FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Cieszę się, że mogłem być z wami tak długo. Resztę życia spędzę jako kot domowy. Nie będę musiał walczyć, a jedzenie i bezpieczeństwo nie będzie zależne ode mnie.

—Sosnowa Gwiazda ogłasza, że ​​opuszcza Klan Pioruna w Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy, strona 308

Sosnowa Gwiazda (ang. Pinestar) – dawny zastępca Klanu Pioruna, następnie przywódca. W ciągu dziewiątego życia opuścił Klan Pioruna, by żyć jako kot domowy.

Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Sosnowa Gwiazda to silny, masywny, wysoki kocur o gęstej, rudawobrązowej sierści oraz zielonych oczach. Posiada szeroki pysk pokryty bliznami, gładką skórę i podarte ucho.

Ciekawostki

  • Vicky pierwotnie powiedziała, że Makowy Świt może być córką Sosnowej Gwiazdy. Ostatecznie teoria okazała się być błędna. Vicky przez pewien czas twierdziła również, że że Makowy Świt i Sosnowa Gwiazda mogą być rodzeństwem. Również ta teoria okazała się być nieprawdziwa, ponieważ Sosnowa Gwiazda był zastępcą, gdy Makowy Świt była kociakiem. Ostatecznie okazało się, że Makowy Świt i Sosnowa Gwiazda są kuzynami.
  • Sosnowa Gwiazda został błędnie opisany jako płowy, rudy oraz ciemnorudy.
  • Vicky uważa że Pokrzywowa Bryza może być ojcem Sosnowej Gwiazdy. Teoria okazała się błędna, kiedy potwierdzone zostało, że ojcem Sosnowej Gwiazdy jest Dębowa Gwiazda.

Galeria