FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Paprotkowa Chmura – dawna uczennica Ciemnej Pręgi (później Długiego Ogona), siostra Jesionowego Futra oraz przybrana siostra Obłocznego Ogona, a także córka Brązowego Pyska .

Wygląd Edytuj

Paprotkowa Chmura to mała, krótkowłosa, jasnoszara kotka z ciemniejszymi plamami. Ma jasne, niezwykle zielone oczy oraz puszysty ogon.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Paprotkowa Chmura jest partnerką Zakurzonej Skóry i opiekuje się swoimi synami, Ryjówką i Pająkiem. Pokazana jest, że daje im ochronę.

Paprotkowa Chmura opuścia żłobek, by uczestniczyć spotkaniu Klanu z Jasnym Sercem. Jest z Zakurzoną Skórą.

Początek Proroctwa Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Urodziła się Brązowemu Pysku wraz z bratem i dwoma nienazwanymi braćmi. Jednym z kociąt jest ciemnoszarym kotem, drugi jasnoszary z ciemniejszymi plamkami.

Ogień i Lód Edytuj

Niedługo po urodzeniu umiera jej brat, choć był zdrowy. Kolejny brat Paprotki umiera przez Zielony Kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch kociąt.

Chmurka zostaje jej przyrodnim bratem, gdyż Ogniste Serce przynosi do Klanu, kocięta swojej siostry, a Brązowy Pysk zgadza się nim zaopiekować.

Kiedy są starszy, Chmurka często sprawia, że on i je brat mają kłopoty. Podczas zamieci w środku liści, wszystkie trzy kocięta brakuje, a grupa poszukiwawcza pod dowództwem Ognistego Serca, zauważa, że najwyraźniej polują na zdobycz w śniegu.

Las Tajemnic Edytuj

Choć jest nienazwana, pojawia się kilka razy. Jest podczas ceremonii Ciernistej Łapy i Jasnej Łapy na ucznia. Kocięta Brązowego Pyska wypadają z żłobka, aby obejrzeć ceremonie. Wkrótce potem, gdy Paprociowa Łapa, Piaskowa Burza i Ogniste Serce, Brązowy Pysk znajduje w pustej przestrzeni z jej kociętami, które walczą o śnieg, a królowa wyjaśnia, że kocięta muszą rozciągać łapy, jak śnieg sprawił, że byli niespokojny.

Po bitwie z Klanem Wiatru i Klanem Cienia, Brązowy Pysk przynosi swoje kocięta, aby zobaczyć co się dzieje. Kiedy Ogniste Serce przynosi kocięta Szarej Pręgi do Klanu Pioruna, żłobka widzi karmicielkę zwiniętą wokół swoich kociąt i Chmurki. Za nim Chmurka staje się uczniem śpieszy się, aby opowiedzieć o tym Ognistemu Sercu, a Brązowy Pysk i jej kocięta idą wolniej.

Cisza przed burzą Edytuj

Ona i jej brat stają się uczniami. Przyjmuje nowe imię Paprotkowa Łapa i otrzymuje Ciemną Pręgę jako swojego mentora. Paprotkowa Łapa wydaje się być przestraszona swoim nowym mentorem.

Kiedy Klan Pioruna ucieka z powodu ognia, ucieka do Słonecznych Skałach, a potem do Klanu Rzeki. Paprotkowa Łapa rozmawia z Małym Uchem, Pstrokatym Ogon, Ciemną Pręgą, Zakurzoną Skórą i Rozżarzoną Skórą o późnym mianowaniu Ognistego Serca na Zastępce. Zakurzona Skóra zarzuca, ku zdziwieniu innym Ciemnej Prędzie, że nie martwił się o swoją uczennicą i strachu przez śmiercią Paprotowej Łapy.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Paprotkowa Łapa jest jednym z uczniów, wraz z Jesionową Łapą, Ciernistą Łapą i Jasną Łapą, obok gromadzoną z Prędką Łapą. Kiedy sugeruje atak na zwierzęta, które kradnie im jedzenie, ona odmawia, lecz Jasna Łapa idzie z nim.

Paprotkowa Chmura mówi o tym Zakurzonej Skórze, kiedy Jasna Łapa i Prędka Łapa nie wracają i idą, aby powiedzieć, o tym Ognistemu Sercu. Mówi mu, że poszli dowiedzieć się, co zostawia bałagan w pobliżu Wężowych Skał, w celu zaimponowania Błękitnej Gwieździe. Zakurzona Skóra zachęca ją do mówienia i wydaje się, że ma do niej silną sympatie.

Brązowy Pysk, matka Paprotkowej Łapy i Jesionowej Łapy, zostanie brutalnie zamordowana przez Tygrysią Gwiazdę, by dać psom schronienie na Wężowych Skałach i mogły poczuć smak krwi kota. Ona i jej brat są z tego powodu zdruzgotany. Źli i zdeterminowany, aby pomścić śmierć matki, Ona i Jesionowa Łapa są jednych z kotów, prowadzących psów przez wąwóz

Czarna Godzina Edytuj

Ogniste Serce, zauważa Paprotkową Łapę i Jesionową Łapę po tym, jak pozbyli się psów i mówi, że wykonali dobrą robotę. Paprotkowa Łapa mówi, że wiedzieli, że muszą trzymać psy z dala od obozu. Zakurzona Skóra podchodzi do Paprotkowej Łapy i jej brata i mówi im, że się świetnie poradzili.

Po powrocie Ognistej Gwiazdy z Ust Matki, Paprotkowa Łapa zauważa, że uczynił z jego wielkiego lidera. Zakurzona Skóra, których ma oczywiste uczucia wobec niej, zgadza się.

Kiedy Ciemna Pręga jest oskarżony podanie czerwonych jagód Szczawikowi, Paprotkowa Łapa Ognistej Gwieździe, że nie chcę, żeby był jej mentorem, jeśli naprawdę jest winny, a przywódca się zgadza.

Nowa Przepowiednia Edytuj

Północ Edytuj

Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze, urodziły się trzy kocięta, Brzoz, Modrzew i Ostrokrzew.

Paprotkowa Chmura jest postrzegania oglądając kocięta z dumą, skakający po kałuży po deszczu, ponieważ po raz pierwszy widzieli deszcz.

Wschód Księżyca Edytuj

Jej córka Modrzew umiera z głodu, bo nie posiada wystarczająco wiele mleka. Paprotkowa Chmura jest z tego powodu zrozpaczona i nie chce jeść, ale Zakurzona Skóra twierdzi, że Ostrokrzew i Brzoza, wciąż jej potrzebują.

Omen Gwiazd Edytuj

Nocne Szepty Edytuj

Paprotkowa Chmura nie jest zbytnio ważna w tej książce, widziana jest tylko raz w żłobku, pomagając innym królową.

Znak Księżyca Edytuj

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Nowele Edytuj

Furia Tygrysiego Pazura Edytuj

Życzenie Liściastej Sadzawki Edytuj

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia Edytuj

Omen Mglistej Gwiazdy Edytuj

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Zobacz więcej

Łatana Skóra

Rudzikowe Skrzydło

Kędzierzawa Skóra

Długi Ogon
 
Krucza Łapa
 
Oszronione Futro
 
Zakurzona Skóra, Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej
 
Brązowy Pysk

Zobacz więcej

Zobacz więcej
 
Szczawiowy Ogon
 
Paprociowe Futro
 
Zobacz więcej
 
Rozżarzona Skóra
 
Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej
 
Ciernisty Pazur
 
Kwiecisty Upadek
 
Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Ziarnista Łapa
 
Krecia Łapa

Zobacz więcej

Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz
 
Bursztynowy Księżyc
 
Zroszony Nos
 
Śnieżny Gąszcz
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Trzon
 
Śliwka
 
Orzeł
 
Muszla

Otrokrzewiowy Pęk
 
Paprotkowa Piosenka
 
Szczawiowa Pręga
 
Miodowa Paproć
 
Jagodowy Nos
 
Makowy Mróz
 
Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Piosenka
 
Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Kreci Wąs
 
Wiśniowy Upadek

Galeria Edytuj