FANDOM

Podrapany Pysk – wychudzony, ciemnobrązowy kocur. Dawny członek Klanu Cienia, następnie członek grupy wygnanych wojowników wiernych Złamanej Gwieździe. Został zabity przez Szarą Pręgę, po śmierci trafił do Ciemnego Lasu.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophecies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Podrapany Pysk jest wojownikiem Klanu Cienia. Jego uczniem jest Mała Łapa. Pierwszy raz jest wspomniany przez Szarą Łapę, kiedy rozmawia on z Ognistą Łapą o wielkich wojownikach, których zobaczą podczas zgromadzenia.
Potem Podrapany Pysk został wysłany do obozu Klanu Pioruna z misją wykradnięcia kociąt Oszronionego Futra. Kiedy napotkał Nakrapiany Liść próbującą przeszkodzić mu, zabił ją.
Początkowo Klan Błękitnej Gwiazdy sądził, że za śmiercią Nakrapianego Liścia i kradzieżą kociąt stoi Żółty Kieł, jednak potem zauważono, że w pazurach Nakrapianego Liścia znajduje się nie szare futro Żółtego Kła, ale brązowe futro Podrapanego Pyska.
Później, podczas przeganiania Złamanej Gwiazdy z Klanu Cienia, Ognista Łapa, zaślepiony żądzą zemsty za śmierć Nakrapianego Liścia, chciał zabić Podrapany Pysk. Przeszkodził mu jednak w tym Biała Burza, mówiąc, że koty przestrzegające kodeksu wojownika nie zabijają wrogich wojowników tylko po to, aby odnieść zwycięstwo.
Gdy Złamana Gwiazda opuszczał klan, Podrapany Pysk poszedł wraz z nim i kilkoma innymi wiernymi mu wojownikami, stając się samotnikiem.

Ogień i Lód Edytuj

Podrapany Pysk pojawia się podczas ataku Złamanej Gwiazdy na słabo chroniony obóz klanu Pioruna.
Podczas bitwy, Podrapany Pysk rzuca się na Ogniste Serce, mocno gryząc go w tylną nogę. Nagle na wojownika klanu Pioruna spływa nowa fala gniewu, ponieważ kot przypomina sobie, że walczy z mordercą Nakrapianego Liścia. Na nic jednak to się zdaje, gdyż Podrapany Pysk jest o krok od zabicia go. Głównego bohatera ratuje przybycie Szarej Pręgi, który atakuje Podrapany Pysk, momentalnie go uśmiercając. Szara Pręga ma wyrzuty sumienia, które znikają po przypomnieniu, kim naprawdę był ciągle spragniony krwi Podrapany Pysk.
Po wygnaniu samotników z obozu, ciało kota zostaje wzięte przez Zwinną Łapę i Piaskową Łapę. Zostaje pochowany, jednak na jego pogrzebie nie są obecni żadni starsi. Błękitna Gwiazda tłumaczy, że żaden rozbójnik Złamanej Gwiazdy nie jest godny szacunku w obliczu Klanu Gwiazd.

Wygląd Edytuj

Podrapany Pysk to wychudzony, ciemnobrązowy kocur z licznymi bliznami na ciele, głównie na pysku. Prawdopodobnie posiada bursztynowe oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki