FANDOM

Uwaga!

Mysie Futro (ang. Mousefur) – dawna wojowniczka w Klanie Pioruna. Siostra Szybkiego Wiatru. Teraz jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Mysie Futro to mała, żylasta kotka o gęstej, lśniącej, ciemnobrązowej pręgowanej sierści. Jej oczy są koloru promieni słonecznych przedzierających się przez lód.

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Myszka rodzi się jako córka Białego Oka i Wróblej Skóry wraz z bratem, Szybkim. Jest starsza o 3 księżyce od kociąt Błękitnego Futra, Mgiełki, Kamyka i Mchu. Szybki stara się przyjrzeć, jak rodzą się kocięta błękitnej kotki, kiedy Myszka śpi, gdyż jest zbyt zmęczona czekaniem aż jej nowi przyjaciele przybędą na świat.

Połowę księżyca później, ona oraz jej brat rzucają kupkami śniegu w Mech, Kamyka oraz Mgiełkę. Starają się wyglądać jak najniewinniej po tym, jak trójka rodzeństwa zaczyna narzekać. Ich matka, Białe Oko krzyczy na nich za robienie tego.

Misja Ognistej Gwiazdy

Po tym jak wzrok Długiego Ogona zostaje uszkodzony przez zająca, Mysie Futro przystaje na ofertę Szarej Pręgi, żeby udać się na patrol myśliwski i przy okazji poszukać Zakurzonej Skóry.

Kiedy Ognista Gwiazda obwieszcza, że wyrusza znaleźć zaginiony klan, kotka przerywa mu i pyta się, dlaczego. Stwierdza, że to Klan Gwiazdy powinien się tym zając, niż wysyłać lidera klanu nikt nie wie gdzie.

Później, po powrocie Ognistej Gwiazdy oraz Piaskowej Burzy, Mysie Futro jest na patrolu wraz z przywódcą oraz Jeżynowym Pazurem. Rudy kocur mówi dwójce, że chce, aby byli na zgromadzeniu tej nocy.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Mysie Futro uczestniczy w walce pomiędzy Klanem Rzeki a Klanem Pioruna o Słoneczne Skały. Wojownik z drugiego klanu przygważdża kotkę do ziemi i zadaje jej ranę, jednak Tygrysi Pazur pomaga jej uciec, odpychając wroga. Kiedy walka się kończy, Błękitna Gwiazda pyta Nakrapiany Liść, co z brązową kotką. Medyczka mówi, że jej rany są głębokie, jednak wyleczy się, ponieważ jest młoda.

Dołączą do patrolu Białej Burzy w odzyskania porwanych kociąt Oszronionego Futra. Pomaga również wypędzić Złamaną Gwiazdę oraz jego pomocników.

Po zakończeniu walki z włóczęgami byłego okrutnego lidera, Szara Łapa prosi wojowniczkę, aby sprawdziła jakiego koloru są odłamki futra znajdujące się pomiędzy pazurami Nakrapianego Liścia. Podbiega do ciała zabitej medyczki, i mówi, że zabójcą szylkretowej kotki nie był szary kot, a brązowy. Dowodzi to też, że Żółty Kieł była niewinna, a prawdziwym mordercą jest Podrapany Pysk.

Ogień i Lód

Kiedy Ogniste Serce przynosi Chmurkę do lasu, Mysie Futro jest stanowczo przeciwko jego pozostania w klanie, narzekając przy okazji, że jest jedynie obciążeniem i minie przynajmniej pięć księżyców zanim podejmie się szkolenia kocurka. Kotka dodaje jeszcze, że biały kociak złapie zielony kaszel do wschodu księżyca.

Później, Mysie Futro wyrusza na południowy patrol z Ognistym Sercem i Białą Burzą. Jako pierwsza wyczuwa zapach intruzów, którymi okazują się Złamana Gwiazda i jego sprzymierzeńcy. Tygrysi Pazur wybiera ją, oraz innych, żeby towarzyszyli mu podczas ataku Klanu Cienia. Wracają wkrótce potem do obozu, gdzie zastają Żółty Kieł leczącą rany Złamanej Gwiazdy. Cały patrol jest tym zszokowany.

Kiedy Klan Wiatru jest zaatakowany przez Klan Cienia i Klan Rzeki, Mysie Futro jest przydzielona do grupy Tygrysiego Pazura, żeby pomóc osłabionemu klanowi. Jest widziana walcząc wraz z Białą Burzą przeciwko Lamparciemu Futru.

Las Tajemnic

Mysie Futro od teraz jest mentorką Ciernistej Łapy. Wspomniana jest potem, zabierając go na przechadzkę na pokazanie terytorium wraz z Białą Burzą i jego siostrą, Jasną Łapą. Później również powiedziane jest, że zabrała wszystkich uczniów na polowanie wraz z Szybkim Wiatrem.

Kotka jest wybrana na drugie zgromadzenie w książce. Kiedy Klan Pioruna jest złamany przez Klan Cienia i zmuszony do podróżowania przez ich terytorium, Mysie Futro jest gotowa do walki jeśli zajdzie taka potrzeba. Zauważa, że Ogniste Serce martwi się o Szarą Pręgę i pyta się, czy wszystko z nim w porządku. Na zgromadzeniu, kiedy Nocna Gwiazda obwieszcza, że Klan Pioruna przetrzymuje Złamanego Ogona, brązowa kotka jest gotowa bronić swój klan. Stoi obok Ciemnej Pręgi i syczy na koty z Klanu Cienia. Podczas walki z Klanem Wiatru i Klanem Cienia, widać, jak walczy z zastępcą, Popielatym Futrem.

Podczas walki z włóczęgami, kotka walczy z dużym pręgowanym kocurem. Kiedy zdrada Tygrysiego Pazura wychodzi na jaw po walce, pyta, jak klan miałby przyjąć okrutnego kocura jako przywódcę po zabiciu Błękitnej Gwiazdy.

Cisza przed burzą

Mysie Futro jest widziana, idąc na patrol z Długim Ogonem i Ciernistą Łapą. Podczas zebrania, denerwuje Lamparcie Futro pytaniami na temat kociaków Mglistej Stopy, które uratował Ogniste Serce. Ona, jej uczeń oraz Szybki Wiatr zostają zaatakowani przez Tygrysiego Pazura oraz jego sprzymierzeńców. Wojownik zostaje zabity, natomiast kotka oraz jej uczeń ranni. Jako iż jest najmniej zraniona z przetrwałej dwójki, prowadzi Ogniste Serce wraz z patrolem do miejsca, gdzie ich zaatakowano. Walczy ponownie przeciwko włóczęgą i Tygrysiemu Pazurowi, gdy zostają ponownie zaatakowani.

Niebezpieczna Ścieżka

Kotka zgłasza się na ochotnika, żeby pójść na poranny patrol z Zakurzoną Skórą, Jesionową Łapą oraz Obłoczną Łapą, po tym jak poprzedniego dnia Tygrysia Gwiazda ogłosił się nowym przywódcą Klanu Cienia.

Później, kiedy Ogniste Serce mówi swoim wojownikom, żeby przygotowali się na nadchodzącą walkę z Klanem Wiatru, Mysie Futro zaczyna po części popierać zastępcę po tym jak Biała Burza zgadza się, mówiąc, że atak na Klan Wiatru nie jest dobrym rozwiązaniem i że to nie oni kradną zdobycz, a psy. Kotka nie idzie jednak z nimi, ponieważ czuje, że nie mogłaby być nieposłuszna wobec swojej przywódczyni, kiedy ta jej rozkaże zaatakować.

Bierze udział w pogoni mającej doprowadzić psy do urwiska. W całym szeregu jest pomiędzy Piaskową Burzą a Szarą Pręga.

Czarna Godzina

Kiedy sekret na temat dzieci Błękitnej Gwiazdy zostaje odkryty, Mysie Futro nie wie, czy Ogniste Serce kłamie czy nie. Rozmawia z Oszronionym Futrem i Nakrapianym Ogonem, które mają podobne odczucia co do jej. Pomimo iż nie jest pewna co do tego, co rudy kocur mówi o Błękitnej Gwieździe, popiera go, jeśli chodzi o zostanie przywódcą. Stwierdza, że zastępca zawsze zostaje przywódcą i jest to tradycja wyznaczona przez kodeks wojownika, pomimo protestów Ciemnej Pręgi.

Biała Burza wspomina, że kiedy Ognista Gwiazda był odebrać swoje 9 żywotów, Mysie Futro i Paprociowe Futro zabrali wszystkich uczniów i poszli polować.

Później, wraz z rudym kocurem i jej uczniem udają się, żeby ostatecznie sprawdzić jego umiejętności. Kotka twierdzi, że Ognista Gwiazda nie powinien mieć jednak na ten temat żadnych zwątpień, a sam Ciernista Łapa powinien już dawno zostać wojownikiem. Po patrolu, dumnie prowadzi swojego ucznia na ceremonię. Ciernista Łapa otrzymuje nowe imię, jakim jest Ciernisty Pazur.

Podczas walki z Klanem Krwi, Mysie Futro walczy wraz z innymi członkami Klanu Lwa. Podczas całego zdarzenia, jest wspomniana wraz z Paprociowym Futrem. Ma głęboką ranę, jednak wciąż walczy bez ustanku.

Ciekawostki

  • Mysie Futro nigdy nie interesowała się posiadaniem partnera.
  • Do wprowadzenia zmian tłumaczeń w Lesie Tajemnic, była nazywana Mysią Skórą.