FANDOM

Uwaga!

Millie – druga partnerka Szarej Pręgi, matka Trzmielowej Pręgi, Wrzosowego Światła i Kwiecistego Upadku. Wcześniej była kotką domową, ale dołączyła do Klanu Pioruna.

Wygląd

Millie jest małą, jasnoszarą, pręgowaną, krótkowłosą kotką o błękitnych oczach i z rozdartym uchem.

Historia

Przygoda Szarej Pręgi

Millie obserwuje Szarą Pręgę, kiedy ten walczy z Duke. Szara Pręga przegrał. Mówi mu, żeby się nie martwił, bo jeszcze nikt z nim nie wygrał. Millie się przedstawia i pyta czy jest tutaj nowy. Millie odprowadza Szarą Pręgę do jego "właścicieli."

Millie przychodzi do Szarej Pręgi jakiś czas później. Pokazuje mu las i mówi, że może przypomni mu o lesie w którym kiedyś żył. Szara Pręga dziękuje jej i pyta się, jak może się odwdzięczyć. Szara Pręga opowiada kotce o Klanie Pioruna. Millie prosi go by nauczył ją polować. Szara Pręga nauczył ją polować, następnie uczy ją walki. Millie okazuje się całkiem dobra w tych sprawach.

Podczas jednego z treningów Duke wraz ze swoją paczką atakuje ich. Millie chce uciekać ale Szara Pręga mówi, że prawdziwy wojownik zostaje i walczy. Millie i Szara Pręga wygrywają walkę.

Szara Pręga rozmawia chwilę z Millie o powrocie do klanu.

Następnego dnia mówi jej, że zadecydował że opuści dwunożnych i wróci do klanu. Prosi Millie żeby poszła razem z nim. Millie odmawia.

Millie wraca do swoich dwunożnych. Nie wie już co robić w swoim domu, karmy nie tyka.

Millie postanawia odnaleźć Szarą Pręgę. Znajduje go ledwo przytomnego. Idzie po wodę dla niego, poluje dla niego aż poczuje się lepiej. Mówi, że chce spróbować życia w klanie i idzie z nim odnaleźć jego klan. Millie pyta o Srebrny Strumień, Szara Pręga wcześniej miał omamy i wołał jej imię. Szara Pręga opowiada jej o Srebrnym Strumieniu.

Ciekawostki

  • Gdyby przyjęła imię wojownika nazywała by się albo Srebrne Futro, albo Brzozowe Skrzydło.
  • Jeśli Millie wierzy w Klan Gwiazd, to tam pójdzie kiedy umrze.
  • Millie posiada zdolność rozmawiania z psami.
  • Kate powiedziała na swoim Twitterze, że gdy Szara Pręga pójdzie do Klanu Gwiazdy, z pewnością wybierze Srebrny Strumień zamiast Millie.
  • Jest jednym z niewielu kotów Klanu Pioruna, który zachował swoje dawne imię.
  • Millie miała około czterech lat, gdy poznała Szarą Pręgę.

Galeria

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty Skok
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa Łapa
Karmicielki StokrotkaRozżarzone SerceBluszczowa Sadzawka
Kociaki PośpiechPlamkaMuszkaTrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie