FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Ale dzisiaj kocięta Lwiego Płomienia zostają uczniami, i szczęście znacznie przewyższa smutek.

Wiewiórczy Lot o kociętach Lwiego Płomienia w Burza Jeżynowej Gwiazdy

Szczawiowa Pręga (ang. Sorrelstripe) – druga córka Lwiego Płomienia i Rozżarzonego Serca, siostra Ostrokrzewowej Kity i Paprotkowej Pieśni. Wojowniczka Klanu Pioruna.

Wygląd

Szczawiowa Pręga jest ciemnobrązową kotką.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

W mandze, Wiewiórczy Lot wygląda dumnie na córkę Lwiego Płomienia, Szczawika, która zostaje uczennicą. Po ceremonii Jeżynowa Gwiazda zauważa, że została nazwana po Szczawiowym Ogonie, która umarła po walce z Ciemnym Lasem. Następnego dnia Wiewiórczy Lot i Jeżynowa Gwiazda wraz z uczniami ich mentorami, zaczynają szkolenie walki. Uczniowie są podekscytowani tym, że przywódca Klanu i jego zastępczyni trenują razem z nimi. Wiewiórczy Lot traci równowagę, a uczniowie martwią się o nią. Mówi im, że czuje się dobrze i używa jej upadku jako przykładu, że każdy może popełniać błędy.

Cień Tygrysiego Serca

Szczawiowa Pręga formalnie nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Olcha martwi się, czy będzie musiał dokonać oszacowania, aby zostać uczniem, jak pamiętał, Szczawiowa Pręga i jej rodzeństwo byli wojownikami. Tuż przed ceremonii zostania uczniem Olchy i Iskry, Szczawiowa Pręga jest widziana gdy trzyma głowę wysoko, ponieważ ukończyła bycie uczniem.

Kotka pojawia się na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Brzozowym Upadkiem, a Szczawiowy Ogon gratuluje Roziskrzonej Łapie jej pierwszej upolowanej zdobyczy.

Później, jest ona widziana na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Ostrokrzewową Kitą. Wiśniowy Upadek jest ranna, i patrzy, jak Olchowa Łapa traktuje ją bez wsparcia z Sójczym Piórem lub Liściastą Sadzawką.

Kotka wspiera Wiśniowy Upadek, i pomaga jej bezpiecznie wrócić do obozu. Po powrocie Olchowej Łapy z podróży, jest wspomniana że jest na patrolu z Wiśniowym Upadkiem, Paprociowym Futrem i Roziskrzoną Łapą.

Piorun i Cień

Ciekawostki

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy