FANDOM

Prędka Łapa – był uczniem Długiego Ogona. Chcąc stać się wojownikiem i zwrócić na siebie uwagę Błękitnej Gwiazdy postanowił odszukać sforę razem z Jasnym Sercem, jednak z tej wyprawy nie wrócił żywy i nigdy nie został wojownikiem Klanu Pioruna.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc) Edytuj

Ogień i Lód Edytuj

Prędki zostaje uczniem Długiego Ogona i zostaje nazwany Prędka Łapa. Wydaje się zdenerwowany kiedy podchodzi do swojego nowego mentora. Ku zdenerwowaniu Ognistego Serca, Długi Ogon traktuje Prędką Łapę wiele lepiej niż jego gdy dołączył do klanu.

Las Tajemnic Edytuj

Prędka Łapa na zebraniu wyjawia uczniowi z Klanu Cienia, że Klan Pioruna przetrzymuje Złamanego Ogona, co wywołuje wojnę pomiędzy Klanem Wiatru, Klanem Cienia i Klanem Pioruna.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Prędka Łapa idzie na patrol z Błękitną Gwiazdą, Ognistym Sercem, Obłoczną Łapą i jego menetorem Długim Ogonem. Znajdują patrol Klanu Rzeki, który wszedł na Słoneczne Skały. Ogniste Serce każe Prędkiej Łapie wrócić do obozu i wezwać posiłki.

Po walce, Długi Ogon obwinia Ogniste Serce za to, że jego uczeń nie mógł wziąć udziału w walce, co mogłoby dać mu szansę na zostanie wojownikiem.

Kiedy Prędka Łapa jest gotowy by zostać wojownikiem Błękitna Gwiazda nie chce przeprowadzić ceremonii, ponieważ (według niej) każdy kot w klanie, oprócz Ognistego Serca, jest zdrajcą, a szczególnie Długi Ogon i Ciemna Pręga. Nie pozwala zostać Prędkiej Łapie wojownikiem, nawet po namowie Ognistego Serca. Błękitna Gwiazda pozwala jednak zostać wojownikiem Obłocznej Łapie, dzięki temu, że uczeń nie wierzy w Klan Gwiazdy i jest spokrewniony z Ognistym Sercem, chociaż Prędka Łapa trenował dłużej od niego. Obłoczna Łapa zostaje wojownikiem, zostawiając resztę jako uczniów.

Wygląd Edytuj

Prędka Łapa to czarno-biały kocur z jasnymi, bursztynowymi oczami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki