FANDOM

Uwaga!

Millie – druga partnerka Szarej Pręgi, matka Trzmielej Pręgi, Wrzosowego Światła i Kwiecistego Upadku. Wcześniej była kotką domową, ale dołączyła do Klanu Pioruna.

Wygląd

Millie jest małą, jasnoszarą, pręgowaną, krótkowłosą kotką o błękitnych oczach i z rozdartym uchem.

Historia

Przygoda Szarej Pręgi

Millie obserwuje Szarą Pręgę, kiedy ten walczy z Duke. Szara Pręga przegrał. Mówi mu, żeby się nie martwił, bo jeszcze nikt z nim nie wygrał. Kotka się przedstawia i pyta czy jest tutaj nowy. Odprowadza Szarą Pręgę do jego "właścicieli."

Millie przychodzi do Szarej Pręgi jakiś czas później. Pokazuje mu las i mówi, że może przypomni mu o lesie w którym kiedyś żył. Szara Pręga dziękuje jej i pyta się, jak może się odwdzięczyć. Szara Pręga opowiada kotce o Klanie Pioruna. Millie prosi go by nauczył ją polować. Szara Pręga nauczył ją polować, następnie uczy ją walki. Millie okazuje się całkiem dobra w tych sprawach.

Podczas jednego z treningów Duke wraz ze swoją paczką atakuje ich. Millie chce uciekać ale Szara Pręga mówi, że prawdziwy wojownik zostaje i walczy. Dwa koty wygrywają walkę.

Szara Pręga rozmawia chwilę z Millie o powrocie do klanu.

Następnego dnia mówi jej, że zadecydował że opuści dwunożnych i wróci do klanu. Prosi Millie żeby poszła razem z nim. Kotka odmawia.

Millie wraca do swoich dwunożnych. Nie wie już co robić w swoim domu, karmy nie tyka.

Znudzona dawnym życiem postanawia, odnaleźć Szarą Pręgę. Znajduje go ledwo przytomnego. Idzie po wodę dla niego, poluje dla niego aż poczuje się lepiej. Mówi, że chce spróbować życia w klanie i idzie z nim odnaleźć jego klan. Następnie pyta o Srebrny Strumień, ponieważ Szara Pręga wcześniej miał omamy i wołał jej imię. Tak więc kocur opowiada jej o Srebrnym Strumieniu.

Następnego dnia dwójka kotów wybiera się w dalszą podróż. Z muru wybudowanego przez dwunożnych, Szara Pręga zauważa Wysokie Skały. Jest tym tak podekscytowany, że zamierza przekroczyć dwie duże drogi grzmotu. Millie próbuje go zatrzymać, ale kocur nie ulega i obydwoje prawie zostają potrąceni przez potwory. Znajdują się w pięknej okolicy. Parę dni później przychodzi na przekroczenie kolejnej drogi. Udaje im się, ale są teraz na polu, z którego zbiera plony wielka maszyna. Obydwoje w panice podczas ucieczki przed potworem rozdzielają się i biegną w inne strony. Szara Pręga biegnie do starej obory, w której spotyka rodzinę kotów - dwa kocury i kotkę z czterema kociakami. Łuska, starszy kocur, próbuje go przegonić, ale po wysłuchaniu jego próśb o pomoc w znalezieniu kotki ulega.

Razem z Pluskiem biegną odnaleźć kotkę. Po chwili znajdują ją. Millie ma poranione oczy, poprzecinane przez liście podczas przedzierania się przez gęstwiny. Grupka szybko dociera z powrotem do bezpiecznego miejsca. Łuska przedstawia Mech, jego partnerkę, jej brata - Plusk - i ich kociaki. Rodzina zgadza się pomóc kotom do czasu wyzdrowienia. Opowiadają również swoją historię.

Kiedyś mieszkali z dwunożnymi w domu obok, ale oni umarli i dom kupiła para dwunożnych z dziećmi, którzy mieli psy i przeganiali koty. Kiedy tylko ktoś wyszedł ze stodoły, psy wyczuwały to i zaczynał się pościg. Tak więc grupa kotów żyła w codziennym strachu przed dwunożnymi i ich zwierzętami.

Nazajutrz Szara Pręga wychodzi na dwór aby złapać sobie śniadanie, lecz zostaje oblany wodą przez dwunożnego, a psy nie pozwalają zejść mu na ziemię po raz kolejny.

Więcej wkrótce

Ciekawostki

Galeria

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Liściasta SadzawkaSójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Paprociowe FutroObłoczny OgonJasne SerceCiernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRóżany PłatekLiliowe SerceTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekWiśniowy UpadekKreci WąsBursztynowy KsiężycZroszony NosBurzowa ChmuraOstrokrzewowa KitaPaprotkowa PieśńSzczawiowa PręgaLiściasty CieńSkowrończa PieśńMiodowe FutroRoziskrzona SkóraRosochata GałązkaPłetwiasty SkokRozżarzone Serce
Uczniowie Łodygowa ŁapaOrla ŁapaŚliwkowa ŁapaMuszelkowa ŁapaPlamista ŁapaPośpieszna ŁapaMusza Łapa
Karmicielki StokrotkaBluszczowa Sadzawka
Kociaki TrzepotekJeżykKwiatek
Starszyzna Szara PręgaMillie