FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Srebrny Strumień – wojowniczka Klanu Rzeki. Ukochana Szarej Pręgi, matka Piórka i Burzy. Zmarła przy porodzie z powodu utraty zbyt dużej ilości krwi.

Wygląd Edytuj

CCSilverstream

Ostateczny Przewodnik.

Srebrny Strumień jest szczupłą kotką.

Posiada gładką, miękką, grubą jasno-srebrno-szarą pręgowatą sierść.

Posiada jasnoniebieskie oczy.

Charakter Edytuj

Srebrny Strumień jest lojalną, bojową, dumną i zaciętą w walce, odważną wojowniczką.

Historia Edytuj

Super Edycje Edytuj

Wizja Ćmiego Lotu Edytuj

Pomimo tego, że nie jest nazwana po imieniu, Ćmi Lot widzi jak dała Ognistej Gwieździe jedno z jego dziewięciu żyć.

Obietnica Krzywej Gwiazdy Edytuj

Srebro urodziła się Wierzbowej Bryzie i Krzywej Gwieździe wraz ze swoimi siostrami, Wierzbą i Rybką. Krótko po jej narodzinach, jej mama i siostry, łapią zielony kaszel i umierają, czyniąc Srebrno jedyną żywą siostrą w ich miocie. Wtedy nad nią przejmuje opiekę, Słoneczna Ryba.

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

W śnie, Srebrny Strumień mówi Ognistej Gwieździe, żeby robił to co uważa za słuszne dla Klanu Nieba, a jednocześnie przypomina mu się jedno z żyć, które ona mu dała podczas jego ceremonii. Srebrny Strumień łapie rybę dla niego i mu ją daje aby ją zjadł, po tym jak zjadł tą rybę doznał ciepłego i przyjemnego uczucia. Po tym Błękitna Gwiazda, mówi mu że Klan Nieba nie jest jego sprawą a Srebrny Strumień na to że musi zrobić, co jest dobre i co uważa za słuszne. Ognista Gwiazda wie, że to co powiedziała Srebrny Strumień znaczy że musi pomóc zaginionemu Klanowi Nieba.

Początek proroctwa Edytuj

Ogień i lód Edytuj

Srebrny Strumień jest córką Krzywej Gwiazdy, przywódcy Klanu Rzeki i Wierzbowej Bryzy, karmicielką Klanu Rzeki. Poraz pierwszy pojawia się jak ratuje Szarą Pręgę, który topi się w zimnej rzece. Po tym jak go uratowała pyta się jego dlaczego jest na terytorium Klanu Rzeki, Szara Pręga odpowiada jej że tonął. Ich znajomość zaczyna przeradzać się w coś więcej, gdyż oba koty zaczynają się wymykać na potajemne spotkania aby ze sobą pobyć, aż w końcu zakochują się w sobie.

Las Tajemnic Edytuj

Srebrny Strumień spodziewa się młodych. Gdy pewnego dnia przychodzi na spotkanie z Szarą Pręgą, zaczyna wcześnie rodzić. Kociaki przyszły na świat zdrowe i żywe, lecz ich matka nie przeżyła z powodu zbyt dużej utraty krwi, przez co medyczka obecna przy porodzie, Rozżarzona Skóra, ma wyrzuty sumienia.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Kiedy Szara Pręga i Ogniste Serce patrzą na martwe ciało Prędkiej Łapy, Ogniste Serce wie, że Szara Pręga wciąż pamięta o śmierci Srebrnego Strumienia.

Czarna Godzina

Srebrny Strumień daje Ognistej Gwieździe jedno z żyć podczas ceremonii zostania liderem, wraz z daniem mu życia kocur dostaje też lojalność, żeby wiedział co jest dobre dla wszystkich. Po tym Ognista Gwiazda pyta się Srebrnego Strumienia, czy ma jakąś wiadomość dla Szarej Pręgi, ale Srebrny Strumień tylko patrzy na niego swoimi oczami z wielkim bólem i miłością, którą zwykła wiadomość nie mogłaby opisać. Ognista Gwiazda nie mówi swojemu przyjacielowi o tym że jego ukochana dała mu jedno z żyć, ponieważ to jest zabronione przez kodeks. Później razem z innymi kotami które dały życia Ognistej Gwieździe, biegnie razem z nimi aby pomóc mu w pokonaniu Bicza.

Nowe Proroctwo Edytuj

Zachód Słońca Edytuj

Pokazuje się, gdy Liściasta Sadzawka jest obok Księżycowej Sadzawki. Liściasta Sadzawka widzi ją razem z jej córką Pierzastym Ogonem i z wieloma innymi kotami z Klanu Gwiazdy, którzy witają ją jako nowego medyka Klanu Pioruna.

Moc Trójki Edytuj

Zaćmienie Edytuj

Sójcza Łapa widzi Srebrny Strumień w wizji, gdzie Millie ma w sobie kocięta Szarej Pręgi. Sójcza Łapa nie wie, kim ona jest, ale czuje że jest przywiązana do Szarej Pręgi, tak samo jak on do niej. Między czasie Szara Pręga czeka na zewnątrz, podczas gdy Millie ma urodzić kocięta, Sójcza Łapa wykorzystując okazje, pyta go czy zna Srebrny Strumień. Szara Pręga odpowiada mu że ją znał i zaczął opowiada mu o niej i o jej śmierci, kiedy rodziła ich kocięta. Sójcza Łapa wydaje się być szczęśliwy, że Szara Pręga troszczy się o swoją nową partnerkę i martwi się o nią i o jej kocięta.

Długie Cienie Edytuj

Srebrny Strumień pojawia się krótko w jednej z wizji Sójczej Łapy, przed spotkaniem Jasnego Ducha. Martwi się, dlaczego i czym Szara Pręga zasłużył na to, żeby jego serce było ponownie złamane, kiedy Millie jest niebezpiecznie chora na zielony kaszel i jest bliska, wstąpienia do Klanu Gwiazdy. Sójcza Łapa mówi Szarej Prędze o tym, a Szara Pręga odpowiada mu, że to jest prawie tak samo jak u Srebrnego Strumienia.

Omen Gwiazd Edytuj

Ostatnia Nadzieja Edytuj

Srebrny Strumień pokazuje się, kiedy Sójcze Pióro pokazuje i mówi, jakie koty dały Ognistej Gwieździe dziewięć żyć. Jeszcze przed śmiercią Ognistej Gwiazdy, Szara Pręga widzi ją i wzywa ją do siebie, Srebrny Strumień podchodzi do niego i mówi mu, że będzie oczekiwała na niego, kiedy dołączy do Klanu Gwiazdy.

Ciekawostki Edytuj

Błędy Edytuj

  • Została wspomniana, że ma zielone oczy.

Galeria Edytuj