FANDOM

Rozżarzona Skóra – była medyczka Klanu Pioruna. Przyjaciółka Ognistego Serca oraz dawna uczennica Żółtego Kła.

Historia Edytuj

Ogólna Edytuj

Rozżarzona Skóra była przedstawiona po raz pierwszy w tomie "Ucieczka w dzicz" jako kotka porwana przez wojownika z Klanu Cienia: Poszarpane Futro. Następnie pojawia się w książce "Ogień i lód" jako kociak, który osiągnął już sześć księżyców i jest gotowy rozpocząć szkolenie na wojownika. Razem ze swoim bratem, Paprociową Łapą, kotka zostaje uczniem. Od teraz jej nauczycielem jest Ogniste Serce. Jej nowe imię to Rozżarzona Łapa.

Kiedy Ogniste Serce zostaje poproszony jednocześnie o zerwanie kocimiętki oraz spotkanie się z Tygrysim Pazurem, kot przedkłada zebranie leczniczego zioła dla chorej przywódczyni nad spotkanie z zastępcą. Rozżarzona Łapa mówi wtedy, że to ona może pójść do Tygrysiego Pazura. Jej mentor jednak nie wyraża zgody.

Pomimo zakazu nauczyciela nieposłuszna Rozżarzona Łapa biegnie na spotkanie z zastępcą Błękitnej Gwiazdy.

Kiedy przybywa na miejsce, niedoświadczona uczennica nie zauważa pędzącego potwora, który potrąca ją, powodując nieuleczalny uraz tylnej nogi, przez który Rozżarzona Skóra nigdy nie może zostać pełnoprawnym wojownikiem.

Wygląd Edytuj

Rozżarzona Skóra to kotka o ciemnoszarej jak dym sierści oraz o przejrzystych, bladoniebieskich oczach. Jej sierść jest puszysta i miękka.

Ciekawostki Edytuj

- Vicky ujawniła, że Rozżarzona Skóra od zawsze była zakochana w Ognistym Sercu, lecz on zdawał się tego nie zauważać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki