FANDOM

Dark forest by countessofole

Miejsce, gdzie brak gwiazd – znane również Mroczną Puszczą lub Ciemnym Lasem (zależy od tłumaczenia). Odpowiednik piekła. Należą do niego zmarłe koty, które za życia nie przestrzegały Kodeksu Wojownika.

W przeciwieństwie do Klanu Gwiazd rany kotów zostają.

Członkowie Edytuj

Klan Pioruna Edytuj

Ostowy Pazur – duży, szaro-biały kocur o sterczącym futrze. Dawny wojownik Klanu Pioruna. Został zabity przez patrol Klanu Rzeki.

Winy:

  • Pragnął jedynie walki. Najprawdopodobniej bez powodu zaatakował patrol Klanu Rzeki, przez co stracił życie.
  • Posiadał chore ambicję, aby stać się liderem i sprawić żeby jego klan stał się silny, przez wojny z innymi klanami.
  • Był mentorem Tygrysiej Gwiazdy i zaraził ucznia swoją ambicją.
  • Został przeszkolony w Mrocznej Puszczy.

Ciemna Pręga – ciemnoszary kocur o pręgowanej sierści, były wojownik Klanu Pioruna. Kiedy Tygrysia Gwiazda należał jeszcze do Klanu Pioruna, Ciemna Pręga zawsze trzymał jego stronę. Gdy wygnano przyszłego przywódcę Klanu Cienia, Ciemna Pręga odstąpił od niego, jednak na pewien czas. Kiedy Ognista Gwiazda został przywódcą, ten odstąpił swojej lojalności Klanowi Pioruna i dołączył do Tygrysiej Gwiazdy. Został zabity przez Szarą Pręgę podczas bitwy z Klanem Krwi.

Winy:

  • Wielokrotnie zdradził klan.
  • Podczas bitwy z Klanem Krwi próbował zabić Ognistą Gwiazdę, swojego dawnego przywódcę.
  • Nie miał poczucia przynależności, wielokrotnie zmieniał strony.
  • Przyjaźnił się i dokonywał zbrodni razem z Tygrysią Gwiazdą.

Klonowy Cień – duża, szylkretowa kocica. Jej sierść jest gruba i gęsta. Ma wiele blizn i bursztynowe oczy.

Winy:

Okopcowe Kurz – jasno brązową pręgowaną kotką z białą sierścią na pysku i uszami postrzępionymi oberwanymi kłębkami.

Klan Cienia Edytuj

Tygrysia Gwiazda – duży, umięśniony kocur o niezwykle długich pazurach. Dawny lider Klanu Cienia. Został zabity przez Bicza.

Winy:

  • zabił wiele kotów.
  • próbował zabić własną przywódczynię.
  • próbował zniszczyć Klan Pioruna, sprowadzając na niego sforę psów.
  • chciał sprawić, aby z czterech klanów, powstał jeden, którego mógłby być przywódcą. Tym samym znieważył jedną z zasad Kodeksu Wojownika, która mówi, że w lesie powinny być cztery klany.
  • Sprowadził do lasu Klan Krwi.

Złamany Ogon – długowłosy, ciemno-pręgowany kocur, były przywódca Klanu Cienia o imieniu Złamana Gwiazda, później więzień Klanu Pioruna, został zabity przez Żółty Kieł, która podała mu Jagody Śmierci. Wielokrotnie złamał Kodeks Wojownika: zabił swojego ojca, który był przywódcą oraz 3 miesięczne kocięta , ponieważ stwierdził, że są za słabe, aby mogły zostać wojownikami. starszyzna musiała się przenieść w inne, gorsze miejsce itd.

Winy:

  • Zmusił Klan Rzeki do udostępnienia części terytorium Klanowi Cienia na polowanie.
  • Zabił swojego ojca i jednocześnie przywódcę, aby zostać liderem klanu.
  • Wygonił z klanu własną biologiczną matkę.
  • Kazał przenieść się starszyźnie w gorsze miejsce.
  • Rozpoczął szkolenie na wojownika kociąt, które miały trzy księżyce oraz kazał kończyć ich szkolenie, gdy miały sześć, przez co były zbyt małe i zbyt słabo wytrenowane, aby być wojownikami, które mogłyby dobrze walczyć w bitwie.
  • Przegonił Klan Wiatru z ich terytorium.

Podrapany Pysk -wychudzony, ciemnobrązowy kocur z licznymi cielesnymi bliznami, były wojownik Klanu Cienia. Trzymał się razem ze Złamaną Gwiazdą. Zabił Nakrapiany Liść, wykradł kocięta Oszronionego Futra. Opuścił razem ze zwolennikami Złamanej Gwiazdy Klan Cienia, zaatakowali później obóz Klanu Pioruna. Kończy swój żywot pod śmiertelnym atakiem Szarej Pręgi.

Winy:

  • Zabił Nakrapiany Liść.
  • Wykradł kocięta Oszronionego Futra.
  • Był zaślepiony żądzą krwi.
  • Ślepo słuchał przywódcy i wykonywał jego okrutne rozkazy, nawet łamiąc wtedy kodeks wojownika.

Ruda Wierzba – plamisty brązowo-imbirowy kocur z szeroką głową i z małym nacięciem na jego uchu.

Falująca Gwiazda – czarno-pomarańczowy kocur o żółtych oczach.

Nietoperze Ucho – czarno-biały kocur z brakującym okiem.

Winy:

  • Nieznane

Klan Rzeki Edytuj

Jastrzębi Mróz - ogromny, muskularny kocur o długich nogach, szerokich barkach oraz gładkiej, ciemnobrązowej, pręgowanej sierści.

  • Trenował w Ciemnym Lesie.
  • Próbował zabić przywódcę Klanu Pioruna, Ognistą Gwiazdę.
  • Ślepo podążał śladami swojego ojca.

Pośpieszny Ząb jest pulchna,jasnobrązowa pręgowana kotka z lśniącym futrem. a prawdopodobnie głębokie, zielone oczy.

Klan Wiatru Edytuj

Mrówcza Skóra- Mały,gibki brązowy kocur z jednym czarnym uchem i obskurną skórą. Posiada wiele rozległych blizn na plecach i gardle, ma bursztynowe oczy.

Winy:

  • Nieznane

Psi Skok – mały, chudy czarny kocur z rozdartym uchem.

Z Nieznanych Klanów: Edytuj

Śnieżna Kita- mały i szczupły, biały kocur.

Wróblowe Pióro – mała ,cętkowana, brązowo-pręgowana kotka z zranionym pyskiem.

Postrzępiony Ogon – postrzępiony,szczupły,ciemno brązowo pręgowany kocur z dużą ilością blizn na jego ciele.

Srebrny Jastrząb – postrzępiono blado szary pręgowany kocur.

Larwisty Ogon – jest kocurem z nieznanym opisem.

Robaczy Ogon- jest kocurem z nieznanym opisem.

Nienazwany brązowy kocur.

Klan Nieba Edytuj

Żadne Znane

Samotnicy Edytuj

Pszczoła- kotka o futrze żółto-czarnym, pręgowanym, przypominającego pszczołę.

Chrząszcz- czarno-brązowy kocur.

Pokiereszowany- parszywy, brązowo pręgowany kocur z szerokimi barkami.

Koty które tam trenowały Edytuj

Klan Pioruna Edytuj

Bluszczowa Sadzawka , Ciernisty Pazur , Ostowy Pazur , Mysi Wąs , Brzozowy Upadek , Lwi Płomień , Kwitnący Upadek , Jeżynowy Pazur,

Klan Cienia Edytuj

Mysia Rana , Ruda Wierzba , Jabłkowe Futro , Tygrysie Serce

Klan Rzeki Edytuj

Chrząszczowy Wąs , Błyszczący Ogon , Krzywa Szczęka , Zapadnięty Lot , Lodowate Skrzydło , Jastrzębi Mróz

Klan Wiatru Edytuj

Bryzowa Skóra , Mrówkowa Skóra , Skowronkowy Lot , Słoneczny Bieg , Janowcowa Skóra , Zajęczy Skok

Teren i wygląd Ciemnego Lasu Edytuj

Ciemny Las jest nieprzyjemną, nudną i niekończącą się pustynią mroku. Drzewa w tym miejscu są wysokie do nieba i wiecznie takie same: z rozpostartymi jak szpony gałęziami, które zasłaniają wszelkie dopływy światła. Przez środek puszczy przepływa czarna jak smoła rzeka, pozbawiona jakiegokolwiek życia. Powietrze, gęste i wilgotne, utrudnia oddychanie wszystkim przebywającym tam kotom. Miejsce bez Gwiazd jest nieskończenie rozległe, nie ma z niego wyjścia, a granicę między nim a Klanem Gwiazd wyznacza świetlista Łuna.

Umiejętności i możliwości kotów z Ciemnego Lasu Edytuj

Koty z tego mrocznego klanu mają możliwość nawiedzania w snach młodych uczniów, marzących o potędze. Takowi są szkoleni przez piekielnych wojowników, którzy próbują zwieść ich na złą drogę poprzez chorą ambicję i dążenie po trupach do celu. Niektórzy uczniowie dawali zwieść się na te sztuczki, inni odmawiali albo w porę zdołali się zorientować, co im grozi.

Lista kotów, których Ciemny Las odwiedzał w snach: Edytuj

  • Ostowy Pazur
  • Tygrysia Gwiazda
  • Złamana Gwiazda
  • Klonowy Cień
  • Ciemna Pręga
  • Krzywa Gwiazda
  • możliwie Prędka Łapa
  • prawdopodobnie Wysoka Gwiazda
  • Jeżynowa Gwiazda
  • Jastrzębi Mróz
  • Jesionowe Futro

Z książki Ostatnia Nadzieja, dowiadujemy się, że koty z Ciemnego Lasu muszą odbywać karę w samotności i bez popleczników. Przez to cierpią strach i opuszczenie. Jednak ,,Obietnica Krzywej Gwiazdy" nieco się z tym kłóci, ponieważ tam wszystkie koty trzymają się razem.Nie mogą też polować, ponieważ zwierzyny zwyczajnie nie ma, ani kontaktować się z bliskimi z Klanu Gwiazd, ci jednak mogą odwiedzać Ciemny Las.

Zdarza się, choć niezmiernie rzadko, że mroczny kot otrzymuję reinkarnację, czyli możliwość powrotu do żywych w ciele nowo narodzonego kociaka.

Koty, które Otrzymały Reinkarnację: Edytuj

  • Mrówkowa Skóra
  • prawdopodobnie Złamany Ogon [ zostało potwierdzone, że kocura nie ma już w Ciemnym Lesie, ale nie wiadomo jaką ma reinkarnację]
  • Nietoperze Ucho