FANDOM

Miejsce, gdzie brak gwiazd – zwane również Ciemnym Lasem. Odpowiednik piekła. Należą do niego zmarłe koty, które za życia nie przestrzegały kodeksu wojownika.

W przeciwieństwie do Klanu Gwiazdy, rany kotów zostają.

Członkowie

Klan Pioruna

Klan Cienia

Klan Rzeki

Klan Wiatru

Z nieznanych klanów:

Włóczędzy

Koty trenujące w Ciemnym Lesie

Klan Pioruna

Klan Cienia

Klan Rzeki

Klan Wiatru

Teren i wygląd Ciemnego Lasu

Ciemny Las jest nieprzyjemną, nudną i niekończącą się pustynią mroku. Drzewa w tym miejscu są wysokie do nieba i wiecznie takie same: z rozpostartymi jak szpony gałęziami, które zasłaniają wszelkie dopływy światła. Przez środek puszczy przepływa czarna jak smoła rzeka, pozbawiona jakiegokolwiek życia. Powietrze, gęste i wilgotne, utrudnia oddychanie wszystkim przebywającym tam kotom. Miejsce bez Gwiazd jest nieskończenie rozległe, nie ma z niego wyjścia, a granicę między nim a Klanem Gwiazd wyznacza świetlista Łuna.

Umiejętności i możliwości kotów z Ciemnego Lasu

Koty z tego mrocznego miejsca mają możliwość nawiedzania w snach młodych uczniów, marzących o potędze. Takowi są szkoleni przez piekielnych wojowników, którzy próbują zwieść ich na złą drogę poprzez chorą ambicję i dążenie po trupach do celu. Niektórzy uczniowie dawali zwieść się na te sztuczki, inni odmawiali albo w porę zdołali się zorientować, co im grozi.

Lista kotów, które Ciemny Las odwiedzał w snach:

Ciekawostki

  • Ciemny Las przez przypadek został nazwany Klanem Ciemności (ang. DarkClan) w Ostatniej Nadziei.
  • Kate sądzi, że Ciemny Las istnieje tylko dlatego, że wojownicy go sobie wymyślili.
    • Kate również stwierdził, że to Jednooki założył Ciemny Las, mimo tego, że nie był wojownikiem.