FANDOM

Swiftpaw by animalible-d5813uc

Uczeń – to kot Klanu, który ma sześć lub więcej księżyców, uczący się na wojownika bądź medyka pod opieką swego mentora. Wszystkie imiona uczniów kończą się przyrostkiem łapa (np. Prędka Łapa, Paprotkowa Łapa, Jesionowa Łapa), co symbolizuje ścieżkę, jaką muszą przebyć na własnych łapach, aż do otrzymania swojego imienia wojownika (lub medyka).

W większości przypadków poprzednie imię ucznia, kiedy był kociakiem, odmienia się, jednak znaczenie pozostaje takie same (np. Jesionek-Jesionowa Łapa). Wyjątki występują także, jednak przyczyną są głownie zmiany cielesne kota, np. utracenie czucia w kończynie, stracenie jej.

Uczeń staje się wojownikiem w chwili, gdy jego mentor albo przywódca Klanu stwierdzi, że nauczył się dostatecznie dużo, aby przejąć nowe obowiązki oraz imię.

Zadania Edytuj

Oto kilka czynności, które musi wykonywać kot o statusie ucznia:

  • Trenowanie wraz ze swoim mentorem: nauka polowania i walki itp.
  • Polowanie na zwierzynę
  • Patrolowanie granic z innymi wojownikami
  • Dbanie o starszyznę: zbieranie kleszczy, wymiana ściółki legowiska itp.
  • Wykonywanie rozkazów od mentorów, zastępców, przywódców

Obowiązki i Zasady Edytuj

  • Uczniowie nie mogą samodzielnie wychodzić z obozu bez swojego mentora bądź innego wojownika.
  • Nie mogą spożyć posiłku przed dostarczeniem pożywienia dla starszyzny i karmicielek, chyba, że dostają na to specjalne pozwolenie.
  • Jeśli uczeń złamie zasadę, zwykle jako karę otrzymują opiekę nad starszymi: muszą znajdywać kleszcze; gdy znajdą je, muszą przynieść mysiej żółci od medyka i nanieść na podrażnioną od szkodników skórę starszyzny, aby kleszcze odpadły. Nie jest to przyjemna czynność ze względu na to, że mysia żółć klei się do futra i pozostawia przykry zapach.
  • Inną karą jest czyszczenie ściółki legowiska starszyzny i wymiana mchu na świeży.
  • Kolejną karą jest także zabronienie przyjścia na przyszłe zebranie przy Czterech Drzewach przez swojego mentora.

Kary mogą być także inne, w zależności od miejsca i sytuacji. Należy zauważyć, że uczniowie pracują bardzo ciężko i wykonują sumiennie swe obowiązki. Jeśli wykonują to, co powinni, mają czas na zabawę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki