FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Przeznaczenie nie jest ścieżką, którą każdy kot podąża na oślep. To zawsze kwestia wyboru. A czasami to serce przemawia najgłośniej. W głębi serca, zawsze wiedziałam co muszę zrobić i dlatego powróciłam do Klanu. Cokolwiek się wydarzy, wierzę, że zrobisz to co myślisz, że dobre. Posłuchaj swojego serca, Lwi Płomieniu, bo tam leży twoje przeznaczenie.

—Liściasta Sadzawka do Lwiego Płomienia, Znak Księżyca

Liściasta Sadzawka (ang. Leafpool) medyczka oraz wojowniczka Klanu Pioruna, uczyła się u boku Rozżarzonej Skóry. Oddała swoje kocięta pod opiekę siostry, Wiewiórczego Lotu, ze względu na swoją pozycję w klanie jako medyczka.

Była tymczasowo w Klanie Nieba, Klanie Cienia i Klanie Rzeki.

Wygląd

Liściasta Sadzawka jest małą, smukłą kotką o jasnobrązowej, pręgowanej sierści z białymi łapami, piersią oraz brzuchem. Posiada bursztynowe oczy.

Historia

Nowa Przepowiednia (Warriors: New Prophecy)

Światło Gwiazd

Jako Liściasta Łapa znalazła Księżycową Sadzawkę, gdzie przyjęła od niej końcówkę swojego nowego imienia, Liściasta Sadzawka.

Super Edycja

Zadanie Ognistej Gwiazdy

Ognista Gwiazda idzie odwiedzić swoje nowe kocięta, Wiewióreczkę i Listka, które kilka dni temu się narodziły. Ognista Gwiazda nie może uwierzyć, w jaki sposób one są piękne. Razem, Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza nadają im imiona.

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.
Jest też wspomniana przez Tygrysie Serce.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Więcej wkrótce...

Cytaty

Oni muszą cierpieć tak bardzo jak my, to musi być straszne, gdy patrzą, jak las jest niszczony, i być bezsilnym, aby to powstrzymać. W końcu to był kiedyś ich dom.

—Liściasta Łapa do Rozżarzonej Skóry o Klanie Gwiazdy w Świt (Książka), strona 260

Pamiętam, nie wydaje ci się, że czuję jakąś sympatię do tej złowrogiego futrzaka, czy za każdym razem, kiedy się widujemy, on próbuje sprawiać kłopoty. Chciałam tylko wiedzieć, czy Kaszlący Pysk dał Porannemu Kwiatowi resztę mączki wodnej. "

— Liściasta Łapa upierając się, że nie kocha Wronie Pióro w Światło Gwiazd, strona 236

Ciekawostki

Błędy

  • W Północy została nazwana Liściastą Skórą.

Ceremonie

Ceremonia Medyka

Rozżarzona Skóra: Ja, Rozżarzona Skóra, medyczka Klanu Pioruna, wzywam moich przodków aby spojrzeli na tą uczennicę. Trenowała ciężko, by zrozumieć ścieżkę medyka i z waszą pomocą, będzie służyć swemu klanowi. Liściasta Łapo, obiecujesz trzymać się ścieżki medyka, nie biorąc udziału w rywalizacji między klanami, by ochronić wszystkie koty, nawet kosztem swojego życia?

Liściasta Łapa: Obiecuję.

Rozżarzona Skóra: Zatem mocą Klanu Gwiazdy, nadaję ci prawdziwe imię medyka. Liściasta Łapo, od tego momentu będziesz znana jako Liściasta Sadzawka. Klan Gwiazdy szanuje twoją odwagę i wiarę. Znajdując nowe miejsce, udowodniłaś, że to jest nasz nowy dom.

Wszyscy: Liściasta Sadzawka! Liściasta Sadzawka!

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy