FANDOM

Klan Cienia wybrał nowego przywódcę. Ogniste Serce przeczuwa jednak, że stary wróg wciąż pragnie zemsty na swoim poprzednim klanie. Tymczasem w lesie pojawiło się nowe zagrożenie, które zagraża życiu każdego kota.

Klanowi Pioruna grozi unicestwienie – jego przywódczyni odwróciła się od swoich przodków. Głowę Ognistego Serca zaprząta jedna myśl – może Błękitna Gwiazda ma rację? Może Klan Gwiazdy opuścił ich na zawsze?

Akcja Edytuj

Nowym przywódcą Klanu Cienia, okazuje się być... Tygrysi Pazur! Znany odtąd jako Tygrysia Gwiazda. Klan mrocznych kotów nie wie o tym że mają w klanie zdrajcę. Po pożarze w Klanie Pioruna nastają gorączkowe przygotowania do odbudowy obozu. Ogniste Serce jednak cały czas martwi się sprawą nowego przywódcy Klanu Cienia. Zaprząta sobie głowę również myślą o przywódczyni, która po zdradzie byłego zastępcy podupadła na duchu i zwątpiła w Klan Gwiazdy. Cały Klan Pioruna ma nadzieję że Tygrysia Gwiazda nie knuje zemsty za swoją porażkę. Jednak po jakimś czasie rudy zastępca odkrywa prawdę: bezwzględny kot zawarł sojusz z bandą wielkich, psich morderców i zamierza napuścić je na Klan Pioruna, a co najważniejsze: na jego przywódczynię. W trakcie, gdy wszystko wisi na włosku, przyjaźń Ognistego Serca i Piaskowej Burzy zacieśnia się i z wrogów stają się przyjaciółmi. Potem, nawet kimś więcej. Gdy dochodzi do starcia Klan Pioruna kieruje się według planu wymyślonego przez Ogniste Serce i wszystko idzie dobrze, do czasu gdy Biała Burza, który miał pilnować niezdolną do jasnego rozumowania, przywódczynię, traci ją z oczu. Okazuje się że kotka postanawia uratować swój klan. Gdy jest pewne że Ognisty zostanie zabity przez psią bestię, Błękitna Gwiazda skacze na potwora i razem z nim stacza się do rzeki. Po wyciągnięciu jej na brzeg okazuje się że ostatnie życie ulatuje z niej i niedługo będzie z Klanem Gwiazdy. Umierając, kotka godzi się ze swymi dziećmi: Kamiennym Futrem i Mglistą Stopą. Nagle do Ognistego Serca dociera pewna informacja:

Czy to znaczy że od tej pory on stanie się przywódcą?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki