FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Śmierć Tygrysiej Gwiazdy zraniła mnie. Wydaje mi się, że część mnie po prostu umarła razem z nim. A jednak... Czuję też ulgę. Nie muszę już więcej okłamywać siebie. Udawałam, że nie kochałam go z całego serca. To było takie trudne... a teraz pamiętam. Pamiętam, jaki był dobry i odważny. I ile mnie nauczył. Oh Tygrysia Gwiazdo... Będę tęsknić. Zawsze.

—Sasza zastanawia się nad śmiercią Tygrysiej Gwiazdy w Powrót do Klanów

Sasza (ang. Sasha) – dawniej kot domowy. Z własnej woli opuściła swój dom. Była partnerka Tygrysiej Gwiazdy z którym miała kocięta: Jastrzębiego Mroza i Ćmie Skrzydło i Kijankę. Wkrótce po śmierci Tygrysiej Gwiazdy zdecydowała się oddać swoje kocięta do Klanu Rzeki.

Wygląd

Ma gładką, jasnoburą sierść i jasno niebieskie oczy, ciemny ogon i uszy.

Historia

Super Edycja

Północ

Na zebraniu, Lamparcia Gwiazda mówi Klanowi, że Sasza była włóczęgą którą Klan Rzeki wziął się na chwilę. Kiedy nadszedł czas aby opuścić klan, zdecydowała, zostawić swoje kocięta, Ćmę i Jastrzębia, teraz kotka odwiedza Jastrzębi Mróz i Ćmie Skrzydło w Klanie Rzeki raz na jakiś czas.

Wschód Księżyca

Liściasta Łapa zakłada się, że partnerem Saszy był Tygrysia Gwiazda. Pyta Ćmie Skrzydło czy Tygrysia Gwiazda, jest jej ojcem i Jastrzębiego Mrozu, a ona odpowiada, że tak.

Rodzina Bliższa

Partner:

Tygrysia Gwiazda- dawny partner, ogromny, brązowy kot z ciemniejszymi pręgami i złotymi oczami.

Syn:

Jastrzębi Mróz- były wojownik i zastępca Klanu Rzeki, obecnie jest w Ciemnym Lesie, gdzie spotkał ojca.

Córka:

Ćmie Skrzydło- córka jej i jej dawnego partnera. Medyczka Klanu Rzeki.

Ciekawostki

  • Na czacie Erin Hunter, okazało się, że Sasza była prawdziwą miłością Tygrysiej Gwiazdy, a nie Złoty Kwiat.
  • W innym czacie autorki ujawniły, że Sasza kontynuowała życie jako włóczęga po życiu w Klanie Rzeki, i ostatecznie znalazła starszego Dwunożnego który ją karmił i opiekował się ją.

Cytaty

Ale wolę raczej być nikim, niż mordercą.

—Sasza Ucieczka z Lasu, str.4

Galeria