FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Pierzasty Ogon – jedno z dwóch kociąt Szarej Pręgi i Srebrnego Strumienia. Siostra Burzy.

Wygląd Edytuj

Pierzasty Ogon jest bardzo podobna do swojej matki – Srebrnego Strumienia. Ma srebrzystą sierść i jasno błękitne oczy.

Charakter Edytuj

Jest bardzo miłą i odważną kotką. Silną i lojalną dla swojego Klanu.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc) Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Piórko i jej brat Burza rodzą się na granicy Klanu Pioruna i Klanu Rzeki. Kilka minut po narodzeniu kociąt, ich matka, Srebrny Strumień, umiera. Kociaki zostają zabrane do obozu Klanu Pioruna, gdzie zajmuje się nimi Złoty Kwiat. Wkrótce, razem z ojcem, dołączają do Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą Edytuj

Piórko nadal żyje w w Klanie Rzeki z Burzą i Szarą Pręgą. Opiekuje się nią Omszona Skóra. Szara Pręga opowiada im o życiu w Klanie Pioruna i o jego przygodach z Ognistym Sercem. Gdy Klan Pioruna po pożarze ukrywa się w obozie Klanu Rzeki, Szara Pręga z dumą przedstawia ją i Burzę Ognistemu Sercu.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Piórko i jej brat nadal żyją w Klanie Rzeki, nawet wtedy, gdy ich ojciec powraca do Klanu Pioruna. Rodzeństwo od początku zdawało sobie sprawę, że lojalność Szarej Pręgi jest po stronie jego dawnego klanu, dlatego nie żywili wobec niego urazy.
Zostają uczniami. Mentorką Pierzastej Łapy zostaje Mglista Stopa, zaś Burzową Łapę uczy Kamienne Futro.

Czarna Godzina Edytuj

Pierzasta Łapa i Burzowa Łapa stają się więźniami Klanu Tygrysa, razem z Kamiennym Futrem i Mglistą Stopą, za to, że są kotami półkrwi. Cztery koty trzymane są w starej lisiej norze, są zagłodzone i osłabione. Tygrysia Gwiazda każe udowodnić Kamiennemu Futru lojalność: musiał zabić Pierzastą Łapę i Burzową Łapę. Szary wojownik nie zrobił tego. Stanął w obronie kociąt. Wziął udział w nierównej walce. Pokonał Ciemną Pręgę, lecz został zabity przez Czarną Stopę, zaś rodzeństwo zostaje odprowadzone z powrotem do lisiej nory, gdzie przekazują tragiczne wieści Mglistej Stopie.
Wszystkie trzy koty zostają uratowane przez Kruczą Łapę, Szarą Pręgę oraz Ognistą Gwiazdę. Uciekają i ukrywają się w obozie Klanu Pioruna. Nowym mentorem Burzowej Łapy zostaje Szara Pręga. Gdy przychodzi czas na bitwę z Klanem Krwi, Pierzasta Łapa, jej brat i mentorka biorą w niej udział. Pierzasta Łapa, Burzowa Łapa razem z Jeżynową Łapą, Jesionową Łapą i Brunatną Łapą pomścili śmierć Białej Burzy. Uczniowie wspólnie zabijają Gnata.
Plik:☆ Feathertail PMV – Louder Than Thunder
Po walce z Klanem Krwi Pierzasta Łapa i Burzowa Łapa postanawiają wrócić do Klanu Rzeki, przedtem jednak żegnają się z Szarą Pręgą, który zostaje nowym zastępcą przywódcy Klanu Pioruna. Oba koty są z tego bardzo dumne.

Ciekawostki Edytuj

  • Ona i jej brat mają w sobie krew 4 klanów: Klanu Pioruna, Klanu Rzeki, Klanu Wiatru oraz Klanu Nieba.
  • Kiedy Wronia Łapa został wojownikiem, poprosił by nazwać go Wronie Pióro na cześć Pierzastego Ogona.
  • Kate Cary potwierdziła, że w Klanie Gwiazd Wronie Pióro najprawdopodobniej wybiera Pierzasty Ogon, a nie Liściastą Sadzawkę, gdyż mówi: „pierwsza miłość zawsze zwycięża”.