FANDOM

Uwaga!

Zatrzymałem trochę mchu z jej legowiska. Ale już nie mogę wyczuć na nim jej zapachu.

Zakurzona Skóra do Jeżynowej Gwiazdy o Paprotkowej Chmurze, "Burza Jeżynowej Gwiazdy"

Paprotkowa Chmura (ang. Ferncloud) – dawna uczennica, wojowniczka i karmicielka. Urodziła się w Ucieczce w Dzicz jako córka Brązowego Pyska, i siostra Jesionowego Futra. Jej mentorem został Ciemna Pręga.

Partnerka Zakurzonej Skóry, matka Ryjówczej Łapy, Pajęczej Nogi, Brzozowego Upadku, Lisiego Skoku, Krzewika, Modrzewika i Lodowej Chmury.

Wygląd

Paprotkowa Chmura to mała, krótkowłosa, jasnoszara kotka z ciemniejszymi plamami. Ma jasne, niezwykle zielone oczy oraz puszysty ogon.

Historia

Wkrótce...

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Paprotkowa Chmura jest partnerką Zakurzonej Skóry i opiekuje się swoimi synami, Ryjówką i Pająkiem. Powiedziane jest, że kotka jest bardzo opiekuńcza dla swoich kociąt.

Paprotkowa Chmura opuściła żłobek, by uczestniczyć spotkaniu Klanu z Jasnym Sercem. Jest z Zakurzoną Skórą.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Urodziła się Brązowemu Pysku wraz z bratem i dwoma nienazwanymi braćmi. Jednym z kociąt jest ciemnoszary kocurek, drugi jasnoszary z ciemniejszymi plamkami.

Ogień i Lód

Niedługo po urodzeniu umiera jej brat, choć był zdrowy. Kolejny brat Paprotki umiera przez Zielony Kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch kociąt.

Chmurka zostaje jej przybranym bratem, gdyż Ogniste Serce przynosi do Klanu, kocięta swojej siostry, a Brązowy Pysk zgadza się nim zaopiekować.

Kiedy są starszy, Chmurka często sprawia, że on i je brat mają kłopoty. Podczas zamieci w środku liści, wszystkie trzy kocięta brakuje, a grupa poszukiwawcza pod dowództwem Ognistego Serca, zauważa, że najwyraźniej polują na zdobycz w śniegu.

Las Tajemnic

Choć jest nienazwana, pojawia się kilka razy. Jest podczas ceremonii Ciernistej Łapy i Jasnej Łapy na ucznia. Kocięta Brązowego Pyska wypadają z żłobka, aby obejrzeć ceremonie. Wkrótce potem, gdy Paprociowa Łapa, Piaskowa Burza i Ogniste Serce, Brązowy Pysk znajduje w pustej przestrzeni z jej kociętami, które walczą o śnieg, a karmicielka wyjaśnia, że kocięta muszą rozciągać łapy, jak śnieg sprawił, że byli niespokojny.

Po bitwie z Klanem Wiatru i Klanem Cienia, Brązowy Pysk przynosi swoje kocięta, aby zobaczyć co się dzieje. Kiedy Ogniste Serce przynosi kocięta Szarej Pręgi do Klanu Pioruna, żłobka widzi karmicielkę zwiniętą wokół swoich kociąt i Chmurki. Za nim Chmurka staje się uczniem śpieszy się, aby opowiedzieć o tym Ognistemu Sercu, a Brązowy Pysk i jej kocięta idą wolniej.

Cisza Przed Burzą

Ona i jej brat stają się uczniami. Przyjmuje nowe imię Paprotkowa Łapa i otrzymuje Ciemną Pręgę jako swojego mentora. Paprotkowa Łapa wydaje się być przestraszona swoim nowym mentorem.

Kiedy Klan Pioruna ucieka z powodu ognia, ucieka do Słonecznych Skałach, a potem do Klanu Rzeki. Paprotkowa Łapa rozmawia z Małym Uchem, Pstrokatym Ogon, Ciemną Pręgą, Zakurzoną Skórą i Rozżarzoną Skórą o późnym mianowaniu Ognistego Serca na Zastępce. Zakurzona Skóra zarzuca, ku zdziwieniu innym Ciemnej Prędze, że nie martwił się o swoją uczennicą i strachu przez śmiercią Paprotowej Łapy.

Niebezpieczna Ścieżka

Paprotkowa Łapa jest jednym z uczniów, wraz z Jesionową Łapą, Ciernistą Łapą i Jasną Łapą, obok gromadzoną z Prędką Łapą. Kiedy sugeruje atak na zwierzęta, które kradnie im jedzenie, ona odmawia, lecz Jasna Łapa idzie z nim.

Paprotkowa Chmura mówi o tym Zakurzonej Skórze, kiedy Jasna Łapa i Prędka Łapa nie wracają i idą, aby powiedzieć, o tym Ognistemu Sercu. Mówi mu, że poszli dowiedzieć się, co zostawia bałagan w pobliżu Wężowych Skał, w celu zaimponowania Błękitnej Gwieździe. Zakurzona Skóra zachęca ją do mówienia i wydaje się, że ma do niej silną sympatie.

