FANDOM

Uwaga!

Matka Ognistej Gwiazdy jest brązowo-białą pręgowaną kotką nazwaną Gałką Muszkatałową. Zanim urodziła swoje kocięta, śniła ona o jednym z nich, pręgowanym kocurze, który stał na ogromnej skale poza jej zasięgiem. Kotka wołała go aby zszedł ale wydawał się nie słyszeć jej. Wizja Ognistej Gwiazdy na Wielkim Kamieniu przy Czterech Drzewach być może?

—Ekskluzywne Ciekawostki Ognistej Gwiazdy w Aplikacji Wojowników

Nutmeg (pol. Gałka Muszkatołowa) – kotka należąca do Dwunożnych. Razem z kotem domowym o imieniu Jake są rodzicami Ognistego Serca, głównego bohatera pierwszej serii "Wojowników", a także Księżniczki.

Wygląd

Nutmeg to brązowo-biała, pręgowana kotka o piwnych oczach.

Historia

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Jest wspomniana, choć nie po imieniu, kiedy Ognista Łapa potwierdza Żółtemu Kłu, że jego rodzice to Koty Domowe.

Ogień i Lód

Choć nie jest wymieniona po imieniu, Ogniste Serce śni kiedy był jeszcze kociakiem, leżąc obok Nutmeg i jego rodzeństwa. Następnego ranka kocur myśli o niej, kiedy widzi Brązowy Pysk która ,kiedy kociak upada szybko go podnosi. Zastanawia się jeśli jego matka robiła to samo dla niego i jego rodzeństwa. Kiedy Ogniste Serce pierwszy raz rozmawia z Księżniczką, ona mu mówi, że on wciąż ma zapach ich matki.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny Przewodnik

Jest wspomniana od strony Bicza i Gnata, że Jake jest ojcem Ognistej Gwiazdy i Księżniczki razem z Nutmeg.

Ciekawostki

  • Nie wie, że Ognista Gwiazda stał się dzikim kotem.

Błędy

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy