FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Wrzosowy Ogon (ang. Heathertail) – partnerka Bryzowej Skóry, wojowniczka w Klanie Wiatru. Matka Palącej Mgły i Moręgowatego Skrzydła.

Wygląd

Wrzosowy Ogon jest małą, smukłą kotką o lśniącej, grubej jasnobrązowej sierści oraz dymnych, fioletowo-błękitnych oczach.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda spotyka Wrzosowy Ogon, Wronie Pióro, Zajęczy Skok i jego ucznia Lekką Łapę rażąco wkraczającego na terytorium Klanu Pioruna, i zmierzającego w stronę strumienia, ale Jeżynowa Gwiazda nie jest w stanie zmierzyć się z nim tylko z Jessy, kotem domowy. Ten sam patrol jest ścigany przez granicę przez patrol Wiewiórczego Lotu. Koty Klanu Wiatru wyglądają na zaniedbane, ale żaden z nich nie jest poważnie ranny.

Cień Tygrysiego Serca

Wrzosowy Ogon nie pojawia się oficjalnie w Cień Tygrysiego Serca, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Przed wydaniem Czwartego Ucznia Wrzosowy Ogon była partnerką z Lwim Płomieniem. W tym czasie nie miała żadnych romantycznych uczuć do Bryzowej Skóry. Później po wydaniu Zanikające Echa okazało się, że Wrzosowy Ogon już się nie przejmuje Lwim Płomieniem.
  • Po wydaniu Burzy Jeżynowej Gwiazdy zostało objawione, że Wrzosowy Ogon i Bryzowa Skóra są partnerami. Kate Cary wierzy w to, że chcieli oni zmienić Bryzową Skórę aby był szczęśliwym, wiernym i prawdziwym wojownikiem jaki powinien być.
  • Kate myśli że Wrzosowy Ogon skłamała o Szałwi, która znalazła tunele mimo, że Vicky wierzy, że powiedziała prawdę.

Błędy

  • Przypadkowo została opisana jako szara.

Galeria