FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Srebrny Strumień – wojowniczka Klanu Rzeki. Ukochana Szarej Pręgi, matka Piórka i Burzy. Zmarła przy porodzie z powodu utraty zbyt dużej ilości krwi.

Wygląd Edytuj

Srebrny Strumień jest szczupłą kotką o gładkim, miękkim, grubym jasno srebrno-szaro-czarnym pręgowanym futrze, z delikatną, w kształcie głową i jasnoniebieskimi oczami.

Charakter Edytuj

Srebrny Strumień jest kotką lojalną, bojową, dumna i zaciętą w walce, odważną.

Historia Edytuj

Super Edycje===

Wizja Ćmiego Lotu

Pomimo tego, że nie jest nazwana po imieniu, Ćmi Lot widzi dała Ognistej Gwieździe jedno z jego dziewięciu żyć.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Srebrno urodziła się Wierzbowej Bryzy i Krzywej Gwieździe wraz ze swoimi siostrami,Wierzba i Rybka. Wkrótce po urodzeniu jej mama i siostry, łapią zielony kaszel i umierają, czyniąc Srebrno jedyną żywą siostrą w ich miocie. Wtedy nad nią przejmuje opiekę, Słoneczna Ryba.

Misja Ognistej Gwiazdy

W snu, Srebrny Strumień Ognistej Gwieździe, żeby robił to co uważa za słuszne, uważa też, że jest ma racje stosunku do Klanu Nieba, a jednocześnie przypomina mu o jednych z żyć, które mu dała podczas jego ceremonii przywódca. Łapie rybę dla niego, która, jak ją zjada, daje mu ciepłe uczucie. Podczas gdy Błękitna Gwiazda, mówi, że Klan Nieba nie jest jego sprawą, Srebrny Strumień mówi mu, że musi zrobić, co jest dobre i co uważa za słuszne i Ognista Gwiazda wie, że to oznacza oznacza pomaganie utraconemu Klanowi.

Początek proroctwa Edytuj

Ogień i lód Edytuj

Srebrny Strumień jest córką Krzywej Gwiazdy i Wierzbowej Bryzy, królowej Klanu Rzeki.

Ratuje topiącego się Szarą Pręgę. Przypadkowe spotkania przeradza się w coś więcej, gdyż oba koty wymykają się na potajemne spotkania, w końcu zakochują się w sobie.

Las Tajemnic Edytuj

Srebrny Strumień spodziewa się młodych. Gdy pewnego dnia przychodzi na spotkanie z Szarą Pręgą, zaczyna wcześnie rodzić. Kociaki przyszły na świat zdrowe i żywe, lecz ich matka nie przeżyła z powodu zbyt dużej utraty krwi, przez co medyczka obecna przy porodzie, Rozżarzona Skóra, ma wyrzuty sumienia.

Niebezpieczna Ścieżka

kiedy Szara Pręga i Ogniste Serce patrzą na martwe ciało Słodkiej Łapy, Ogniste Serce wie, że Szara Pręga wciąż pamięta o śmierci Srebrnego Strumienia.

Nowe Proroctwo Edytuj

Zachód Słońca

Widzimy ją, podczas gdy Liściasta Sadzawka jest w Księżycowej Sadzawce, razem z córką Pierzastym Ogonem i wieloma innymi kotami z Klanu Gwiazd, którzy przywitali ją jako nowego medyka Klanu Pioruna.

Moc Trójki Edytuj

Zaćmienie

Sójcza Łapa widzi Srebrny Strumień w wizji, podczas gdy Millie ma kocięta Szarej Pręgi. Sójcza Łapa nie wie, kim jest ona, ale czuje, że jest przywiązana do Szarej Pręgi i on też jest przywiązany do niej. Szara Pręga czeka na zewnątrz, podczas gdy Millie ma urodzić kocięta i Sójcza Łapa wykorzystując okazje, pyta go czy zna Srebrny Strumień. Szara Pręga mówi mu, jak Srebrny Strumień umarła, rodząc ich kocięta. Sójcza Łapa wydaje się być szczęśliwy, że Szara Pręga troszczy się o swoją nową partnerkę i martwi się o nią i kocięta.

Długie Cienie

Srebrny Strumień pojawia się krótko z jednej z wizji Sójczej Łapy, przed spotkaniem Jasnego Ducha, martwi się, w jaki sposób Szara Pręga zasłużył na to, żeby jego serce było ponownie złamane, kiedy Millie jest niebezpiecznie chora na zielony kaszel i jest bliska, wstąpienia do Klanu Gwiazd. Sójcza Łapa mówi o tym Szarej Prędzie o tym, a Szara Pręga odpowiada i mówi, że jest tak samo jak u Srebrnego Strumienia.

Omen Gwiazd Edytuj

Ostatnia Nadzieja

Srebrny Strumień pojawia się, kiedy Sójcze Pióro pokazuje, które koty dały Ognistej Gwieździe dziewięć żyć, wkrótce po śmierci Ognistej Gwiazdy. Szara Pręga widzi ją i wzywa do siebie i Srebrny Strumień mówi mu, że będzie czekać na niego, kiedy dołączy do Klanu Gwiazd.

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku wolała Ogniste Serce, od Szarej Pręgi.
  • Kate wierzy, że Szara Pręga wybierze Srebrny Strumień od Millie, kiedy pójdzie do Klanu Gwiazd.

Błędy Edytuj

  • Błędnie została wspomniana, że ma zielone oczy.

Galeria Edytuj