FANDOM

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Postrzępiony Ogon

Uwaga!

Szybciej! Chcesz umrzeć w łapach zwykłego wojownika?

Postrzępiony Ogon parsknął do Ostowego Pazura w Obietnica Krzywej Gwiazdy

Postrzępiony Ogon (ang. Shredtail) – kocur będący kiedyś w Ciemnym Lesie, obecnie jego duch nie żyje, razem z Tygrysią Gwiazdą i innymi kotami.

Wygląd

Postrzępiony Ogon to postrzępiony, szczupły, ciemnobrązowy pręgowany kocur z dużą ilością blizn na jego ciele.

Historia

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Postrzępiony Ogon jest widziany kiedy Krzywa Szczęka szuka Klonowego Ciernia w Miejscu gdzie brak gwiazd. Krzywa Szczęka podsłuchuje Postrzępiony Ogon i Ostowego Pazura walczących ze sobą, ciemnobrązowy pręgowany kocur warknął do przeciwnika, a potem zrobił ponownie ten sam ruch ale lepiej. Postrzępiony Ogon atakuje go lecz jego ruch nie powiódł się. Kiedy uderza w ziemie, gwałtownie zauważa głowę jasnobrązowego pręgowanego kocura, krew dalej ciekła mu z rozdartego futra. Postrzępiony Ogon atakuje Ostowego Pazura, kiedy walczy swobodnie i atakuje. Szary kocur odchodzi i mówi mu, że lepiej walczy. Krzywa Szczęka myśli że jego trening z Klonowym Cierniem będzie brutalne ale nie będą tak okrutne.

Omen Gwiazd

Zanikające Echa

Postrzępiony Ogon jest widziany w Ciemnym Lesie, kiedy Sójcze Pióro i Nakrapiany Liść odwiedzają. Jest na brutalnej sesji treningowej z Jastrzębim Mrozem i kilkoma innymi kotami z Ciemnego Lasu. Jastrzębi Mróz woła go chętnie wraz z Śnieżną Kitą i okazuje mu, otworzyć jego brzuch. Kiedy Sójcze Pióro i Nakrapiany Liść dochodzą od nich, słyszą męczenie Śnieżnego Kitę wrzeszczącego, kiedy Postrzępiony Ogon wykonuje rozkazy.

Cytaty

Szkoda, że twój borsuczy przyjaciel nie będzie dla ciebie walczył.

—Postrzępiony Ogon do Lwiego Płomienia, str.282

Czy powinienem pozwolić, aby moich Klanowicze ciebie wykończyli ?

Galeria

Źródła

  1. Podczas wojny z Ciemnym Lasem w Ostatniej Nadziei, duch Postrzępionego Ogona został zabity, przez co zniknął z Ciemnego Lasu i przestał istnieć.