FANDOM

Lwi Płomień – to muskularny, złocisto-brązowy pręgowany kocur z bursztynowymi oczyma koloru słońca. Jest wojownikiem Klanu Pioruna. Występuje jako jeden z głównych bohaterów w serii Siła Trzech (The Power of Three Arc).

Wygląd Edytuj

Lwi Płomień to muskularny kocur o szerokich barkach i złotobrązowej, pręgowanej sierści. Posiada bursztynowe oczy koloru słońca. Ma bujne futro oraz gęsty puch okrywający go wokoło szyi oraz masywne łapy, pokryte równie gęstym jak na karku futrem. Jedno ucho charakteryzuje się nacięciem.

Ciekawostki Edytuj

  • Lwi Płomień był tak silny, że nigdy nie przegrał bitwy, wyjątkiem jest, gdy on sam pragnął przegranej. Jednak jego moc została mu odebrana po wypełnieniu proroctwa.
  • Posiada krew kota domowego po Ognistej Gwieździe, krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie, oraz krew Klanu Wiatru po Wronim Piórze.
  • Ucho Lwiego Płomienia jest uszkodzone, po sesji treningowej w Ciemnym Lesie. Jest to sprzeczne z jego proroctwem.
  • Lwi Płomień jest dalekim przodkiem Wietrznej Gwiazdy, za pośrednictwem Zamglonej Myszy.
  • Zastał nazwany tak, gdyż wygląda dokładnie tak, jak lew.