FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Muliste Futro – to szczupły, długowłosy, plamisty, jasnobrązowy kocur o bladym brzuchu, szerokim ramieniu i bursztynowych oczach. Był medykiem i wojownikiem Klanu Rzeki.

Wygląd Edytuj

Muliste Futro to szczupły, długowłosy, plamisty, jasnobrązowy kocur o bladym jasnym brzuchu, szerokich ramionach oraz bursztynowych oczach.

Historia Edytuj

Super Edycje Edytuj

Zemsta Wysokiej Gwiazdy Edytuj

Oficjalnie nie pojawia się w książce, znajduje się jednak w spisie klanów.

Sekret Żółtego Kła Edytuj

Zostaje wprowadzony przez Żółty Kieł i innych medyków do Księżycowego Kamienia. Muliste Futro jest nowym uczniem Jeżynowej Jagody. Jest bardzo podekscytowany pierwszą wizytą w miejscu medyków.

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Początek Proroctwa Edytuj

Ogień i Lód Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Cisza przed Burzą Edytuj

Gdy Klan Pioruna ukrył się przed pożarem w obozie Klanu Rzeki, Muliste Futro pojawia się obok Rozżarzonej Skóry i pomaga jej w opiece nad rannymi kotami. Karmi dzieci Wierzbowej Skóry miodem, by złagodzić ich ból gardła.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Czarna Godzina Edytuj

Został wymieniony jako wojownik, gdy Ognista Gwiazda, Szara Pręga i Krucza Łapa obserwowali z ukrycia obóz Klan Rzeki. Co najdziwniejsze, Ognista Gwiazda zastanawia się, gdzie podział się medyk Klanu Rzeki, mimo że ten znajduje się na polanie razem z innymi, nielicznymi wojownikami zdolnymi do walki. Muliste Futro, Rozżarzona Skóra, Paprotkowa Łapa i Mała Chmura pomagają leczyć koty, które zostały zranione w walce z Klanem Krwi.

Nowe Proroctwo

Północ

Muliste Futro bierze Ćmie Skrzydło młodą wojowniczkę, jako swoją uczennice. Jego wybór jest kontrowersyjny, ponieważ Ćmie Skrzydło urodziła się jako samotniczka.

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Nie pojawia się w Furii Tygrysiego Pazura, ale jest w spisie Klanów.

W Aplikacji Wojowników

Okazuje się, że Muliste Futro był partnerem Jasnego Nieba, a jego córką jest Lamparcia Gwiazda.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy zapytano, czy Muliste Futro będzie trenował w Ciemnym Lesie, Katy powiedziała że nie potrafi wyobrazić sobie go w Ciemnym Lesie, a był to przypadek, gdy Jasne Niebo i troje jego kociąt zginęło.
  • W angielskiej wersji został błędnie opisany jako medyk z Klanu Wiatru.
  • W starych tomach języka angielskiego jest wymieniany jako wojownik.
  • Zaktualizowana wersja poprawia ten błąd zastępując go Czarnym Pazurem.
  • Został błędnie pokazany, jako brązowy kot z białą kufą, śnieżnobiałą końcówką ogona oraz białą kreską na czole.
  • W książce "Omen Mglistej Gwiazdy" wspomina się, że Muliste Futro został w lesie ponieważ był zbyt stary, aby podróżować. Jednak Muliste Futro zmarł przed rozpoczęciem podróży do jeziora.
  • Jest błędnie powiedziane, że jest uczniem, kiedy zdecydował się zostać medykiem, zamiast wojownikiem, a także przedstawia się jako młody kot, mimo że jest starszy niż Żółty Kieł.

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Muliste Futro
 
Jasne Niebo

Trzy kociaki
 
Lamparcia Gwiazda