FANDOM

Piaskowa Burza - wojowniczka Klanu Pioruna. Przyjaciółka Ognistego Serca.

Historia Edytuj

Ogólna Edytuj

Piaskowa Burza pierwszy raz pojawia się jako Piaskowa Łapa w "Ucieczce w dzicz". Jest wtedy kilku księżycową uczennicą, nieprzepadającą za głównym bohaterem - Rdzawym. Razem ze swoim bratem - Zakurzoną Łapą oraz resztą klanu szydzą z domowego kociaka. Z czasem Piaskową Łapę przestały bawić docinki brata do Ognistej Łapy. Zaczęła być dla niego milsza.
W "Ogień i lód" jej imię zostało zmienione na Piaskową Burzę, stała się w końcu wojowniczką. Rósł również jej podziw dla Ognistego Serca. W trzeciej części oboje są już przyjaciółmi. W kolejnych częściach przyjaźń zaczyna przeradzać się w coś więcej, jednak Ogniste Serce zdaje się tego nie dostrzegać.
W "Niebezpiecznej ścieżce" Ogniste Serce i Piaskowa Burza oddalają się od siebie. Na domiar złego kotka wciąż nie dostała upragnionego ucznia. Ogniste Serce w porę jednak dostrzegł, co dzieje się z jego przyjaciółką. Na końcu "Niebezpiecznej ścieżki" obydwa koty pogodziły się i wyznają sobie miłość.

Wygląd Edytuj

Piaskowa Burza to smukła jasnoruda, lekko pręgowana kotka z jasnozielonymi, wyrazistymi oczami. Ma miękką, gładką sierść, ciemniejsze pręgi są ledwo widoczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki