FANDOM

Uwaga!

Roziskrzona Skóra (ang. Sparkpelt) – córka Wiewiórczego Lotu i Jeżynowej Gwiazdy. Siostra Olchowego Serca, Mleczyka i Jałowca. Wojowniczka Klanu Pioruna.

Wygląd

Roziskrzona Skóra to krótkowłosa kotka o płomiennej, pręgowanej sierści oraz jasnozielonych oczach.

Historia

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Iskra jest widziana przed żłobkiem, zanim staje się uczniem. Kotka szturcha Olchę od tyłu i pyta, czy jest podekscytowany. Iskra rozmawia z jej bratem o tym, kogo chce aby został jej mentorem. Płomienna kotka mówi, że nie chce aby to byli Jagodowy Nos ani Białe Skrzydło, ponieważ oni są surowi i nie zabawni. Wiewiórczy Lot przychodzi i miauczy, że nie powinna bawić się ze swoim mentorem i powinna się od niego uczyć. Jej matka stwierdza, że oboje są świetnymi wojownikami i byłaby szczęśliwa, gdyby któryś z nich był jej mentorem. Iskra tylko macha ogonem i kontynuuje wesoło. Rozpoczyna się ceremonia i kiedy młoda kotka zostanie wywołana jako pierwsza, podchodzi do ojca z pewnością siebie. Jeżynowa Gwiazda dotyka swoją córkę na ramieniu z jego końcówką ogona i ogłasza, że jej imię ucznia będzie brzmiało Roziskrzona Łapa i jej mentorem zostanie Wiśniowy Upadek. Roziskrzona Łapa szczęśliwie pędzi przez polanę i dotyka swoim nosem swojego nowego mentora.

Ciekawostki

  • Ma krew kota domowego po Ognistej Gwieździe i krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie.
  • Ma niezwykle uderzające podobieństwo do Ognistej Gwiazdy.
  • Roziskrzona Skóra czuje się komfortowo we własnej skórze i nie ma potrzeby, żeby czuła się pod presją, aby sprostać dziedzictwu Ognistej Gwiazdy.
  • Kate powiedziała, że bardziej lubi Olchowe Serce niż od Roziskrzonej Skóry, bo chociaż Roziskrzona Skóra jest uroczo wesoła, to woli być niespokojną.

Galeria

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty SkokRozżarzone Serce
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa ŁapaPlamista ŁapaPośpieszna ŁapaMusza Łapa
Karmicielki StokrotkaBluszczowa Sadzawka
Kociaki TrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie