FANDOM

Dark forest by countessofole

Miejsce, gdzie brak gwiazd, Ciemny Las – odpowiednik piekła. Należą do niego zmarłe koty, które za życia nie przestrzegały Kodeksu Wojownika.

Członkowie Edytuj

Tygrysia Gwiazda – duży, umięśniony kocur o niezwykle długich pazurach. Wielokrotnie złamał Kodeks Wojownika, zabił wiele kotów i próbował zabić Błękitną Gwiazdę i unicestwić Klan Pioruna. Ostatecznie został zabity przez Scourge'a, który jednym ciosem odebrał mu wszystkie dziewięć żyć.

Ostowy Pazur – partner Śnieżnego Futra, ojciec Białej Burzy. Pragnął tylko walki. Był także mentorem Tygrysiej Gwiazdy. Został zabity przez patrol Klanu Rzeki.

Złamany Ogon – długowłosy, ciemno-pręgowany kocur, były przywódca Klanu Cienia o imieniu Złamana Gwiazda, później więzień Klanu Pioruna, został zabity przez Żółty Kieł, która podała mu Jagody Śmierci. Wielokrotnie złamał Kodeks Wojownika: zabił swojego ojca, który był przywódcą; kocięta, które miały dopiero 3 księżyce były od razu szkolone; starszyzna musiała się przenieść w inne, gorsze miejsce itd.

Ciemna Pręga – ciemnoszary kocur o pręgowanej sierści, były wojownik Klanu Pioruna. Kiedy Tygrysia Gwiazda należał jeszcze do Klanu Pioruna, Ciemna Pręga zawsze trzymał jego stronę. Gdy wygnano przyszłego przywódcę Klanu Cienia, Ciemna Pręga odstąpił od niego, jednak na pewien czas. Kiedy Ognista Gwiazda został przywódcą, ten odstąpił swojej lojalności Klanowi Pioruna i dołączył do Tygrysiej Gwiazdy. Został zabity przez Szarą Pręgę podczas bitwy z Klanem Krwi.

Podrapany Pysk – wychudzony, ciemnobrązowy kocur z licznymi cielesnymi bliznami, były wojownik Klanu Cienia. Trzymał się razem ze Złamaną Gwiazdą. Zabił Nakrapiany Liść, wykradł kocięta Oszronionego Futra. Opuścił razem ze zwolennikami Złamanej Gwiazdy Klan Cienia, zaatakowali później obóz Klanu Pioruna. Kończy swój żywot pod śmiertelnym atakiem Szarej Pręgi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki