FANDOM

Liściasta Sadzawka – medyczka Klanu Pioruna, uczyła się u boku Rozżarzonej Skóry. Oddała swoje kocięta pod opiekę siostry, Wiewiórczego Lotu, ze względu na swoją pozycję w klanie jako medyczka.

Historia Edytuj

Na początku książki Liściasta Sadzawka opatruje Brzozową Łapę, które się strasznie się ruszyło i dało się nią zająć. Potem wspomina o borsuczym ataku. O śmierci Rozżarzonej Skóry, medyczki Klanu Pioruna, która desperacko, próbowała bronić Szczawiowego Ogona, która wtedy dawała porodu. Potem poczuła smutek, o jej mentorce, która umierała bez niej. Później pojawia się Orlicze Futro. Brzozowa Łapa pyta się medyczki czy może iść, zgadza się. Ale mówi, żeby nie wychodziła z obozu, póki nie zagoi jej się rana.

Orlicze Futro jak się okazuje został wysłany przez Szczawiowy Ogon, bo Rozżarzone Kocię złapało mchy i pyta czy ma coś by pomogło złagodzić ugryzienie. Wyobraziła się ją jak się drapie w jej puszyste futro. Odpowiedziała, że jest pewna, że ma jak jej pomóc i żeby, powiedział matce kocięta, że przyniesie coś jeszcze przed popołudniem. Wojownik zauważa, że jest zmęczona. I pyta się czy może coś dla jej zrobić.Zapewnia, że jest wszystko w porządku. I nie jest tak, że nie raduje się na widok każdego nowego kota w Klanie Pioruna, odpowiada. Opuścił i wyszedł.

Wyszła aż do wyjścia z obozu, zauważyła, że jej siostra Wiewiórczy Lot dzieli się z myszą z Jeżynkowym Pazurem, zastępcą przywódczy. Miała mętlik w głowie, w końcu wygląda na to, że jej siostra dokonała wyboru między Jesionowym Futrem a nim. Myśli sobie jak mogła, że przyśnił się jej Ciemny Las, gdzie widziała Tygrysią Gwiazdę w sekrecie mentorującego Jeżynkowego Pazura i uczącego go najgorszym sposobów na zabicie i otumanienie wroga. Zawsze powtarzała sobie, że Jeżynowy Pazur był lojalny Klanu Pioruna. Po za tym miała wizję od Klanu Gwiazd, gdy przechadzali się nad jeziorem podczas zachodu słońca. Bez wątpienia to był sylwetki Wiewiórczego Lotu i Jeżynkowego Pazura. A kiedy opiekowała się ranami Jeżynkowego Pazura, które mogły by pochodzić tylko z treningu z ojcem w Ciemnym Lesie, ale nie powiadomiła swojej siostry. Miała po prostu nadzieję, ze Jeżynowy Pazur sam podejmie decyzję zerwania więzi z Tygrysią Gwiazdą i będzie uczył się wyłącznie z tego, co oferują mu żywe koty.

Martwi się potem, bo za nie długo urodzi trójkę kociąt, a ma pozycje w Klanie jako medyczka. Te kocięta są jej i Kruczego Pióra z Klanu Wiatru. Wyobraziła się sobie Kruczego Pióra bawiącego się z nimi na tle Klanu Wiatru.

Postanowiła poprosić o pomóc Wiewiórczego Lota, odeszli na bok i wszystko opowiedziała, jej o kociętach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki