FANDOM

Uwaga!

To jest Miejsce, gdzie brak gwiazd. To jest miejsce, w którym Klan Gwiazdy cię nie zabierze.

—Srebrny Jastrząb do Krzywej Szczęki w Obietnica Krzywej Gwiazdy

Srebrny Jastrząb (ang. Silverhawk) – kocur który jest obecnie w Miejscu, gdzie brak gwiazd.

Wygląd

Srebrny Jastrząb jest postrzępionym, jasnoszarym pręgowanym kocurem.

Historia

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Kiedy Klonowy Cień prowadzi Krzywą Szczękę do Miejsca gdzie brak gwiazd, Srebrny Jastrząb brutalnie szkoli Ostowego Pazura, aby nauczyć go jak wykonać zabójczy zgryz. Srebrny Jastrząb pyta, czy Krzywa Szczęka był kotem z Klonowym Cieniem i czy powiedziano mu, żeby kontynuował swój trening. Kiedy Srebrny Jastrząb atakuje Ostowego Pazura jego uczeń unika ciosu. Krzywa Szczęka jest zszokowany jak oni są złośliwi kiedy trenują.

Ostowy Pazur drwi z Srebrnego Jastrzębia mówiąc, że nie dostanie go tak łatwo. Srebrny Jastrząb ośmiela go powtórzyć ponownie, kucając, a kiedy Ostowy Pazur to robi, atakuje go. Zatapia pazury w ramiona Ostowego Pazura powodując, że Krzywa Szczęka łapie tchu na widok krwi Ostowego Pazura. Ostowy Pazur próbuje uciec, ale Srebrny Jastrząb rzuca go na plecy i rzuca się na szyję Ostowego Pazura. Krzywa Szczęka próbuje ich powstrzymać, ale Klonowy Cień blokuje mu drogę, i Srebrny Jastrząb puszcza Ostowy Pazur.

Jak Krzywa Szczęka jest przerażony faktem, że Ostowy Pazur jest nauczany zabijania, Srebrny Jastrząb przysuwa się bliżej i pluje, że nie ma chwały w poddaniu się i zwycięstwo jest wszystkim. Kocur przepycha się obok Ostowego Pazura Krzywa Szczęka, kiedy pyta, czy jest w Klanie Gwiazdy. Mówi mu: powodując szok dla młodego kocura że jest w miejscu, gdzie nie ma gwiazd, a nie w Klanie Gwiazdy, mówiąc, że tutaj trafiają koty, jeśli zostały odrzucone przez Klan Gwiazdy.

Galeria