FANDOM

Uwaga!

Niby czemu? Oprócz jedzenia, wszystkie kocięta potrzebują miłości i jakiegoś kota, który by się z nimi pobawił. Nie znam lepszego sposobu na spędzenie dni.

—Paprotkowa Pieśń do Bluszczowej Sadzawki na temat kociąt w Najciemniejszej Nocy

Paprotkowa Pieśń (ang. Fernsong) – partner Bluszczowej Sadzawki, brat Szczawiowej Pręgi, Ostrokrzewowej Kity, Pośpiechu, Plamki i Muszki. Ojciec Jeżyka, Kwiatka i Trzepotka.

Wygląd

Paprotkowa Pieśń jest bladym, żółto-pręgowanym kocurem.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Paprotkowa Łapa został uczniem wraz z jego siostrami, Ostrokrzewową Łapą i Szczawiową Łapą. Zostało zauważone, że został nazwany po Paprotkowej Chmurze, która umarła podczas walki z Ciemnym Lasem. Jego rodzice, Rozżarzone Serce i Lwi Płomień, patrzą się dumnie, gdy ich kocięta otrzymują imiona uczniów. Następnego dnia Paprotkowa Łapa, i jego nowy mentor jak również jego rodzeństwo i ich nowi mentorzy, zaczynają trening walki. Są podekscytowani, że są z nimi Jeżynowa Gwiazda i Wiewiórczy Lot, i martwią się, gdy ruda kotka z białą łapą traci równowagę. Zastępczyni Klanu używa swojego błędu jako przykładu, że każdy kot może popełniać błędy.

Cień Tygrysiego Serca

Paprotkowa Pieśń nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Wizja Cieni

Misja Ucznia

Paprotkowa Pieśń nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jego mentorką okazała się Różany Płatek. Gdy Olcha zastanawia się, kto może być mentorem jego siostry Iskry, mówi, że to nie może być to Paprociowe Futro, Różany Płatek lub Kwiecisty Upadek ponieważ właśnie skończyli opiekę nad Paprociową Pieśnią i jego rodzeństwem.

Piorun i Cień

Paprotkowa Pieśń przynosi Miodek do legowiska medyka za prośbą Liliowego Serca. Sójcze Pióro wie, że to ból brzucha, po tym jak Paprotkowa Pieśń już przyniósł Miodek. Paprotkowa Pieśń nalega, by Liliowe Serce spytała medyka, a Miodek wyglądała na nieszczęśliwą, a Sójcze Pióro znowu przerywa. Olchowa Łapa chce, aby Paprotkowa Pieśń odsunął się, żeby Wrzosowe Światło zauważyła to, więc mu to mówi. Paprotkowa Pieśń odsuwa się, mówiąc, że chce tylko upewnić się, że nic Miodkowi nie jest. Po tym wpatruje się w Olchową Łapę, gdy testuje swoje umiejętności.

Rozbite Niebo

Paprotkowa Pieśń Pieśń nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Cytaty

Bluszczowa Sadzawka: Nie jestem jeszcze gotowa na kocięta. Kocięta to niekończące się księżyce w żłobku. Stokrotka jest już za stara, żeby zająć się kolejnym miotem, i chcę być na polowaniu i patrolowaniu lasu,a nie przez cały czas siedzieć w obozie.
Paprotkowa Pieśń: Dlaczego musisz być z nimi w żłobku?
Bluszczowa Sadzawka: Co masz na myśli? Muszę się nimi zająć, prawda? Kto inny miałby to zrobić?
Paprotkowa Pieśń: Ale już niedługo opiekowanie się nimi się skończy. Wtedy będziesz mogła wrócić do swoich obowiązków wojownika.
Bluszczowa Sadzawka: I zostawić nasze kocięta, aby radziły sobie same, dopóki nie osiągną sześciu księżyców?
Paprotkowa Pieśń: Jasne, że nie. Gdy kocięta będą już jeść zwierzynę, będę mógł posiedzieć z nimi w żłobku. Jeśli będziesz chciała, to będzie mogła iść na patrole wtedy.
Bluszczowa Sadzawka: Ale jesteś kocurem! Kocury nie zajmują się kociakami.
Paprotkowa Pieśń: Niby czemu? Oprócz jedzenia, wszystkie kocięta potrzebują miłości i jakiegoś kota który by się z nimi pobawił. Nie znam lepszego sposobu na spędzenie dni.
Bluszczowa Sadzawka: Pomyślę o tym. Może po zakończeniu Pory Nagich Drzew.

Bluszczowa Sadzawka i Paptrokowa Pieśń rozmawiają o kociętach w Najciemniejszej Nocy

Ciekawostki

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty SkokRozżarzone Serce
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa ŁapaPlamista ŁapaPośpieszna ŁapaMusza Łapa
Karmicielki StokrotkaBluszczowa Sadzawka
Kociaki TrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie