FANDOM

Mglista Gwiazda – przywódczyni Klanu Rzeki. Jest siostrą Kamiennego Futra i córką Błękitnej Gwiazdy oraz Dębowego Serca.

Wygląd Edytuj

Mglista Gwiazda to smukła, zwarta, niebieskoszara kotka o grubym, gęstym, lśniącym futrze. Posiada różowy nos oraz lodowato niebieskie oczy.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Pojawia się w książce jako wojowniczka Klanu Rzeki i przyjaciółka Srebrnego Strumienia. Wiedziała o romansie przyjaciółki z wojownikiem Klanu Pioruna, Szarą Pręgą. Ogniste Serce w połowie książki, zauważa podobieństwo między nią, a przywódczynią, Błękitną Gwiazdą. Okazuje się, że jej matką jest właśnie Błękitna Gwiazda. Pod koniec Ogniste Serce, przychodzi na granicy między Klanami i informuje ją o śmierci, Srebrnego Strumienia. Jest jej bardzo smutno i jest przygnębiona z powodu śmierci przyjaciółki.

Czarna Godzina Edytuj

Kotka zostaje zastępcą przywódczyni, Lamparciej Gwiazdy. Gdyż poprzedni zastępca Kamienne Futro, jej brat nie żyje.

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Ciekawostka Edytuj

  • Ma krew Klanu Pioruna przez Błękitną Gwiazdę.
  • Vicky Holmes przyznaje, że zapomnieli o kocięta Mglistej Gwiazdy w późniejszych książkach.

Błędy Edytuj

  • Zostało błędnie powiedziane, że Szara Pręga jest jej ojcem.
  • Mglista Gwiazda została błędnie opisana jako ciemnoszara, blado szara i srebrna.
  • Została błędnie nazwana Zamglona Gwiazda.
  • Była błędnie nazwana liderem w Klanie Wiatru.
  • Klan Rzeki był błędnie nazwany Klanem jej urodzenia.