FANDOM

Uwaga!

Wszyscy popełniamy błędy. Niektóre mają echa, które trwają wiecznie.

—Mała Chmura w Zanikające Echa

Mała Chmura (ang. Littlecloud) stary kocur, wojownik Klanu Cienia. Później także medyk w owym Klanie. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Brat Mokrej Stopy i Brązowej Łapy, syn Traszkowej Plamy.

Wygląd

Mała Chmura to bardzo mały, chudy kocur o brązowej, pręgowanej sierści. Posiada jasnobłękitne oczy i brązowy nos.

Historia

Super Edycja

Sekret Żółtego Kła

Traszkowa Plamka rodzi trzy kocięta. Maluch jest wspomniany tylko przy narodzinach.

Wraz ze swoim rodzeństwem podąża za matką poza żłobek, kiedy Złamana Gwiazda zgromadzenie Klanu i mianuje Mech swoim uczniem.

Maluch uczestniczy w szkoleniu razem z Mchową Łapą i czterema innymi kociakami. Widać, że kotki przeszkadzają sobie nawzajem. Po tym, jak Złamana Gwiazda kłóci się z Żółtym Kłem, przywódca zwraca się do Malucha, aby podczas ataku używał tylnych łap.

Kiedy Żółty Kieł odkrywa, że Mchowa Łapa nie żyje, wysyła pozostałe pięć kociąt z powrotem do obozu. Złamana Gwiazda kończy wspólne szkolenie tych kociaków, przydzielając im mentorów. Nowym mentorem Malucha zostaje Podrapany Pysk. Jako uczeń, kot dostaje nowe imię: Mała Łapa. Zgodnie z tradycją, nowy uczeń dotknął swoim nosem nosa swojego nowego mentora.

Po bitwie z Klanem Wiatru, Mała Łapa jest widziany w legowisku Żółtego Kła, wyciągając łapę z wyrwanym pazurem. Pyta się, czy to prawda, że Borsuczy Kieł jest martwy. Kiedy Żółty Kieł potwierdza, kociak wykrzykuje, że był prawdziwym wojownikiem i że ma nadzieję, iż będzie obserwował go z Klanu Gwiazd.

Misja Ognistej Gwiazdy

Mała Chmura nie pojawia się w książce, jednak jest wymieniony.

Wspomniane jest, że kiedy jego mentor, Cieknący Nos, przenosi się do legowiska starszych, Mała Chmura staje się medykiem klanu.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Mała Łapa jest kociakiem, który zmuszony został do rozpoczęcia szkolenia w wieku trzech księżyców przez okrutnego przywódcy Klanu, Złamaną Gwiazdę. Jego mentorem jest Podrapany Pysk.

Podczas pierwszego Zgromadzenia Ognistej Łapy i Szarej Łapy, dwaj uczniowie Klanu Pioruna rozmawiali z Małą Łapą. Do rozmowy włączył się Lwie Serce. Rozmawiali o trzech wielkich, starożytnych klanach: Klanie Tygrysa, Klanie Lwa i Klanie Lamparta. Kiedy Lwie Serce staje się podejrzliwy i pyta ucznia Klanu Cienia o wiek, nastrój Małej Łapy zmienia się. Szybko odpowiada, że ma sześć księżyców. Gdy wojownik Klanu Pioruna zwraca uwagę na jego rozmiar, bohater odpowiada, że jego matka również nie była zbyt duża. Kiedy młodziak dołącza do reszty swego klanu, Ognista Łapa zauważa, że w porównaniu do reszty uczniów z Klanu, mały kotek nie jest niczym niezwykłym.

Ogień i Lód

Bohater nie pojawia się formalnie w książce, jednak jest wymieniony na początku jako nowy wojownik, Mała Chmura.

Las Tajemnic

Mała Chmura nie występuje w książce, jednak jest wymieniony na liście wojowników.

Cisza przed burzą

W jego Klanie panuję straszna choroba która zabiła ich przywódcę Nocną Gwiazdę. On i inny wojownik – Biała Szyja przychodzą do obozu Klanu Pioruna prosić o pomoc. Gdy Błękitna Gwiazda im odmawia, chowają się w krzakach przy granicy z Klanem Rzeki,gdzie zajmuje się nimi Rozżarzona Skóra. Nakrywa ich Ogniste Serce i każe wrócić do ich obozu. Rozżarzona Skóra uczy ich mieszanki ziół na tą chorobę i odsyła do siebie.

Ciekawostki

  • Gdy zapytano, czy kochał Rozżarzoną Skórę kiedy był chory, Vicky odpowiedziała że ​​nigdy nie pomyślała że Mała Chmura mógł ją kochać dlatego że ona jest dużo starsza od niego, ale on zawszę ją lubił, jak starszą siostrę.

Błędy

  • Był mylnie nazwany jako szaro pręgowanym.

Drzewo Genealogiczne

Nieznany

Traszkowa Plama
 
Żaby Ogon
 
Jesionowe Serce

Mała Chmura
 
Mokra Stopa
 
Brązowa Łapa

Galeria