FANDOM

Uwaga!

Zatrzymałem trochę mchu z jej legowiska. Ale już nie mogę wyczuć na nim jej zapachu.

Zakurzona Skóra do Jeżynowej Gwiazdy o Paprotkowej Chmurze, Burza Jeżynowej Gwiazdy.

Paprotkowa Chmura (ang. Ferncloud) – dawna uczennica, wojowniczka i karmicielka. Urodziła się w Ucieczce w Dzicz jako córka Brązowego Pyska, i siostra Jesionowego Futra. Jej mentorem został Ciemna Pręga.

Partnerka Zakurzonej Skóry, matka Ryjówczej Łapy, Pajęczej Nogi, Brzozowego Upadku, Lisiego Skoku, Ostrokrzewika, Modrzewika i Lodowej Chmury.

Wygląd

Paprotkowa Chmura to mała, krótkowłosa, jasnoszara kotka z ciemniejszymi plamami. Ma jasne, niezwykle zielone oczy oraz puszysty ogon.

Historia

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Paprotkowa Chmura jest partnerką Zakurzonej Skóry i opiekuje się swoimi synami, Ryjówką i Pająkiem. Powiedziane jest, że kotka jest bardzo opiekuńcza dla swoich kociąt.

Paprotkowa Chmura opuściła żłobek, by uczestniczyć spotkaniu Klanu z Jasnym Sercem. Jest z Zakurzoną Skórą.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Urodziła się Brązowemu Pysku wraz z bratem i dwoma nienazwanymi braćmi. Jednym z kociąt jest ciemnoszary kocurek, drugi jasnoszary z ciemniejszymi plamkami.

Ogień i Lód

Niedługo po urodzeniu umiera jej brat, choć był zdrowy. Kolejny brat Paprotki umiera przez Zielony Kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch kociąt.

Chmurka zostaje jej przybranym bratem, gdyż Ogniste Serce przynosi do Klanu, kocięta swojej siostry, a Brązowy Pysk zgadza się nim zaopiekować.

Kiedy są starszy, Chmurka często sprawia, że on i je brat mają kłopoty. Podczas zamieci w środku liści, wszystkie trzy kocięta brakuje, a grupa poszukiwawcza pod dowództwem Ognistego Serca, zauważa, że najwyraźniej polują na zdobycz w śniegu.

Las Tajemnic

Choć jest nienazwana, pojawia się kilka razy. Jest podczas ceremonii Ciernistej Łapy i Jasnej Łapy na ucznia. Kocięta Brązowego Pyska wypadają z żłobka, aby obejrzeć ceremonie. Wkrótce potem, gdy Paprociowa Łapa, Piaskowa Burza i Ogniste Serce, Brązowy Pysk znajduje w pustej przestrzeni z jej kociętami, które walczą o śnieg, a karmicielka wyjaśnia, że kocięta muszą rozciągać łapy, jak śnieg sprawił, że byli niespokojny.

Po bitwie z Klanem Wiatru i Klanem Cienia, Brązowy Pysk przynosi swoje kocięta, aby zobaczyć co się dzieje. Kiedy Ogniste Serce przynosi kocięta Szarej Pręgi do Klanu Pioruna, żłobka widzi karmicielkę zwiniętą wokół swoich kociąt i Chmurki. Za nim Chmurka staje się uczniem śpieszy się, aby opowiedzieć o tym Ognistemu Sercu, a Brązowy Pysk i jej kocięta idą wolniej.

Cisza przed burzą

Ona i jej brat stają się uczniami. Przyjmuje nowe imię Paprotkowa Łapa i otrzymuje Ciemną Pręgę jako swojego mentora. Paprotkowa Łapa wydaje się być przestraszona swoim nowym mentorem.

Kiedy Klan Pioruna ucieka z powodu ognia, ucieka do Słonecznych Skałach, a potem do Klanu Rzeki. Paprotkowa Łapa rozmawia z Małym Uchem, Pstrokatym Ogon, Ciemną Pręgą, Zakurzoną Skórą i Rozżarzoną Skórą o późnym mianowaniu Ognistego Serca na Zastępce. Zakurzona Skóra zarzuca, ku zdziwieniu innym Ciemnej Prędze, że nie martwił się o swoją uczennicą i strachu przez śmiercią Paprotowej Łapy.

