FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Wiem, jak to jest mieć moc, żaden inny kot tego nie zrozumie. To największe uczucie samotności na świecie.

—Lwi Płomień myślący o swojej mocy w Czwarty Uczeń

Lwi Płomień (ang. Lionblaze) wojownik Klanu Pioruna. Jeden z głównych bohaterów z serii Siła Trójki.

Jest reinkarnacją starożytnego kocura, Lwiego Ryku.

Brat Sójczego Pióra i Ostrokrzewowego Liścia i przyrodni brat Bryzowej Skóry. Syn medyczki, Liściastej Sadzawki i zastępcy Klanu Wiatru, Wroniego Pióra. Jego zastępczymi rodzicami są - Jeżynowa Gwiazda i Wiewiórczy Lot. Partner Rozżarzonego Serca i ojciec Paprociowej Pieśni, Ostrokrzewowej Kity i Szczawiowej Pręgi.

Wygląd

Lwi Płomień to muskularny kocur o szerokich barkach i złotobrązowej, pręgowanej sierści. Posiada bursztynowe oczy koloru słońca. Ma bujne futro oraz gęsty puch okrywający go wokoło szyi oraz masywne łapy, pokryte równie gęstym jak na karku futrem. Jedno jego ucho charakteryzuje się nacięciem.

Charakter

Lwi Płomień jest dzielnym i zdeterminowanym kotem, który nie boi się walki. Kocha swoje rodzeństwo ponad wszystko i zginąłby za nie, jeśli byłaby potrzeba. Ma również zaskakujące zdolności w polowaniu. Swojemu Klanu jest potężnie lojalny.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Widziano go narzekającego na gałąź uderzającą go w głowę i Rozżarzone Serce mówi mu, że musi się przyzwyczaić do tego, że jego moc zniknęła.

Więcej Wkrótce

Cień Tygrysiego Serca

Lwi Płomień nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Moc Trójki

Widok

Lew jest synem Wiewiórczego Lotu i Jeżynowego Pazura, i bratem Sójki i Ostrokrzewu. Lew jest szczególnie dobrym myśliwym, tak jak Ostrokrzew ma cechy przywódcze powyżej normalnego poziomu, i Sójka może widzieć w snach, chociaż jest niewidomy, gdy się budzi. Należy zauważyć, że jest on bardzo opiekuńczy wobec swojego brata i siostry.

Gdy martwy lis został znaleziony na terytorium, patrol mówi, że w pobliżu są prawdopodobnie młode, i wysyłany został kolejny patrol, żeby je wypędzić. Lew i jego rodzeństwo błagają, by pójść z nimi, ale Jeżynowy Pazur mówi, że są za młodzi. Aby ich pocieszyć, mówi, że mogą pomóc Jesionowemu Futrze w pilnowaniu obozu. Jego brat Sójka przekonuje ich, że Jeżynowy Pazur starał się zadowolić ich i to że Jesionowe Futro nie potrzebował pomocy. Następnie przekonuje swoje rodzeństwo, aby przyszli z nim i zaczęli wypędzać młode lisy. Prowadzi swoje rodzeństwo przez brud, aby uniknąć żeby ich ktokolwiek widział. Gdy kocięta znalazły młode są zaskoczeni tym, że są znacznie więksi niż oni. Lew i jego rodzeństwo uciekają, a Sójka przypadkowo przewraca się przez krawędź ściany obozu. Zostaje ciężko ranny, ale wciąż żyje. Wspomniano też że on i Ostrokrzew muszą stać w centrum obozu dla wszystkich aby się rozglądać gdy Sójka został w Legowisku Medyka.

Ciekawostki

  • Lwi Płomień był tak silny, że nigdy nie przegrał bitwy, wyjątkiem jest, gdy on sam pragnął przegranej. Jednak jego moc została mu odebrana po wypełnieniu przepowiedni.
  • Posiada krew kota domowego po Ognistej Gwieździe, krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie, oraz krew Klanu Wiatru po Wronim Piórze.
  • Ucho Lwiego Płomienia jest uszkodzone, po sesji treningowej w Ciemnym Lesie. Jest to sprzeczne z jego przepowiednią, mówiącą, że Lwi Płomień nie dozna żadnych obrażeń w jakiejkolwiek walce.
  • Lwi Płomień jest dalekim krewnym Wietrznej Gwiazdy, za pośrednictwem Jesionowej Stopy.
  • Został nazwany tak, gdyż wygląda dokładnie tak, jak lew.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Pigwa

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Skarpetek
 
Rubinka

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka