FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Nocna Chmura – czarna kotka z bursztynowymi ślepiami. Jest wojowniczką i karmicielką w Klanie Wiatru. Jej partnerem jest Wronie Pióro.

Wygląd Edytuj

Nocna Chmura to czarna kotka o bursztynowych oczach.

Historia Edytuj

Super Edycje Edytuj

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się oficjalnie w Cień Tygrysiego Serca, jednak ma nowego ucznia Moręgowatą Łapę.

Nowe Proroctwo (The New Prophercy Arc) Edytuj

Światło Gwiazd Edytuj

Nocna Chmura jest wojowniczką w Klanie Wiatru, kiedy to Klany docierają na nowe terytoria, jednakże nie jest wymieniona w liście Klanów.

Na swoim łożu śmierci Wysoka Gwiazda postanawia, iż obecny zastępca Klanu Wiatru, Błotnisty Pazur nie będzie właściwym kotem jako przywódca, więc wybiera Pojedynczego Wąsa. Kiedy Ognista Gwiazda ogłasza to innym Klanom, Nocna Chmura jest wściekła wraz z niektórymi innymi kotami z jej Klanu, w tym Pajęczynowa Stopa. Uważa, że Błotnisty Pazur powinien zostać przywódcą, nie Pojedynczy Wąs.

Nocna Chmura dołącza do Błotnistego Pazura, który prowadzi zbuntowany atak przeciwko Pojedynczemu Wąsowi i jego sojusznikom, aby odzyskać przywództwo nad Klanem Wiatru. Kiedy Klan Pioruna dołącza się do walki, Nocna Chmura widziana jest, jak walczy z Wiewiórczym Lotem.

Zmierzch

Jest na zebraniu Klanów, patrzy na Pojedynczego Wąsa, gdy ogłasza swe nowe imię Pojedyncza Gwiazda i jego teraz dziewięcioma życiami, z nieczytelną wyrażeniem z sensem, bez pogardy i bez aprobatą.

Zachód Słońca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale znajduje się w spicie Klanów.

Moc Trójki Edytuj

Widzenie

Nocna Chmura ma teraz partnera Wronie Pióro i jednego syna z nim, Bryzowa Łapa.

Długie Cienie

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki Edytuj

  • Nocna Chmura nie jest prawdziwą miłością Wroniego Pióra, mimo tego troszczy się o nią, nawet jeśli bardziej kocha Liściastą Sadzawkę.
  • Jednakże w Ostateczny Przewodnik, jest potwierdzone, że Wronie Pióro odpychał Nocną Chmurę, ponieważ jej nie kochał. Oprócz tego, powiedziane jest, że Nocna Chmura próbowała go kochać, gdyż bała się że nigdy nie będzie miała kociąt, chociaż nieszczególnie go lubiła.
  • Nocna Chmura obawia się, że Wronie Pióro jej nigdy prawdziwie nie pokocha.
  • Prawdopodobnie nigdy nie darzyła głębszym uczuciem Błotnistego Pazura.
  • Została błędnie nazwana Nocną Skórą w angielskiej wersji Burza Jeżynowej Gwiazdy.
  • Nocna Chmura miała kocięta z Wronim Piórem, tylko dlatego, by udowodnić swoją lojalność do Klanu Wiatru.