FANDOM

Nocna Chmura – czarna kotka z bursztynowymi ślepiami. Jest wojowniczką i karmicielką w Klanie Wiatru. Jej partnerem jest Krucze Pióro.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Historia Edytuj

Nowe Proroctwo (The New Prophercy Arc) Edytuj

Światło Gwiazd Edytuj

Nocna Chmura jest wojowniczką w Klanie Wiatru, kiedy to Klany docierają na nowe terytoria, jednakże nie jest wymieniona w liście Klanów.

Na swoim łożu śmierci Wysoka Gwiazda postanawia, iż obecny zastępca Klanu Wiatru, Błotnisty Pazur nie będzie właściwym kotem jako przywódca, więc wybiera Pojedynczego Wąsa. Kiedy Ognista Gwiazda ogłasza to innym Klanom, Nocna Chmura jest wściekła wraz z niektórymi innymi kotami z jej Klanu, w tym Pajęczynowa Stopa. Uważa, że Błotnista Stopa powinien zostać przywódcą, nie Pojedynczy Wąs.

Nocna Chmura dołącza do Błotnistego Pazura, który prowadzi zbuntowany atak przeciwko Pojedynczemu Wąsowi i jego sojusznikom, aby odzyskać przywództwo nad Klanem Wiatru. Kiedy Klan Pioruna dołącza się do walki, Nocna Skóra widziana jest, jak walczy z Wiewiórczym Lotem.

Wygląd Edytuj

Nocna Skóra to czarna kotka o bursztynowych oczach.

Ciekawostki Edytuj

  • Jednakże w The Ultimate Guide, jest potwierdzone, że Krucze Pióro odpychał Nocną Chmurę, ponieważ jej nie kochał. Oprócz tego, powiedziane jest, że Nocna Chmura próbowała go kochać, gdyż bała się że nigdy nie będzie miała kociąt, chociaż nieszczególnie go lubiła.
  • Nocna Chmura obawia się, że Krucze Pióro jej nigdy prawdziwie nie pokocha.
  • Prawdopodobnie nigdy nie darzyła głębszym uczuciem Błotnistego Pazura.
  • Została błędnie nazwana Nocną Skórą w angielskiej wersji Wrzasku Jeżynowej Gwiazdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki