ci miłość matki do jej kociąt.

Zięba: Poznasz mnie pewnego dnia. Daję ci to życie, abyś mógł wykorzystać każdą nadarzającą się okazję, jak królik oczekujący na polowanie. Daję ci siłę do działania bez strachu i wahania.

Wysoki Ogon: Dziękuję!

Ćmi Lot: Czwarte życie daje ci poczucie przygody, dzięki czemu możesz z determinacją objąć nawet największe wyzwanie.

Wrzosowa Gwiazda: Jestem z ciebie taki dumny i wiem, że dobrze prowadzisz Klan Wiatru. Dzięki temu życiu daję ci moc sprawiedliwego osądu. Przede wszystkim wiesz, jak patrzeć przez chmury, które niepokoją nasz Klan, i zawsze wybierzesz najlepszą drogę do przodu.

Wysoki Ogon: Wełnisty Ogon!

Wełnisty Ogon: Dobrze cię znów widzieć, Wysoki Ogonie. Wiesz, jak tunele ukształtowały historię Klanu Wiatru. Nie możemy już dłużej ich używać, ale nigdy nie wolno zapomnieć o umiejętnościach, które kiedyś chroniły i karmiły wasz klan. Klan Wiatru nigdy nie powinien obawiać się szukania nowych miejsc do schronienia i polowania. Daję ci to życie za uhonorowanie starych tradycji w imieniu przyszłości.

Poranna Pręga: Dzięki temu życiu daję ci cierpliwość. Szkolenie młodych wymaga życzliwości, współczucia i przebaczenia. Są to małe prezenty, ale będą wielokrotnie nagradzane. Wysoki Ogon: Dziękuję. Za twoją dobroć i cierpliwość i wszystko, czego mnie nauczyłeś. To dużo znaczyło.

Złośliwy Pazur: Witaj, Wysoki Ogonie.

Wysoki Ogon: To ty? Zabawne, że mnie teraz witasz. Nigdy nie byliśmy kumplami.

Złośliwy Pazur: Ale lojalność nie jest zakorzeniona w przyjaźni. Jest o wiele silniejsza. Pochodzi z tego, że urodził się i wychował pod tym samym niebem, od chodzenia tą samą drogą, co nasi przodkowie, i dzielenia się wojowniczym kodem. W tym życiu zobowiązuję cię do przestrzegania kodeksu wojownika, niezależnie od wyzwań, jakie możesz napotkać. To jest mądrość naszych przodków, wszystkie nasze tradycje są destylowane. Zaufaj kodowi, który poprowadzi Cię właściwą ścieżką.

Piaskowy Cierń: Daję ci życie za przebaczenie. Żadna śmierć nigdy nie będzie pomszczona. Przebaczenie przynosi pokój o wiele bardziej niż zemstę. Przykro mi, że musiałeś się tego uczyć, Wysoka Gwiazdo.

Wysoka Gwiazda: Obiecuję wam wszystkim, że poprowadzę Klan Wiatru z dzikim oddaniem ojca i czystą miłością matki. Nic nie ma większego znaczenia niż uczynienie Klanu Wiatru silnym, aby przyszłe pokolenia mogły żyć z godnością i pokojem. Każdy kot, którego znałem - Każdy kot, którego kochałem, nauczył mnie znaczenia przyjaźni i nieugiętej siły kodu wojownika.

Piaskowy Cierń: Nie mógłbym być z ciebie dumniejszy, Wysoka Gwiazdo. Idź dobrze, prowadź mocno i chroń twój klan przed burzami, które leżą przed tobą. Bo przyjdą, bez względu na to, co zrobi Klan Gwiazd. I będzie kociak, który stanie się częścią przepowiedni, krewniak twojego najdroższego przyjaciela, który będzie potrzebował twojej pomocy bardziej, niż on wie. Czuwaj nad nim, kieruj jego łapami, ponieważ jest on ważny dla wszystkich klanów. Nie mogę powiedzieć nic więcej, ale poznasz tego kota, kiedy go zobaczysz. Pamiętaj tylko, że nie musisz obawiać się każdego płomienia. Ogień może przynieść życie, ciepło, nowy wzrost, a także śmierć.

Wysoka Gwiazda: Będę pamiętać. Zawsze będę pamiętać.

- w Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Galeria Edytuj

Od lewej: Wysoka Gwiazda na szczycie skały ponad swoim Klanem

Pośrodku: Wysoka Gwiazda w Ostatecznym Przewodniku.

Po prawej: Wysoki Ogon w mandze ,,Szara Pręga i Millie"

Na dole po lewej: Wysoka Gwiazda umiera i idzie do Klanu Gwiazd