FANDOM

Uwaga!

Ale dzisiaj kocięta Lwiego Płomienia zostają uczniami, i szczęście znacznie przewyższa smutek.

Wiewiórczy Lot o kociętach Lwiego Płomienia w Burza Jeżynowej Gwiazdy

Szczawiowa Pręga (ang. Sorrelstripe) – druga córka Lwiego Płomienia i Rozżarzonego Serca, siostra Ostrokrzewowej Kity i Paprotkowej Pieśni. Wojowniczka Klanu Pioruna.

Wygląd

Szczawiowa Pręga jest ciemnobrązową kotką.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

W mandze, Wiewiórczy Lot wygląda dumnie na córkę Lwiego Płomienia, Szczawika, która zostaje uczennicą. Po ceremonii Jeżynowa Gwiazda zauważa, że została nazwana po Szczawiowym Ogonie, która umarła po walce z Ciemnym Lasem. Następnego dnia Wiewiórczy Lot i Jeżynowa Gwiazda wraz z uczniami ich mentorami, zaczynają szkolenie walki. Uczniowie są podekscytowani tym, że przywódca Klanu i jego zastępczyni trenują razem z nimi. Wiewiórczy Lot traci równowagę, a uczniowie martwią się o nią. Mówi im, że czuje się dobrze i używa jej upadku jako przykładu, że każdy może popełniać błędy.

Cień Tygrysiego Serca

Szczawiowa Pręga formalnie nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Olcha martwi się, czy będzie musiał dokonać oszacowania, aby zostać uczniem, jak pamiętał, Szczawiowa Pręga i jej rodzeństwo byli wojownikami. Tuż przed ceremonii zostania uczniem Olchy i Iskry, Szczawiowa Pręga jest widziana gdy trzyma głowę wysoko, ponieważ ukończyła bycie uczniem.

Kotka pojawia się na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Brzozowym Upadkiem, a Szczawiowy Ogon gratuluje Roziskrzonej Łapie jej pierwszej upolowanej zdobyczy.

Później, jest ona widziana na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Ostrokrzewową Kitą. Wiśniowy Upadek jest ranna, i patrzy, jak Olchowa Łapa traktuje ją bez wsparcia z Sójczym Piórem lub Liściastą Sadzawką.

Kotka wspiera Wiśniowy Upadek, i pomaga jej bezpiecznie wrócić do obozu. Po powrocie Olchowej Łapy z podróży, jest wspomniana że jest na patrolu z Wiśniowym Upadkiem, Paprociowym Futrem i Roziskrzoną Łapą.

Piorun i Cień

Ciekawostki

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty Skok
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa Łapa
Karmicielki StokrotkaRozżarzone SerceBluszczowa Sadzawka
Kociaki PośpiechPlamkaMuszkaTrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie