FANDOM

Obłoczny Ogon – syn domowej kotki - Księżniczki, kuzyn i były uczeń Ognistego Serca. Jest wojownikiem Klanu Pioruna.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Ogień i Lód Edytuj

Pojawia się jako pierworodny syn, Księżniczki. I zostaje zaniesiony przez Ognistego Serca, swojego wujka do Klanu Pioruna, do którego zostaje przyjęty. Opiekę nad nim przyjęła Brązowy Pysk.

Las Tajemnic Edytuj

W tej części kończy 6 księżyców i może stać się uczniem, przyjmuje imię Obłoczna Łapa, jego mentorem staje się jego wujek, wtedy Ogniste Serce.

Cisza przed burzą Edytuj

występuję prawie na samym początku książki. Poznajemy go jako wybitnego łowcę mimo że jest jeszcze tylko młodziutkim uczniem. Wykazywał też niestety ogromną arogancję oraz kompletną obojętność na wszelkie zasady i kary. Zmienia się to po pożarze lasu-młody kot widząc zniszczenia oraz świadomość że w płomieniach zginęły trzy koty nabiera w końcu pokory. Później czytamy jak ciężko pracuje naprawiając ściany żłobka. Ogniste Serce jest dumny z bratanka i każe mu odpocząć widząc jak bardzo jest zmęczony.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

darzy tam skrytym uczuciem jasną łapę. Wykazał się brawurą i odwagą ratując swojego mentora w walce. Został w nagrodę mianowany wojownikiem i przyjmuję imię Obłoczny Ogon. Tymczasem Jasna Łapa i Prędka Łapa postanawiają zwrócić na siebie uwagę by również stać się wojownikami. Zostają zaatakowani przez psy. Prędka łapa ginie, zaś kotka zmasakrowaną połowę pyska, wraz z lewym okiem, po którym pozostał tylko pusty oczodół. Obłoczny Ogon wpada w zupełną rozpacz z powodu wypadku swojej koleżanki i wychodzą na jaw jego uczucia o kotki. Czuwał przy niej przez cały czas jej leczenia i powtarzał, że dla niego wciąż jest piękna. Ogniste Serce był bardzo dumny widząc przywiązanie i wierność Straconemu Pyskowi, jak później Błękitna Gwiazda nazwała Jasną Łapę.

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Four kits
 
Zobacz Więcej
 
Ciernista Gwiazda
 
Wiewiórczy lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Krucze Pióro
 
See More
 
Zobacz Więcej

Olchiste Serce
 
Iskrząca Skóra
 
Dandelionkit
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójkowe Pióro
 
Lwi Płomień
 
Popielaste Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Krzak
 
Liliowe Serce
 
Zobacz Więcej
 
Rosowy Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Opad
 
Zobacz Więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki