FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Poranny Kwiatwojowniczka, a później karmicielka w Klanie Wiatru. Siostra Jesionowej Stopy.

Wygląd

Poranny Kwiat to szylkretowa kotka o bursztynowych oczach.

Historia

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Początek Proroctwa

Ogień i Lód

Poranny Kwiat jest wspomniana w Prologu. Jest bardzo ciężką królową w ciąży i potrzebuje odpoczynku.

Kiedy Klan Wiatru, wraca powrotną podróż do domu, od kąt urodziła kociaka. Poranny Kwiat jest nadal wyczerpana z powodu porodu i będąc tak daleko od domu, więc wymaga stałej pomocy od swojego klanu i Ognistego Serca. Kiedy jest zmęczona od noszenia nowo narodzonego, Ogniste Serce oferuje pomoc. Jest nieufna wobec jego, ale zaraz zmięka, po tym jak zauważyła współczucie w jego oczach. Ogniste Serce pozostaje blisko jej, aby mogła widzieć synka. To jest początek, więzi między nimi.

Kiedy przechodzą przez Klan Pioruna, Poranny Kwiat niesie swojego kociaka, z Ognistym Sercem z boku. Później,gdy Kaszlący Pysk widzi znak od Klanu Gwiazd w chmurach, krzyczy, a Poranny Kwiat woła i jest zmartwiona.

Cisza przed burzą

Poranny Kwiat nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spicie Klanów. Kiedy Pojedynczy Wąs wita Ogniste Serce na zebraniu, wspomina, że kociak Porannego Kwiata, Janowcowa Łapa, jest teraz uczniem i uczestnicy swoim pierwszym spotkaniu Klanów.

Nowe Proroctwo

Północ

Poranny Kwiat jest teraz w starszyźnie. Pierzasty Ogon zatrzymuje się, by krótko porozmawiać z nią na spotkaniu Klanów i chociaż wymiana zdań jest uprzejma, nie jest przyjazna, ponieważ koty z Klanu Wiatru nadal piją wodę z terytorium Klanu Rzeki mimo, że susza się skończyła.

Wschód Księżyca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spicie Klanów.

Zmierzch

Zachód Słońca

Moc Trójki

Widok

Zaćmienie

Długie Cienie

Wschód Słońca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spicie Klanów

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

.Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spicie Klanów.

Ciekawostki

Galeria