FANDOM

Jasne Serce – wcześniej Stracony Pysk. Ukochana Obłocznego Ogona. Należy do Klanu Pioruna. Posiada wielką bliznę przebiegającą przez cały pysk, ma także tylko jedno oko. Kiedy Ognista Gwiazda zostaje przywódcą, zmienia jej imię na Jasne Serce, gdyż poprzednie boleśnie przypominało przeszłość.

Historia Edytuj

Ogólna Edytuj

Stracony Pysk po raz pierwszy pojawia się w Ciszy przed burzą jako Jasna Łapa - młoda, piękna kotka, uczennica Białej Burzy. Jest najlepszą przyjaciółką Obłocznej Łapy. Gdy w lesie pojawiła się tajemnicza "sfora", Jasna Łapa i Prędka Łapa samotnie wyruszyli by ją odnaleźć i zasłużyć na miano wojownika. Nie przewidzieli jednak, że psy będą tak groźne. Prędka Łapa zginął, a Jasna Łapa została okaleczona na całe życie. Gdy cały Klan myślał, że kotka zginie, Błękitna Gwiazda, bliska szaleństwa, oznajmiła, że uczniom można nadać pośmiertne imię. Tak więc, Jasna Łapa zyskała imię Straconego Pyska. Pomimo utraconego piękna, Obłoczny Ogon nie przestał jej lubić. Po jakimś czasie, gdy kotka wyzdrowiała, przyjaźń dwójki kotów przerodziła się w coś więcej.

Wygląd Edytuj

Jasne Serce to biała kotka z rudymi łatami wzdłuż jej pleców oraz rudym ogonem. Jej sierść jest gruba i miękka. Posiada postrzępione uszy, a także wielką bliznę przebiegającą przez jej cały pysk, wykonaną przez psie pazury. Ma niebieskie oko, gdyż drugiego brakuje oraz futro oderwane od tej strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki