FANDOM

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Mech

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Rozumiem. Ale tęsknię za tobą.

—Mech do Błękitnego Futra podczas jej ceremonii zostania przywódczynią w Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Mech (ang. Mosskit) – Młode Błękitnej Gwiazdy oraz Dębowego Serca, siostra Mglistej Stopy i Kamiennego Futra. Nie przetrwała drogi do obozu Klanu Rzeki i zmarła.

Wygląd

Meszek to małe kociątko o bladej, szaro-białej, lśniącej sierści. Posiada różowy nos oraz jasnoniebieskie oczy.

Historia

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Meszek urodziła się jako jedno z kociąt Błękitnego Futra, w odsłoniętych liściach, wraz z siostrą Mgiełką i bratem Kamykiem.Ich Klan wierzy, że ich ojcem jest Drozdowa Skóra.

Kiedy Szybki i Myszka rzucają kawałkami śniegu w rodzeństwo, Szybki i Myszka udają niewinność, kiedy Meszek i jej rodzeństwo skarżą się na to.

Mech przypadkowo budzi Małe Ucho podczas jego snu, pomimo ostrzeżeń Błękitnego Futra. Później, Mech, Kamyk i Mgiełka są wyprowadzani z obozu przez Błękitne Futro. Mówi im, że grają w grę o nazwie Sekretna Ucieczka, i musieli wydostać się z obozu aby żaden kot ich nie zauważył, ale jeśli będą zauważeni lub wyczuci, przegrywają. Błękitne Futro prowadzi ich do Słonecznych Skał, aby ich matka mogła ich oddać dla ich prawdziwego ojca, Dębowego Serca.

W desperackiej próbie ocieplenia jej kociąt, Błękitne Futro wykopuje małe dziury w śniegu. Wkłada kocięta do tych dziur po drodze do granicy. Mech zaczyna chodzić coraz wolniej, gdy zaczyna zamarzać. Kiedy Kamyk mówi że jest już zmęczony, ich matka wkłada ich w dziur w śniegu, które stworzyła. Mech jako pierwsza zasnęła. Gdy Błękitne Futro próbuje obudzić Mech, ona nie odpowiada. Matka próbuje trząść kotkę, rozpaczliwie. Mech zmarła z zimna. Potem zmarła siostra Błękitnego Futra, Śnieżne Futro, przychodzi do niej, mówiąc jej, mówiąc jej, że to był czas Mchu na śmierć. Błękitna kotka nie chce uwierzyć, że Mech nie żyje. Pogrążona w smutku, ogląda jej siostrę prowadzącą ducha Mchu, rozmawiając z podnieceniem razem.

Po tym, Matka oddaje swoje kocięta dla Dębowego Serca, kotka wraca i zakopuje Mech obok rzeki.

Kiedy Błękitne Futro udaje się na Księżycowy Kamień, aby otrzymać jej nowe imię przywódcy i dziewięć żyć, Mech daje swojej matce siódme życie, dar zaufania. Kiedy Błękitna Gwiazda przeprasza za jej śmierć, Mech odpowiada, że rozumie decyzję Błękitnego Futra, ale nadal za nią tęskni.

Początek Proroctwa

Las Tajemnic

Kiedy Błękitna Gwiazda opowiada Ognistemu Sercu o swoich trzech kociętach, Błękitna Gwiazda informuje go, że Mech trzecia z kociąt, była zbyt słaba by przetrwać drogę do Klanu Rzeki przez rzekę i umarła nad rzeką.

Omen Gwiazd

Znak Księżyca

Lwi Płomień spotyka Meszek wraz z Białą Burzą, Lwim Sercem i Śnieżnym Futrem w Klanie Gwiazd. Ona kręci się wokół łap Śnieżnego Futra.

Nowele

Serce Nakrapianego Liścia

Błękitne Futro rodzi trzy kocięta: Mech, Kamyk i Mgiełkę.

Ciekawostki

Galeria