FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Roziskrzona Skóra (ang. Sparkpelt) – córka Wiewiórczego Lotu i Jeżynowej Gwiazdy. Siostra Olchowego Serca, Mleczyka i Jałowca. Wojowniczka Klanu Pioruna.

Wygląd

Roziskrzona Skóra to krótkowłosa kotka o płomiennej, pręgowanej sierści oraz jasnozielonych oczach.

Historia

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Iskra jest widziana przed żłobkiem, zanim staje się uczniem. Kotka szturcha Olchę od tyłu i pyta, czy jest podekscytowany. Iskra rozmawia z jej bratem o tym, kogo chce aby został jej mentorem. Płomienna kotka mówi, że nie chce aby to byli Jagodowy Nos ani Białe Skrzydło, ponieważ oni są surowi i nie zabawni. Wiewiórczy Lot przychodzi i miauczy, że nie powinna bawić się ze swoim mentorem i powinna się od niego uczyć. Jej matka stwierdza, że oboje są świetnymi wojownikami i byłaby szczęśliwa, gdyby któryś z nich był jej mentorem. Iskra tylko macha ogonem i kontynuuje wesoło. Rozpoczyna się ceremonia i kiedy młoda kotka zostanie wywołana jako pierwsza, podchodzi do ojca z pewnością siebie. Jeżynowa Gwiazda dotyka swoją córkę na ramieniu z jego końcówką ogona i ogłasza, że jej imię ucznia będzie brzmiało Roziskrzona Łapa i jej mentorem zostanie Wiśniowy Upadek. Roziskrzona Łapa szczęśliwie pędzi przez polanę i dotyka swoim nosem swojego nowego mentora.

Ciekawostki

  • Ma krew kota domowego po Ognistej Gwieździe i krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie.
  • Ma niezwykle uderzające podobieństwo do Ognistej Gwiazdy.
  • Roziskrzona Skóra czuje się komfortowo we własnej skórze i nie ma potrzeby, żeby czuła się pod presją, aby sprostać dziedzictwu Ognistej Gwiazdy.
  • Kate powiedziała, że bardziej lubi Olchowe Serce niż od Roziskrzonej Skóry, bo chociaż Roziskrzona Skóra jest uroczo wesoła, to woli być niespokojną.

Cytaty

To jest tak ekscytujące ! Może znajdziemy cienistą rzecz, aby ocalić Klan Pioruna!

—Roziskrzona Łapa do Olchowej Łapy, na Zgromadzeniu w Misja Ucznia, strona 54

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy

Galeria