FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Oszronione Futro – piękna, biała kotka o błękitnych oczach. Jest wojowniczką i karmicielką w Klanie Pioruna

Wygląd Edytuj

Oszronione Futro to kotka o lśniącej, miękkiej, czystej, śnieżnobiałej sierści oraz przejrzystych, błękitnych oczach.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Misja Ognistej Gwiazdy

Jest już w Legowisku Starszych, co oznacza, że odeszła do starszych pomiędzy Czarna Godziną, a Misją Ognistej Gwiazdy.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc) Edytuj

Ucieczka w dzicz Edytuj

Oszronione Futro jest jedną z Karmicielek w Klanie Pioruna. Błękitna Gwiazda ostrzega ją, że w lesie grasuje lis, więc kocica winna mieć swoje kocięta na oku. Śnieżnobiała kotka pomaga umocnić ściany żłobka. Broni i walczy dla klanu, gdy Klan Cienia przypuszcza atak.
Jej kocięta zostają porwane przez Klan Cienia. Oszronione Futro wierzy, że mogła za tym stać Żółty Kieł. Wierzy też, że Krucza Łapa mógł dopuścić się zdrady, jak twierdził Tygrysi Pazur, dlatego obwinia go o porwanie kociąt. Syczała, a nawet lekko ugryzła ucznia, gdy ten przechodził obok niej.
Gdy kocięta zostają uratowane i wracają do matki, Oszronione Futro kiwa głową z aprobatą, gdy Żółty Kieł zostaje wybrana nowym medykiem Klanu Pioruna.

Ogień i lód Edytuj

Jej dwa najstarsze kocięta zostają uczniami: Paprociowa Łapa oraz Rozżarzona Łapa. Opiekuje się Błękitną Gwiazdą, gdy ta choruje na zielony kaszel. Praktycznie nie opuszcza przywódczyni ani na moment.
Jest załamana, gdy Rozżarzona Łapa zostaje potrącona przez potwora, przez co nigdy nie zostanie wojowniczką. Nie żywi wobec Ognistego Serca urazy.
Jako jedyna, oprócz Szarej Pręgi, zgadza się w kwestii Chmurki. Uważa, że kociak poradzi sobie w Klanie Pioruna i wyrośnie na zdolnego wojownika. Pomaga Ognistemu Sercu znaleźć mu opiekunkę, którą zostaje Brązowy Pysk. Mówi wtedy, że nigdy nie zapomniała, iż to Ogniste Serce odnalazł porwane kocięta i sprowadził je do domu.

Las tajemnic Edytuj

Jej kocięta zostają uczniami i przyjmują nowe imiona: Ciernista Łapa oraz Jasna Łapa. Wkrótce jej starszy syn, Paprociowa Łapa, zostaje wojownikiem. Oszronione Futro wyraźnie patrzy na niego z dumą.

Cisza przed burzą Edytuj

Powraca do roli wojowniczki, gdy wszystkie jej kocięta zostają uczniami.. Gdy wybucha pożar pomaga Błękitnej Gwieździe opuścić obóz. Ucieka wraz z resztą klanu na Słoneczne Skały, a później do obozu Klanu Rzeki.

Niebezpieczna ścieżka Edytuj

Bierze udział w licznych patrolach, polowaniach. Jest jednym z niewielu kotów, które wierzą i wspierają decyzje Ognistego Serca w sprawie zaniechania ataku na Klan Wiatru, gdyż mówi, iż nie po to urodziła i wychowywała kocięta by zostały zabite w niesprawiedliwej walce.

Czarna godzina Edytuj

Wraz z Nakrapianym Ogonem poszła do jaskini Błękitnej Gwiazdy, by się z nią pożegnać, gdzie znajdują Mglistą Stopę oraz Kamienne Futro. Reaguje niezadowoleniem oraz agresją.
Podczas walka z Klanem Krwi, zostaje poważnie ranna i opuszcza pole bitwy.

Przewodnik po Terenie Edytuj

Tajemnice Klanów
Choć się formalnie nie pojawia, Oszronione Futro jest wymieniona jako jedna z uczniów Błękitnej Gwiazdy w najważniejszych sekcja liderów Klanu Pioruna.

Ciekawostki Edytuj

  • W książkach wydawnictwa Amber nazywała się Mroźne Futerko.

Błędy

  • Została błędnie nazwana kotem.

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Zobacz więcej

Łatana Skóra

Rudzikowe Skrzydło

Kędzierzawa Skóra

Długi Ogon
 
Krucza Łapa
 
Oszronione Futro
 
Zakurzona Skóra, Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej
 
Brązowy Pysk

Zobacz więcej

Zobacz więcej
 
Szczawiowy Ogon
 
Paprociowe Futro
 
Zobacz więcej
 
Rozżarzona Skóra
 
Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej
 
Ciernisty Pazur
 
Kwiecisty Upadek
 
Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Ziarnista Łapa
 
Krecia Łapa

Zobacz więcej

Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz
 
Bursztynowy Księżyc
 
Zroszony Nos
 
Śnieżny Gąszcz
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Trzon
 
Śliwka
 
Orzeł
 
Muszla

Otrokrzewiowy Pęk
 
Paprotkowa Piosenka
 
Szczawiowa Pręga
 
Miodowa Paproć
 
Jagodowy Nos
 
Makowy Mróz
 
Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Piosenka
 
Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Kreci Wąs
 
Wiśniowy Upadek