FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Sasha – dawniej kot domowy. Z własnej woli opuściła swój dom. Była partnerka Tygrysiej Gwiazdy z którym miała kocięta: Jastrzębiego Mroza i Ćmie Skrzydło i Kijankę. Wkrótce po śmierci Tygrysiej Gwiazdy zdecydowała się oddać swoje kocięta do Klanu Rzeki.

Wygląd Edytuj

Ma gładką, jasnoburą sierść i jasno niebieskie oczy, ciemny ogon i uszy.

Historia Edytuj

Super Edycja

Północ

Na zebraniu, Lamparcia Gwiazda mówi Klanowi, że Sasha była włóczęgą którą Klan Rzeki wziął się na chwilę. Kiedy nadszedł czas aby opuścić klan, zdecydowała, zostawić swoje kocięta, Ćmie i Jastrzębia, teraz kotka odwiedza Jastrzębi Mróz i Ćmie Skrzydło w Klanie Rzeki raz na jakiś czas.

Wschód Księżyca

Liściasta Łapa zakłada się, że partnerem Sashy był Tygrysia Gwiazda. Pyta Ćmie Skrzydło czy Tygrysia Gwiazda, jest jej ojcem i Jastrzębiego Mroza, a ona odpowiada, że tak.

Rodzina Całkowita Edytuj

Partner:

Tygrysia Gwiazda- dawny partner, ogromny, brązowy kot z ciemniejszymi pręgami i złotymi oczami.

Syn:

Jastrzębi Mróz- kiedy była z Tygrysią Gwiazdą, po śmierci trafił do Ciemnego Lasu, gdzie spotkał swojego ojca.

Córka:

Ćmie Skrzydło- córka jej i dawnego partnerka. Medyczka Klanu Rzeki.

Ciekawostki Edytuj

  • Na czacie Erin Hunter, okazało się, że Sasha była prawdziwą miłością Tygrysiej Gwiazdy, a nie Złoty Kwiat.
  • W innym czacie autorki ujawniły że że Sasha kontynuowała życie jako włóczęga po życiu w Klanie Rzeki, i ostatecznie znalazła starszego Dwunożnego który ją karmił i opiekował się ją.