FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Klan Lamparta to najszybsze koty,olbrzymie,złote w czarne cętki. To klanowi Lamparta jesteś winien wdzięczności za prędkość i umiejętność polowania,jakie teraz posiadasz.

—Lwie Serce do Szarej Łapy i Ognistej Łapy w Ucieczka w dzicz

Lwie Serce – postawny, długowłosy kot o złocistej pręgowanej sierści. Jego oczy mają kolor szmaragdowej zieleni. Długa i gęsta sierść na szyi przypomina lwią grzywę, skąd może pochodzić jego imię.

Historia Edytuj

Ogólna Edytuj

Lwie Serce poznajemy w trakcie Ucieczki w dzicz. Jest wojownikiem Klanu Pioruna, a także nauczycielem ucznia o imieniu Szara Łapa. Po przyjęciu do Klanu kota domowego, Rdzawego (który od teraz nazywa się Ognista Łapa), Lwie Serce zostaje jego nauczycielem.
Po śmierci Rudego Ogona, Lwie Serce zostaje zastępcą Błękitnej Gwiazdy.
Lwie Serce zginął zabity przez wojowników Klanu Cienia podczas ich ataku na Klan Pioruna.

Super Edycje Edytuj

Wybór Sosnowej Gwiazdy Edytuj

Sosnowa Gwiazda zaczął przestać chodzić do miejsc dwunożnych gdy Lwia Łapa przyłapał go na rozmawianiu z Jake , kotem domowym. Wtedy, Sosnowa Gwiazda okłamał Lwią Łapę, mówiąc uczniowi, że próbuje się więcej dowiedzieć o kotach domowych.

Potem, uczeń przyłapał go ponownie, pytając Sosnową Gwiazdę co on robi. Przynosi informacje, że Klan Rzeki atakuje. Mówi Lwiej Łapie, że nie może przyjść i walczyć. Lwia Łapa zastanawia się, czy kot domowy go zranił, a przywódca wyjaśnia, że nie ma tutaj kota domowego, tylko on. Lwia Łapa jest zdezorientowany tym, co robi jego lider. Mówi on, że koty z klanu nie mogą być przyjaciółmi z Dwunożnymi. Sosnowa Gwiazda mówi mu, że nie może być liderem Klanu Pioruna, i aby Lwia Łapa poszedł do obozu i powiedział kotom że on zginął.

Lwia Łapa gniewa się i jest wściekły, mówi że nie będzie kłamał, i że ujawni prawdę. Sosnowa Gwiazda idzie za nim i mówi mu, że sam to powie.

Charakter Edytuj

Lwie Serce mimo że był kotem dumnym i poważnym chciał, aby Rdzawy dołączył do Klanu Pioruna i zaczął szkolić się na kociego wojownika.

Był odważnym oraz wyniosłym kotem. Czcił tradycje klanu. Szanował każdego członka Klanu Pioruna, dla swojego klanu był gotów poświęcić dla własne życie.

Za swoich przyjaciół uważał Błękitną Gwiazdę oraz Tygrysiego Pazura.

Wygląd Edytuj

Lwie Serce to duży, masywny, postawny kocur z szerokimi barkami. Ma grubą, długa, złotą, pręgowaną sierść oraz zielone oczy. Posiada puszystą sierść na szyi na podobieństwo lwiej.