FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Roziskrzona Skóra (ang. Sparkpelt) – córka Wiewiórczego Lotu i Jeżynowej Gwiazdy. Siostra Olchowego Serca, Mleczyka i Jałowca.

Wygląd

Roziskrzona Skóra to krótkowłosa kotka o płomiennej, pręgowanej sierści oraz jasnozielonych oczach.

Historia

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca ale jest wymieniona w spisie klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Iska jest widziana przed żłobkiem, zanim staje się uczniem. Kotka szturcha Olcha od tyłu i pyta, czy jest podekscytowany. Iska rozmawia z jej bratem o tym, kogo chce aby został jej mentorem. Płomienna kotka mówi, że nie chce aby to byli Jagodowy Nos ani Białe Skrzydło, ponieważ oni są surowi i nie zabawni. Wiewiórczy Lot przychodzi i miauczy, że nie powinna bawić się ze swoim mentorem i powinna się od niego uczyć. Jej matka stwierdza, że oboje są świetnymi wojownikami, i byłaby szczęśliwa, gdyby któryś z nich był jej mentorem. Iska tylko macha ogonem i kontynuuje wesoło. Rozpoczyna się ceremonia i kiedy młoda kotka zostanie wywołana jako pierwsza, podchodzi do ojca z pewnością siebie. Jeżynowa Gwiazda dotyka swoją córkę na ramieniu z jego końcówką ogona i ogłasza, że jej imię ucznia będzie brzmiało Roziskrzona Łapa i jej mentorem zostanie Wiśniowy Upadek. Roziskrzona Łapa szczęśliwie pędzi przez polanę i dotyka swoim nosem swojego nowego mentora.

Ciekawostki

  • Ma krew kota domowego po Ognistej Gwieździe i krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie.
  • Ma niezwykle uderzające podobieństwo do Ognistej Gwiazdy.
  • Roziskrzona Skóra czuje się komfortowo we własnej skórze i nie ma potrzeby, żeby czuła się pod presją, aby sprostać dziedzictwu Ognistej Gwiazdy.
  • Katy powiedziała, że bardziej lubi Olchowe Serce niż od Roziskrzonej Skóry,  bo chociaż Roziskrzona Skóra jest ,,uroczo wesoła'', to woli być niespokojną.

Cytaty

To jest tak ekscytujące ! Może znajdziemy cienistą rzecz, aby ocalić Klan Pioruna!

—Roziskrzona Łapa do Olchowej Łapy, na zebraniu Misja Ucznia

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka