FANDOM

Uwaga!

Okopcone Futro (ang. Sootfur) – syn Wierzbowej Skóry i Białej Burzy. Brat Deszczowego Wąsa i Szczawiowego Ogona.

Wygląd

Okopcone Futro to jasnoszary kocur z bursztynowymi oczami.

Historia

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Okopcona Łapa i jego rodzeństwo, Szczawiowa Łapa i Deszczowa Łapa są wymienieni na spisie klanów jako uczniowie. Jego mentorem jest Długi Ogon.

Wkrótce....

Początek Proroctwa

Cisza przed burzą

Kopeć i jego rodzeństwo; Szczawik i Deszczyk, rodzą się Wierzbowej Skórze i Białej Burzy. Ogniste Serce i Piaskowa Burza przyszli odwiedzić ich w żłobku. Wspomniane jest że kociaki są zwinięte w kulkę obok swojej matki, nadal są wilgotne i ślepe.

Później w żłobku, trzy kocięta spotykają matkę, gdy rozmawiała z Ognistym Sercem, mówiąc, że chociaż cieszy się jej kociętami, chce zostać znowu wojowniczką i znowu być szczęśliwa. Kopeć,Szczawik i Deszczyk bawią się na zewnątrz z Paprociowym Futrem.

Podczas pożaru, trzy kociaki starają się podążać za Wierzbową Skórą gdy klan podróżuje dla bezpieczeństwa.

W obozie Klanu Rzeki, odmawiają karmienia, i otrzymują miód aby uspokoić gardło, jak sugerował Muliste Futro, medyk Klanu Rzeki.

Niebezpieczna Ścieżka

Kopeć jest starannie strzeżony w żłobku przez Nakrapianego Ogona i Złotego Kwiata kociaki bawią się. On i jego rodzeństwo są ponownie w żłobku gdy jastrząb lata wokół obozu.

Czarna Godzina

Kopeć jest z swoim rodzeństwem i Wierzbową Skórą gdy wracali do swojego obozu po tym jak byli przy Słonecznych Skałach aby uciec od Sfory Psów która kierowała się do Klanu Pioruna.

Nowa Przepowiednia

Wschód Księżyca

Wkrótce...

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Kiedy Białe Skrzydło wspomina historię o ataku borsuka, wspomina, że widziała Pajęczą Nogę i Okopcone Futro atakujących samicę borsuka.

Ciekawostki

Błędy

Galeria