FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Klan Lamparta to najszybsze koty,olbrzymie,złote w czarne cętki. To klanowi Lamparta jesteś winien wdzięczności za prędkość i umiejętność polowania,jakie teraz posiadasz.

—Lwie Serce do Szarej Łapy i Ognistej Łapy w Ucieczka w dzicz

Lwie Serce (ang. Lionheart) – dawniej zastępca w Klanie Pioruna, ginie w Ucieczce w Dzicz, zabity przez jednego z wojowników Klan Cienia. Po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy. Był mentorem Szarej Pręgi, a w książce przedstawiony został jako jeden z mądrzejszych i najbardziej honorowych kotów w klanie.

Syn Małego Ucha i Nakrapianego Ogona, brat bliźniak Złotego Kwiatu. Partner Oszronionego Futro oraz ojciec Ciernistego Pazura, Paprociowego Futra, Jasnego Serca i Rozżarzonej Skóry.

Po raz pierwszy pojawił się w Ucieczce w Dzicz. Za życia miał swoje wystąpienie w trzech Super Edycjach: Wybór Sosnowej Gwiazdy, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy i Serce Nakrapianego Liścia oraz w dwóch przewodnikach: Kodeks Klanów i Bitwy Klanów. Po swojej śmierci został wspomniany w Lesie Tajemnic, pojawił się także jako duch w Czarnej Godzinie, gdzie podarował Ognistej Gwieździe jedno z dziewięciu żyć. W kolejnych książkach również miał liczne wystąpienia jako duch Klanu Gwiazdy. Najczęściej doradzał wtedy różnym kotom w podjęciu trudnej decyzji.

Wygląd

Lwie Serce to duży, masywny, postawny kocur z szerokimi barkami. Ma grubą, długa, złotą, pręgowaną sierść oraz zielone oczy. Posiada puszystą sierść na szyi na podobieństwo lwiej.

Charakter

Więcej wkrótce...

Imię

Więcej wkrótce

Historia

Super Edycje

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Sosnowa Gwiazda zaczął przestać chodzić do miejsc dwunożnych gdy Lwia Łapa przyłapał go na rozmawianiu z Jake'iem, kotem domowym. Wtedy, Sosnowa Gwiazda okłamał Lwią Łapę, mówiąc uczniowi, że próbuje się więcej dowiedzieć o kotach domowych.

Potem, uczeń przyłapał go ponownie, pytając Sosnową Gwiazdę co on robi. Przynosi informacje, że Klan Rzeki atakuje. Mówi Lwiej Łapie, że nie może przyjść i walczyć. Lwia Łapa zastanawia się, czy kot domowy go zranił, a przywódca wyjaśnia, że nie ma tutaj kota domowego, tylko on. Lwia Łapa jest zdezorientowany tym, co robi jego lider. Mówi on, że koty z klanu nie mogą być przyjaciółmi z Dwunożnymi. Sosnowa Gwiazda mówi mu, że nie może być przywódcą Klanu Pioruna, i aby Lwia Łapa poszedł do obozu i powiedział kotom że on zginął.

Lwia Łapa gniewa się i jest wściekły, mówi że nie będzie kłamał, i że ujawni prawdę. Sosnowa Gwiazda idzie za nim i mówi mu, że sam to powie.

Ciekawostki