FANDOM

Uwaga!

Paprociowe Futro (ang. Brackenfur) starszy syn Oszronionego Futra, brat Rozżarzonej Skóry, Ciernistego Pazura i Jasnego Serca. Jest wojownikiem Klanu Pioruna.

Wygląd

Paprociowe Futro jest złoto-brązowym pręgowanym kocurem z bursztynowymi oczami. Ma siwiejący pysk, długie łapy i cięcie na swoim boku.

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Paprociowe Futro po raz pierwszy jest widziany, siedząc obok Wierzbowej Skóry i Mysiego Futra, gdy Rozżarzona Skóra zbliża się do nich, by wziąć udział w ceremonii mianowania na wojownika Jeżynowej Łapy.

Kocur wspiera Długiego Ogona razem z Obłocznym Ogonem, po tym, jak oczy pręgowanego wojownika zostały porysowane przez królika, który obrzucił go błotem i podrapał pazurami w pysk. Dwóch wojowników przyprowadza kocura do medyczki, a Paprociowe Futro donosi o tym, co się stało Rozżarzonej Skórze i Ognistej Gwieździe. Wtedy koty pytają, kiedy dowiedzieli się, co stało się z Długim Ogonem. Wojownik powtarza to, co powiedział przywódcy. Ognista Gwiazda następnie wysyła wojowników i Deszczową Łapę z powrotem, aby ukończyć polowanie. Paprociowe Futro jest później widziany, gdy idzie na polowanie z Wierzbową Skórą i Szarą Pręgą.

Ognista Gwiazda wspomina czasy, gdy Obłoczny Ogon był kociakiem, a on i Paprociowe Futro uratowali go z łap borsuka, kiedy na terytorium Klanu Pioruna pojawia się jeden z nich.

Po tym, jak Wierzbowa Skóra zostaje zabita przez borsuka, Paprociowe Futro i Zakurzona Skóra biegną do Ognistej Gwiazdy i słuchają ze zgrozą, co się stało. Podobnie jak reszta klanu, kocur bardzo ją opłakuje.

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się oficjalnie w Cieniu Tygrysiego Serca, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Początek proroctwa

Ogień i Lód

Pojawia się jako kociak, których osiągnął już 6 księżyców, razem ze swoją siostrą, Rozżarzoną Skórą. Kot zostaje uczniem, a jego mentorem zostaje Szara Pręga. Jego nowe imię to Paprociowa Łapa.

Las Tajemnic

Szara Pręga nie traktował zbytnio poważnie swoich obowiązków mentora, Ogniste Serce przejął jego szkolenie. W połowie książki zostaje wojownikiem i zyskuje nowe imię wojownika, Paprociowe Futro.

Cisza przed burzą

Ogniste Serce stara się nadążyć ze swoimi obowiązkami zastępcy, przydziela Paprociowe Futro na patrol z Zakurzoną Skórą i Szybkim Wiatrem.

Nowe Proroctwo

Północ

Paprociowe Futro jest starszym wojownikiem i Ognista Gwiazda, przydziela mu nową uczennicę, Białą Łapę.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Razem z Rozżarzoną Skórą został uczniem w wieku poniżej 6 księżyców.
  • Vicky powiedziała, że uwielbia pomysł, że Lwie Serce jest ojcem kociąt Oszronionego Futra.
  • Vicky nie myśli, że on i Ciernisty Pazur są identycznymi bliźniakami.
  • Paprociowe Futro i Cienisty Pazur są do siebie bardzo podobny względem wyglądu.

Błędy

  • Wspomniał że ma zielone oczy.
  • Opis Paprociowego Futra jest często pomieszany. W okresie, w którym pojawił się w serii, był nazywany rudym, jasnorudym, ciemnorudym, jasnobrązowym, i rdzawym. Oprócz tych błędów został również przedstawiony z białym pyskiem i łapami.
  • Jego nazwa jest błędnie napisana jako Brackerkit na drzewie genealogicznym witryny Wojownicy.
  • Pomimo zdobycia swojego wojowniczego imienia w Las Tajemnic, wspomina się go jako ucznia w książce Furia Tygrysiego Pazura, która ma miejsce później.
  • W książce Las Tajemnic został nazwany Paprociową Łapą, mimo że wcześniej został mianowany wojownikiem.

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty Skok
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa Łapa
Karmicielki StokrotkaRozżarzone SerceBluszczowa Sadzawka
Kociaki PośpiechPlamkaMuszkaTrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie