FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Wiedziałam, że jeśli zdecyduję się z tobą pójść na misję w celu odnalezienia Klanu Nieba, to będę mogła nie przeżyć tej podróży. Wiesz, nigdy nie chciałam zmarnować swoich ostatnich dni w starszyźnie, siedząc i nic nie robiąc w obozie. Zawsze chciałam umrzeć, robiąc coś pożytecznego.

—Piaskowa Burza do Olchowego Serca, "Misja Ucznia"

Piaskowa Burza (ang. Sandstorm) – dawnej wojowniczka Klanu Pioruna, obecnie przebywa w Klanie Gwiazd. Przyjaciółka, a później partnerka Ognistej Gwiazdy oraz matka Liściastej Sadzawki i Wiewiórczego Lotu.

Wygląd

Piaskowa Burza to smukła, jasnoruda, lekko pręgowana kotka z jasnozielonymi, wyrazistymi oczami. Ma miękką i gładką sierść. Jej ciemniejsze pręgi są ledwo widoczne.

Charakter

Piaskowa Burza jest bardzo lojalną kotką wobec swojego klanu i szczerą do bólu. Jest też odważna, oddałaby by życie za swój klan, nie waha się przed niczym.

Historia

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Błękitna Gwiazda i Rudy Ogon patrzą na nią, Szarą Łapę i Zakurzoną Łapę, gdy są na polanie obozowej. Rudy Ogon mruczy i zauważa, że uczniowie prawdopodobnie nazywali swoje zabawy treningiem. Piaskowa Łapa uśmiecha się do niego.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Piaskowa Łapa jest jednym ze starszych uczniów w Klanie Pioruna, wraz z Zakurzoną Łapą i Kruczą Łapą. Jej mentorem jest Biała Burza.

Ojciec Piaskowej Łapy, Rudy Ogon, ginie w bitwie z Klanem Rzeki, podobno podczas walki z Dębowym Sercem. Kiedy kotka po raz pierwszy spotyka się z Ognistą Łapą, stwierdza, że ​​może spać w dowolnym miejscu, o ile nie jest blisko niej, ponieważ śmierdzi Dwunożnymi. Wraz z Zakurzoną Łapą, jest wroga dla Ognistej Łapy i nęka go w całej książce, ponieważ ma on krew pieszczoszka. Szara Łapa i Ognista Łapa często wspominają ją i Zakurzoną Łapą w całej książce, rozmawiając ze sobą. Widziana jest, jak chwali się tym, że ona i Zakurzona Łapa idą na zgromadzenie, a pozostali uczniowie nie. Piaskowa Łapa mówi Ognistej Łapie, że być może Błękitna Gwiazda uważa, że ​​lepiej byłoby, gdyby pieszczoszek zajmował się chorymi w obozie. Kiedy Ognista Łapa pyta ją, co robiła z Białą Burzą, powiedziała, że ​​zamierza odbyć z nim trening bitewny; miał zamiar nauczyć ją, jak walczy prawdziwy wojownik.

Kiedy Lwie Serce mówi Ognistej Łapie, że idzie do Księżycowego Kamienia z Błękitną Gwiazdą, Piaskowa Łapa mówi mu, że lepiej niech pójdzie do Nakrapianego Liścia po zioła na podróż, a Ognista Łapa był zaskoczony, że ​​w jej głosie nie było kwaśności. Kiedy kocurek podchodzi do stosu świeżo upolowanej zwierzyny, zauważa, że ​​nie ma zwierząt, a Piaskowa Łapa mówi mu, że ona i Zakurzona Łapa zjedli ostatnie dwie myszy. Kiedy Szara Łapa wraca z jaskini Nakrapianego Liścia, rozmawia z Ognistą Łapą, a Piaskowa Łapa każe im się zamknąć, ponieważ ona i Zakurzona Łapa próbują zasnąć po tym, jak udali się na patrol.

Ogień i Lód

Kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga zostają wojownikami, Piaskowa Łapa z Zakurzoną Łapą naśmiewają się z nich. Jest potajemnie zazdrosna. Jej mentor, Biała Burza przestrzega ją, po czym zabiera na szkolenie. Szara Pręga mówi Ognistemu Sercu, że ma nadzieję że Biała Burza każe jej łapać niebieskie wiewiórki. Ogniste Serce z zamieszaniem odpowiada, że niebieskie wiewiórki nie istnieją, a Szara Pręga mówi, że o to właśnie chodzi. Piaskowa Łapa dołącza do Tygrysiego Pazura, Wierzbowej Skóry oraz Białej Burzy, aby pomóc Ognistemu Sercu i Szarej Prędze w walce przeciwko wojownikom z Klanu Rzeki. Podczas walki z wojownikiem z wrogiego klanu, Piaskowa Łapa prawie spada z krawędzi wąwozu jednak zostaje uratowana przez Ogniste Serce. Na początku Piaskowa Łapa gniewa się mówiąc, że sama potrafi wygrywać swoje walki bez jego pomocy, potem jednak, gdy Biały Pazur spada z krawędzi uświadamia sobie, że była o cal od śmierci i Ogniste Serce ją ocalił. Gdy Zakurzona Łapa szydzi z niego, Piaskowa Łapa rzuca mu tylko niepewne spojrzenie.

Ciekawostki

  • Piaskowa Burza i Zakurzona Skóra byliby parą, gdyby Ognista Gwiazda nie dołączył by do Klanu Pioruna.
  • Jedno z kociąt Liściastej GwiazdyBurzowe Serce, zostało nazwane na jej cześć.
  • Ma krew Klanu Nieba, przez to, że jej tata Rudy Ogon jest potomkiem.
  • Podczas Misji Ognistej Gwiazdy odgrywała role medyka w Klanie Nieba, zanim ona i Ognista Gwiazda nie uznali i przed szkolili Śpiewnej Piosenki.
  • Piaskowa Burza została zabita rozrzedzony tłum, mimo że Kate mówi, ze było by miło, gdyby wyszła w obronie swoich Klanowiczy.

Galeria

Filmy

Sandstorm PMV Listen to Your Heart

Sandstorm PMV Listen to Your Heart

330x330x