FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Bycie matką nie polega na mówieniu właściwych rzeczy, czy robieniu właściwych rzeczy przez cały czas. Żaden kot tego nie robi. Żaden kot nie może. Nie, bycie matką polega na chronieniu kotów, którymi się opiekujesz.

—Myśli Wiewiórczego Lotu o byciu matką w Misja Ucznia, ekskluzywna scena, strona 21

Wiewiórczy Lot (ang. Squirrelflight) – zastępczyni Klanu Pioruna. Córka Ognistej Gwiazdy oraz Piaskowej Burzy, siostra Liściastej Sadzawki.

Partnerka Jeżynowej Gwiazdy. Mama Olchowego Serca, Mleczyka, Roziskrzonej Skóry i Jałowca oraz przybrana matka Sójczego Pióra, Lwiego Płomienia i Ostrokrzewowego Liścia. Uczennica Zakurzonej Skóry.

Wygląd

Wiewiórczy Lot to ciemnoruda kotka z błyszczącymi, zielonymi jak las oczami. Posiada jedną białą łapę, krótkie nogi, rozdarte ucho, błyszczące jak płomień futro oraz długi, puszysty ogon przypominający ogon wiewiórki.

Historia

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Ognista Gwiazda idzie odwiedzić swoje nowe kocięta, Wiewióreczkę i Listka, kilka dni temu narodzone. Ognista Gwiazda nie może uwierzyć, w jaki sposób one są piękne. Razem, Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza nadają im imiona.

Ciekawostki

  • Vicky mówi, że Wiewiórczy Lot nie powiedziała prawdy Jeżynowej Gwieździe, że Lwi Płomień, Sójcze Pióro i Ostrokrzewny Liść nie nie są ich kociętami bo chciała, żeby Jeżynowa Gwiazda kochał kocięta tak, jakby były jego własnymi.
  • Ma krew Klanu Nieba przez Rudego Ogona i krew kota domowego po Ognistej Gwieździe.
  • Wiewiórczy Lot nie używała Jesionowego Futra, po to aby Jeżynowa Gwiazda był zazdrosny.
  • Jesionowe Futro był dość blisko z nią spokrewniony, był przybranym bratem jej matki.
  • Niektórzy fani uważali, że kiedy Wiewiórczy Lot była uczennicą, Wronia Łapa się w niech zakochał i wzajemnie. Teoria ta została bezdyskusyjnie obalona, ponieważ Wiewiórczy Lot ma za partnera Jeżynową Gwiazdę, a Wronie Pióro nocną Chmurę.
  • W niemieckiej wersji językowej, nazywa się Wiewiórczy Ogon, a nie Wiewiórczy Lot.

Ceremonie

Ceremonia Wojownika

Ognista Gwiazda: Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Pioruna, wzywam swoich przodków, aby spojrzeli na tą uczennicę. Trenowała ciężko, by zrozumieć wasz kodeks, a teraz polecam wam ją jako wojowniczkę. Wiewiórcza Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika i bronić swój Klan, nawet kosztem swojego życia?

Wiewiórcza Łapa: Obiecuję.

Ognista Gwiazda: Zatem mocą Klanu Gwiazdy, nadaję ci imię wojownika. Wiewiórcza Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Wiewiórczy Lot. Klan Gwiazdy szanuje twoją odwagę i determinację, a my witamy cię jako pełną wojowniczkę Klanu Pioruna.

Wszyscy: Wiewiórczy Lot! Wiewiórczy Lot!

Ceremonia Zastępcy

Jeżynowa Gwiazda: Zostaniesz moją zastępczynią, Wiewiórczy Locie?

Wiewiórczy Lot: Naprawdę?

Jeżynowa Gwiazda: Nie ma innego kota, któremu ufam bardziej. Wszystko co robisz, ma najlepsze powody. Teraz to rozumiem.

Wiewiórczy Lot: W takim razie się zgadzam.

Błędy

  • Została przedstawiona bez białej łapy.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Pigwa

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Skarpetek
 
Rubinka

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Filmy

♥ FIVE BELLS ♥ Complete Brambleclaw & Squirrelflight MAP