FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Mglista Gwiazda – przywódczyni Klanu Rzeki. Jest siostrą Kamiennego Futra i córką Błękitnej Gwiazdy oraz Dębowego Serca.

Wygląd Edytuj

Mglista Gwiazda to smukła, zwarta, niebieskoszara kotka o grubym, gęstym, lśniącym futrze. Posiada różowy nos oraz lodowato niebieskie oczy.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Pojawia się w książce jako wojowniczka Klanu Rzeki i przyjaciółka Srebrnego Strumienia. Wiedziała o romansie przyjaciółki z wojownikiem Klanu Pioruna, Szarą Pręgą. Ogniste Serce w połowie książki, zauważa podobieństwo między nią, a przywódczynią, Błękitną Gwiazdą. Okazuje się, że jej matką jest właśnie Błękitna Gwiazda. Pod koniec Ogniste Serce, przychodzi na granicy między Klanami i informuje ją o śmierci, Srebrnego Strumienia. Jest jej bardzo smutno i jest przygnębiona z powodu śmierci przyjaciółki.

Czarna Godzina Edytuj

Kotka zostaje zastępcą przywódczyni, Lamparciej Gwiazdy. Gdyż poprzedni zastępca Kamienne Futro, jej brat nie żyje.

Nowele Edytuj

Furia Tygrysiego Pazura Edytuj

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Życzenie Liściastej Sadzawki Edytuj

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • Ma krew Klanu Pioruna przez Błękitną Gwiazdę.
  • Victoria Holmes przyznaje, że zapomnieli o kociętach Mglistej Gwiazdy w późniejszych książkach.
  • Kate Cary powiedziała, że chciałaby myśleć, że dwójka z czterech kociąt to Szara Mgła i Zmarszczony Ogon. Trzcinowy Wąs został później potwierdzony jako jeden z kociąt w tym czasie chacie.

Błędy Edytuj

  • Zostało błędnie powiedziane, że Szara Pręga jest jej ojcem.
  • Mglista Gwiazda została błędnie opisana jako ciemnoszara, blado szara i srebrna.
  • Została błędnie nazwana Zamglona Gwiazda.
  • Była błędnie nazwana liderem w Klanie Wiatru.
  • Klan Rzeki był błędnie nazwany Klanem jej urodzenia.