FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Szczawiowy Ogon – córka Wierzbowej Skóry. Wojowniczka Klanu Pioruna.

Wygląd Edytuj

Szczawiowy Ogon to silna, smukła kotka o jasnej szylkretowej sierści. Posiada bursztynowe oczy, miękki ogon oraz białą klatkę piersiową i łapy.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Szczawiowa Łapa jest uczennicą razem z braćmi, Deszczową Łapą i Okopcową Łapą. Jej mentorką jest Piaskowa Burza.

Początek Proroctwa Edytuj

Cisza przed burzą Edytuj

Szczawik i jej rodzeństwo, Deszczyk i Kopiec urodziły się Wierzbowej Skórze i Białej Burzy, choć żaden z ich imion nie jest wymienione w książce. Piaskowa Burza błędnie mówi, że są dwie kotki i jeden kocur w miocie, choć Deszczyk i Kopeć są obydwoje kocurami, a Szczawik jest jedyną kotką w miocie.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Ona i jej bracia są z Wierzbową Skórą, poza żłobkiem, oglądając starsze koty i ich zabawy. Kiedy jastrząb grozi Klanowi Pioruna, Wierzbowa Skóra i Złoty Kwiat szybko wepchnęły swoje kocięta do żłobka, aby je chronić, ale Śnieżek syn Nakrapianego Ogona, zostanie chwycony i porwany przez jastrzębia i nigdy się go, już nie zobaczy.

Przewodnik po Terenie Edytuj

Ostateczny Przewodnik Edytuj

Szczawiowy Ogon jest krótko wspomniana ze strony Rozżarzonej Skóry. Książka ujawnia, że jest matką Rozżarzonego Serca i jej rodzeństwa.

Mimo, że nie ma ważnej roli i nic nie mówi, widzi ją w Klanie Gwiazd. Gdy Sójcze Pióro i Jeżynowy Pazur przybyli na ceremonie przywództwa, Szczawiowy Ogon jest pośród kotów obecnych, aby zobaczyć ceremonie, pogratulować nowemu przywódcze Klanu Pioruna i życzyć mu wszystkiego dobrego. Wspomniana również jest w myślach Jeżynowego Pazura o ostatnio zmarłych w Klanie Pioruna.

Nowele Edytuj

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia Edytuj

Nie pojawia się oficjalnie w Opowieści Ostrokrzewiowego Liścia, ale jednak znajduje w spicie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy Edytuj

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale znajduje się w spicie Klanów.

Ciekawostki Edytuj

Błędy Edytuj

  • Mimo że została wojowniczką w Północ nadal jest wymieniona jako uczeń w spisie klanów.