Niebezpieczna Ścieżka

Paprotkowa Łapa jest jednym z uczniów, wraz z Jesionową Łapą, Ciernistą Łapą i Jasną Łapą, obok gromadzoną z Prędką Łapą. Kiedy sugeruje atak na zwierzęta, które kradnie im jedzenie, ona odmawia, lecz Jasna Łapa idzie z nim.

Paprotkowa Chmura mówi o tym Zakurzonej Skórze, kiedy Jasna Łapa i Prędka Łapa nie wracają i idą, aby powiedzieć, o tym Ognistemu Sercu. Mówi mu, że poszli dowiedzieć się, co zostawia bałagan w pobliżu Wężowych Skał, w celu zaimponowania Błękitnej Gwieździe. Zakurzona Skóra zachęca ją do mówienia i wydaje się, że ma do niej silną sympatie.

Brązowy Pysk, matka Paprotkowej Łapy i Jesionowej Łapy, zostanie brutalnie zamordowana przez Tygrysią Gwiazdę, by dać psom schronienie na Wężowych Skałach i mogły poczuć smak krwi kota. Ona i jej brat są z tego powodu zdruzgotany. Źli i zdeterminowany, aby pomścić śmierć matki, Ona i Jesionowa Łapa są jednych z kotów, prowadzących psów przez wąwóz

Czarna Godzina

Ogniste Serce, zauważa Paprotkową Łapę i Jesionową Łapę po tym, jak pozbyli się psów i mówi, że wykonali dobrą robotę. Paprotkowa Łapa mówi, że wiedzieli, że muszą trzymać psy z dala od obozu. Zakurzona Skóra podchodzi do Paprotkowej Łapy i jej brata i mówi im, że się świetnie poradzili.

Po powrocie Ognistej Gwiazdy z Ust Matki, Paprotkowa Łapa zauważa, że uczynił z jego wielkiego przywódcy. (?) Zakurzona Skóra, który ma oczywiste uczucia wobec niej, zgadza się.

Kiedy Ciemna Pręga jest oskarżony podanie czerwonych jagód Szczawikowi, Paprotkowa Łapa mówi Ognistej Gwieździe, że nie chcę, żeby był jej mentorem, jeśli naprawdę jest winny, a przywódca się zgadza.

Nowa Przepowiednia

Północ

Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze, urodziły się trzy kocięta, Brzózka, Modrzew i Ostrokrzew.

Paprotkowa Chmura jest postrzegana oglądając kocięta z dumą, skaczących po kałuży po deszczu, ponieważ po raz pierwszy widziały deszcz.

Wschód Księżyca

Jej córka Modrzew umiera z głodu, bo nie posiada wystarczająco wiele mleka. Paprotkowa Chmura jest z tego powodu zrozpaczona i nie chce jeść, ale Zakurzona Skóra twierdzi, że Ostrokrzew i Brzoza, wciąż jej potrzebują.

Omen Gwiazd

Nocne Szepty

Paprotkowa Chmura nie jest zbytnio ważna w tej książce, widziana jest tylko raz w żłobku, pomagając innym karmicielkom.

Znak Księżyca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny Przewodnik

Wkrótce...

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Wkrótce

Ciekawostki

  • W Drzewie Genealogiczne na oficjalnej stronie Wojownicy twierdzi, że Biała Burza jest partnerem Brązowego Pyska i ojcem Jesionowego Futra i Paprotkowej Chmury. Drzewo to jednak potwierdza, że nie jest kanonem i w związku z tym jest niepotwierdzone czy naprawdę ma  jakiś stosunek do nich.
  • Jednak, na facebooku Vicky, mówi, że Biała Burza może być rzeczywiście jej ojcem.
  • Vicky powiedziała również, że myśli, że Szybki Wiatr jest ojcem Jesionowego Futra i Paprotkowej Chmury.
  • Vicky ujawniła, że śmierć Paprotkowej Chmury była wynikiem skarg fanów. Paprotkowa Chmura została umieszczona w bitwie, spowodowanym Vicky wierzącą, że jest zdolna do walki tak jak każdy inny wojownik. Jej zawzięta ochrona młodych kotów klanu to ją postawiło w ciężkiej bitwie w obronie żłobka.
  • Mama Paprotkowej Chmury, Brązowy Pysk jest siostrą Zakurzonej Skóry. Przez co Zakurzoną Skórę nie czyni tylko partnera, ale i najbliższego wujka.

Błędy

  • Została opisana z niebieskimi oczami.
  • Była raz opisana jako ciemnoszara i cętkowana.
  • Albo ona, albo jej brat, Jesionowe Futro został opisany jako brunatny.

Galeria