FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Quince – dawna partnerka Jake, matka Bicza, Ruby i Socks.

Wygląd Edytuj

Quince to szara kotka z bursztynowymi oczami. Prawdopodobnie nosi obrożę, nie jest wiadome w jakim kolorze.

Historia Edytuj

Super Edycje Edytuj

Zemsta Wysokiej Gwiazdy Edytuj

Gdy Wysoki Ogon podąża za Jake'm do jego płotu, słyszy miękkie pozdrowienie, które sprawia, że usztywniał. Okazuje się, że Quince patrzy na niego z trawiastego placu poniżej, Wysoki Ogon mówi jej, że nie ma powodować kłopotów. Jake podskakuje obok niej i wita ją. Quince pyta, kim jest Wysoki Ogon, podchodzi do niego i wącha jego futro. Uważa, że jego imię zabrzmiało jak imię kogoś dzikiego, i zmarszczył się jej nos, twierdząc z niesmakiem, że pachniał nożem.

Wysoki Ogon mówi, że ​​jest wojownikiem z Klanu Wiatru, to sprawiło, że ​​Quince patrzy na niego podejrzliwie. Pyta z niedowierzaniem, czy jesteś tutaj tylko ty? Dlaczego chodzisz wokół ogrodzenia Jake'a ? I odwiedzasz go? Gdy Quince miała kontynuować zadawanie pytań, Jake przerywa jej, stwierdzając, że jest na misji, oczy Quince zrobiły się duże komentując, że to interesujące. Wysoki Ogon siada obok Jake'a i się pyta, czy już idziemy, a Jake kiwnął głową do niego i potem kiwnął do Quince, mówiąc jej, że zobaczą się później. Quince widzi, jak Jake przechodzi obok niej, ona się pyta Wysokiego Ogona czy chce wrócić tam skąd przyszedł. Wysoki Ogon odpowiada, że ​​chce i przeskakuje nad drewnianą łopatką pod koniec ogrodzenia.

Wybór Sosnowej Gwiazdy Edytuj

Jake odwiedza Quince, Sosnowa Gwiazda szuka swojego przyjaciela, jednak dowiaduje się że rudy kocur nie jest w domu. Shanty mówi mu, gdzie jest Jake potem i zapytała go, czy spotkał już Quince, Kiedy kocur odpowiada, że nie, kot domowy wyjaśnia, że Quince mieszka na głównej drodze, i że wszyscy przypuszczają, że on ją lubi. Shanty później komentuje, że szara kotka nie ma z nim kociąt. Innym razem, kiedy Sosnowa Gwiazda chce odwiedzić Jake'a, Tyr mówi, że on znowu jest z Quince.

Kiedy Sosnowa Gwiazda staje się kotem domowym, Jake chce go zapoznać z sąsiadami, wspomina o tym że Quince, że jest jego ukochaną, i że kocur powinien ją poznać.

Przewodnik po Terenie Edytuj

Ostateczny Przewodnik Edytuj

Quince była krótko wspomniana na stronie o Biczu, że jest jego matką.

Manga Edytuj

Powstanie Bicza Edytuj

Jest matką Maleńkiego, Rubina i Skarpety. Stale sprawdza, czy ​​Skarpetka i Rubin są mili dla Maleńkiego, ponieważ często szydzą z jego wzrostu.

Quince zabiera swoje kociaki po raz pierwszy na zewnątrz i woła Maleńkiego, żeby zbadał dziurę w ogrodzeniu. Kiedy wraca do środka, Maleńki pyta matkę czy wie coś o lesie, a ona wyjaśnia, że ​​wie trochę, mówiąc, że ich ojciec był tam parę razy. Mówi Maleńkiemu, że nie pójdą do lasu, ponieważ koty tam mają pchły. Potem Quince ostrzega Maleńkiego, aby trzymał się z dala od lasu, wyjaśniając, że koty, które tam mieszkają, są dzikusami i są biczem dla innych kotów. Kiedy jej kociaki idą spać, patrzy na zdjęcie Jake'a, mówiąc, że byłby z nich dumny, i że to dziwne, że żaden z nich nie ma jego futra.

Maleńki myśli, że jego matka lubi Rubina i Skarpetkę bardziej niż jego, kiedy patrzy na matkę, jak ona ogląda Rubina i Skarpetkę bawiących się w ogrodzie. Malutki podchodzi i pyta się swojego brata i siostrę, czy będzie mógł się z nimi pobawić, oni odpowiadają nie i pobiegli bawić się w krzakach, Quince im powiedziała, żeby natychmiast wyszli z nich. Potem mówi żeby byli milsi dla Malutkiego.

Po przygodzie Maleńkiego w lesie Quince usłyszała jak Maleńki woła ją, idzie tam i widzi że on siedzi na werandzie z Rubinem i Skarpetką. Maleńki wyjaśnia co zrobił, i że oni mu nie wierzą, ale Quince to tylko rozbawiło. Bierze go do domu i mówi mu że uważa, że ​​jest bardzo dzielnym kociakiem, potem kładzie go do koszyka.

Quince rozdziela Skarpetkę i Rubina, którzy szydzą z Maleńkiego, mówiąc że musi z nimi porozmawiać. Objaśnia im, że kiedyś ​​ludzie przyjdą i zabiorą ich do nowych domów, i że muszą nauczyć jak powinno się zachowywać. Rubin wtedy protestuje, mówiąc czy na serio muszą iść do innych ludzi. Quince wtedy mówi że na pewno w nowym domu będą mieć nowy ogródek do zabawy, i Dwunożni będą się nimi bardzo dobrze zajmować. Potem patrzy jak Rubin i Skarpeta bawią się pod okiem Dwunożnych.

Później, Maleńki ucieka z rodzinnego domu. Quince dowiaduje się że Malutki uciekł i nazwał siebie Bicz, przypomniała sobie że właśnie tak określiła koty z lasu.

Ciekawostki Edytuj

  • Vicky potwierdza to że Quince nadal żyje ale jest bardzo stara.
  • Później jest potwierdzone że ona nie żyje, i że obecnie jest w "Nicości".

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka