FANDOM

TYLKO OGIEŃ OCALI NASZ KLAN

Ucieczka w Dzicz – pierwsza książka z serii Wojownicy, autorstwa Erin Hunter.

Od wieków cztery klany wojowniczych kotów dzieliły las według praw ustanowionych przez przodków. Jednak jeden z nich odrzucił odwieczny porządek, stwarzając zagrożenie dla pozostałych.

Bezwzględne koty z Klanu Cienia otaczają siedlisko walecznych, choć mniej licznych kotów z Klanu Pioruna. Błękitna Gwiazda, ich przywódczyni, i jej dumni wojownicy - Lwie Serce i Tygrysi Pazur - nie poddadzą się bez walki, zdecydowani bronić za wszelką cenę swoich pobratymców i młodych. Gdy sytuacja wydaje się beznadziejna, w lesie pojawia się zwyczajny, domowy kot, o którym mówiło proroctwo i który odmieni losy tych ziem.

FabułaEdytuj

Ucieczka w dzicz to wypełniona akcją i napięciem, ale również ciepłem, opowieść o Rdzawym, domowym kocie, który z tęsknotą spogląda w przydomowy las. Któregoś razu postanawia zapuścić się w dzikie ostępy i trafia na Szarą Łapę, dzikiego kota, członka Klanu Pioruna. Rdzawy, zafascynowany wolnym od domowych trosk życiem, bez zastanowienia przyłącza się do klanu i odkrywa, że w lesie trwa bezwględna wojna między kocimi frakcjami. Niedługo potem jedna z nich przepada bez wieści, a Klan Cienia łypie złowrogo na pozostałe.

Rdzawy, zwany tutaj Ognistą Łapą, wie, że zbliża się wielkie starcie, ale zdaje sobie również sprawę, że ma u boku najwspanialszych przyjaciół, na których może zawsze liczyć.

KotyEdytuj

Klan PiorunaEdytuj

Klan CieniaEdytuj

Klan WiatruEdytuj

Klan RzekiEdytuj

Koty nienależące do klanówEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki