FANDOM

Lwie Serce - postawny, długowłosy kot o złocistej pręgowanej sierści. Jego oczy mają kolor szmaragdowej zieleni. Długa i gęsta sierść na szyi przypomina lwią grzywę, skąd może pochodzić jego imię.

Historia Edytuj

Ogólna Edytuj

Lwie Serce poznajemy w trakcie Ucieczki w dzicz. Jest wojownikiem Klanu Pioruna, a także nauczycielem ucznia o imieniu Szara Łapa. Po przyjęciu do Klanu kota domowego, Rdzawego (który od teraz nazywa się Ognista Łapa), Lwie Serce zostaje jego nauczycielem.
Po śmierci Rudego Ogona, Lwie Serce zostaje zastępcą Błękitnej Gwiazdy.
Lwie Serce zginął zabity przez wojowników Klanu Cienia podczas ich ataku na Klan Pioruna.

Charakter Edytuj

Lwie Serce mimo że był kotem dumnym i poważnym chciał, aby Rdzawy dołączył do Klanu Pioruna i zaczął szkolić się na kociego wojownika.

Był odważnym oraz wyniosłym kotem. Czcił tradycje klanu. Szanował każdego członka Klanu Pioruna, dla swojego klanu był gotów poświęcić dla własne życie.

Za swoich przyjaciół uważał Błękitną Gwiazdę oraz Tygrysiego Pazura.

Wygląd Edytuj

Lwie Serce to duży, masywny, postawny kocur z szerokimi barkami. Ma grubą, długa, złotą, pręgowaną sierść oraz zielone oczy. Posiada puszystą sierść na szyi na podobieństwo lwiej.