Brązowy Pysk, matka Paprotkowej Łapy i Jesionowej Łapy, zostanie brutalnie zamordowana przez Tygrysią Gwiazdę, by dać psom schronienie na Wężowych Skałach i mogły poczuć smak krwi kota. Ona i jej brat są z tego powodu zdruzgotany. Źli i zdeterminowany, aby pomścić śmierć matki, Ona i Jesionowa Łapa są jednych z kotów, prowadzących psów przez wąwóz

Czarna Godzina

Ogniste Serce, zauważa Paprotkową Łapę i Jesionową Łapę po tym, jak pozbyli się psów i mówi, że wykonali dobrą robotę. Paprotkowa Łapa mówi, że wiedzieli, że muszą trzymać psy z dala od obozu. Zakurzona Skóra podchodzi do Paprotkowej Łapy i jej brata i mówi im, że się świetnie poradzili.

Po powrocie Ognistej Gwiazdy z Ust Matki, Paprotkowa Łapa zauważa, że uczynił z jego wielkiego przywódcy. (?) Zakurzona Skóra, który ma oczywiste uczucia wobec niej, zgadza się.

Kiedy Ciemna Pręga jest oskarżony podanie czerwonych jagód Szczawikowi, Paprotkowa Łapa mówi Ognistej Gwieździe, że nie chcę, żeby był jej mentorem, jeśli naprawdę jest winny, a przywódca się zgadza.

Nowa Przepowiednia

Północ

Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze urodziły się trzy kocięta, Brzózka, Modrzewik i Krzewik.

Kotka ogląda swoje kociaki z dumą, kiedy skaczą w kałużach po deszczu. Widziana jest potem jeszcze kilka razy, zajmując się kociakami wraz z parterem.

Wschód Księżyca

Jej córka Modrzewik umiera z głodu, bo karmicielka nie posiada wystarczająco wiele mleka. Paprotkowa Chmura jest z tego powodu zrozpaczona i nie chce jeść, ale Zakurzona Skóra twierdzi, że Krzewik i Brzózka, wciąż jej potrzebują.

Omen Gwiazd

Nocne Szepty

Paprotkowa Chmura nie jest zbytnio ważna w tej książce, widziana jest tylko raz w żłobku, pomagając innym karmicielkom.

Znak Księżyca

Paprotkowa Chmura nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny Przewodnik

Wkrótce...

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Paprotkowa Łapa nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie.

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Wspomniana jest przez Millie, kiedy pyta się, kto pomoże jej przenieść ciała Ostrokrzewowego Liścia, Paprotkowej Chmury i Mysiego Futra. Zakurzona Skóra patrzy cały czas na ciało swojej partnerki, mówiąc, że nigdy jej nie opuści, dopóki Lodowa Chmura nie mówi ojcu, żeby poszedł do medyka. Gołębie Skrzydło czuje smutek z powodu śmierci karmicielki.

Cytaty

Co możemy zrobić? Nie możemy pozwolić, by władzę nad lasem przejęły lisy! Co wtedy z moimi kociakami?

—Paprotkowa Chmura na temat bezpieczeństwa swoich kociąt, "Widzenie", strona 17

Paprotkowa Chmura: Jesionowe Futro? Proszę Cię, bądź ostrożny.
Jesionowe Futro: Nie zapominaj, że przyczyniłem się kiedyś do pokonania sfory psów.
Paprotkowa Chmura: Ale wtedy ja byłam z tobą.
Jesionowe Futro: Teraz muszę obronić ciebie i twoje kocięta. Nie zawiodę cię.

—Paprotkowa Chmura martwi się o bezpieczeńśtwo swojego brata, "Widzenie", strona 285

Nie, nigdzie nie idziesz. Zostajesz tutaj, nawet jeśli miałabym cię przytrzymać siłą.

—Paprotkowa Chmura nie pozwala Zakurzonej Skórze iść na patrol z powodu choroby, "Długie Cienie", strona 152

Ciekawostki

  • W Drzewie Genealogicznych na oficjalnej stronie Wojowników zostało pokazane, że Biała Burza jest partnerem Brązowego Pyska i ojcem Jesionowego Futra oraz Paprotkowej Chmury. Zostało potem jednak potwierdzone, że drzewo to nie jest kanonem i nie wiadomo, czy Biała Burza naprawdę jest z nimi spokrewniony.
  • Jednak, na Facebooku Vicky mówi, że Biała Burza może być rzeczywiście ich ojcem.
    • Vicky powiedziała również, że myśli, że Szybki Wiatr jest ojcem Jesionowego Futra i Paprotkowej Chmury.
  • Vicky ujawniła, że śmierć Paprotkowej Chmury była wynikiem skarg fanów. Paprotkowa Chmura została umieszczona w bitwie, ponieważ Vicky wierzyła, że jest zdolna do walki tak jak każdy inny wojownik. Chęć oborny żłobka i młodych było tym, co zmusiło ją do rzucenia się w wir walki.
  • Mama Paprotkowej Chmury, Brązowy Pysk, jest siostrą Zakurzonej Skóry, przez co kocur jest nie tylko jej partnerem ale również i wujkiem.

Błędy

  • Została opisana z niebieskimi oczami.
  • Była raz opisana jako ciemnoszara i cętkowana.
  • Albo ona, albo jej brat, Jesionowe Futro, zostali opisani jako brunatni.

Galeria