FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

A owszem. Choćby Ostowy Pazur. Świetny wojownik, silny i odważny, jednak z jednym pomysłem na rozwiązanie wszelkich problemów: walką. Czy miałam się przyglądać, jak zostaje zastępcą, potem może przywódcą, i wciąga klan w bezsensowne wojny?

Błękitna Gwiazda do Ognistego Serca w Las Tajemnic

Ostowy Pazur (ang. Thistleclaw) – ciemno-szary duży kocur o żółtych oczach. Według niego walka to najlepsze rozwiązanie wszystkich problemów. Został zabity przez patrol Klanu Rzeki.

Jego partnerką była Śnieżne Futro, siostra Błękitnej Gwiazdy. Razem mieli jednego syna – Białą Burzę. Miał duże szanse zostać zastępcą, ale na to stanowisko została wybrana Błękitne Futro.

Wygląd

Ostowy Pazur to wielki, szczupły kocur o lśniącej, poszarpanej sierści, ciemnoszarej oraz białej, pręgowanej sierści o nierównych, szarych pręgach upstrzonych na jego białym pysku. Posiada szerokie, białe ramiona, ciemnobursztynowe oczy, szeroki pysk, rozdarte ucho, a także długi ogon.

Historia

Początek Proroctwa

Las Tajemnic

Ostowy Pazur jest wspomniany przez Błękitną Gwiazdę. kiedy mówi do Ognistego Serca dlaczego oddała swoje kocięta. Został opisany przez nią jako dobry, silny i odważny wojownik, Jednak, jego odpowiedź na wszystko była walka. Ona również opisuje go jako aroganckiego i dzikiego.

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Ostowy Pazur jest wspomniany przez Tygrysiego Pazura gdy nadal myśli, że jeśli Błękitna Gwiazda nigdy nie została zastępczynią w pierwszej kolejności, Ostowy Pazur byłby przywódcą a Tygrysi Pazur został by zastępcą wybranym przez niego, a Klan Pioruna był by tak silny jak oni zasługują.

Oddzielna Manga

Powstanie Bicza

Jest widziany na patrolu prowadzącym przez Błękitne Futro i towarzyszącemu im Tygrysiej Łapie. Podczas patrolowania ich terytorium, wpadają na młodego kota domowego nazwanym Malutkim. Podczas spotkania małego kociaka, Ostowy Pazur jest wrogo na niego nastawiony, pytając czarnego kocurka co robi na granicy Klanu Pioruna. Błękitne Futro przeskakuje do obrony Malutkiego, mówiąc że jest tylko kociakiem i nie stwarza dla nich zagrożenia. Ostowy Pazur chwyta Błękitne Futro mówiąc, że wojownik zawsze był miękki na Kociaki domowe. Wielki kocur zwraca się do swojego ucznia, Tygrysiej Łapy. Uczeń odpowiada, że kot domowy powinien dostać nauczkę, i jeden intruz tego nie zapomni. Ostowy Pazur nie robi nic, aby zatrzymać swojego ucznia, stoi i obserwuje jak Tygrysia Łapa atakuje Malutkiego.

Błękitne Futro ostatecznie potępia ucznia mówiąc, że wojownicy nie muszą zabijać, aby wygrać bitwę. Tygrysia Łapa odpowiada, że bronił tylko terytorium Klanu Pioruna, i kotka to przyznaje. Podczas tej walki, Ostowy Pazur patrzy z pustym i trochę znudzonym wyrazem twarzy, nie chcąc nic zrobić, aby zatrzymać ucznia przed walką.

Ciekawostki

「WARRIORS」Thistleclaw Darkest Age - PMV

「WARRIORS」Thistleclaw Darkest Age - PMV

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Nieznane Koty

Pokaz Więcej
 
Słodki Wrzos
 
Ugolowana Piosenka

Wiewiórczy Wąs
 
Orla Burza

Czaple Skrzydło
 
Króliczy Skok
 
Makowa Jutrzenka

Wietrzny Lot

Deszczowe Futro

Różany Ogon
 
Słodka Łapa
 
Ostowy Pazur
 
Śnieżne Futro
 
Zobacz więcej

Drozdowa Skóra
 
Pstrokaty Ogon

Pokaz Więcej

Biała Burza
 
Wierzbowa Skóra
 
Bura Plama

Nieznany
 
Nieznany

Pokaz Więcej]]
 
Paprociowe Futro
 
Szczawiowy Ogon
 
Okopcone Futro
 
Deszczowy Wąs
 
Ciemna Pręga

Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Miodowa Paproć
 
Ziarnista Łapa
 
Makowy Szron
 
Jagodowy Nos
 
Krecia Łapa
 
Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz

Ostrokrzewiowy Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Piosenka

Wiśniowy Upadek
 
Kreci Wąs
 
Liściasty Cień
 
Słodkie Futro
 
Skowronkowa Piosenka