FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Przeznaczenie nie jest ścieżką, którą każdy kot podąża na oślep. To zawsze kwestia wyboru. A czasami to serce przemawia najgłośniej. W głębi serca, zawsze wiedziałam co muszę zrobić i dlatego powróciłam do Klanu. Cokolwiek się wydarzy, wierzę, że zrobisz to co myślisz, że dobre. Posłuchaj swojego serca, Lwi Płomieniu, bo tam leży twoje przeznaczenie.

—Liściasta Sadzawka do Lwiego Płomienia, Znak Księżyca

Liściasta Sadzawka (ang. Leafpool) medyczka oraz wojowniczka Klanu Pioruna, uczyła się u boku Rozżarzonej Skóry. Oddała swoje kocięta pod opiekę siostry, Wiewiórczego Lotu, ze względu na swoją pozycję w klanie jako medyczka.

Wygląd

Liściasta Sadzawka jest małą, smukłą kotką o jasnobrązowej, pręgowanej sierści z białymi łapami, piersią oraz brzuchem. Posiada bursztynowe oczy.

Historia

Nowa Przepowiednia (Warriors: New Prophecy)

Światło Gwiazd

Jako Liściasta Łapa znalazła Księżycową Sadzawkę, gdzie tam przyjęła także nowe imię, Liściasta Sadzawka.

Super Edycja

Zadanie Ognistej Gwiazdy

Ognista Gwiazda idzie odwiedzić swoje nowe kocięta, Wiewióreczkę i Listek, które kilka dni temu się narodziły. Ognista Gwiazda nie może uwierzyć, w jaki sposób one są piękne. Razem, Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza nadają im imiona.

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.
Jest też wspomniana przez Tygrysie Serce.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Na początku książki Liściasta Sadzawka opatruje Brzozową Łapę, które się strasznie się ruszyło i dało się nią zająć. Potem wspomina o borsuczym ataku. O śmierci Rozżarzonej Skóry, medyczki Klanu Pioruna, która desperacko, próbowała bronić Szczawiowego Ogona, która wtedy dawała porodu. Potem poczuła smutek, o jej mentorce, która umierała bez niej. Później pojawia się Orlicze Futro. Brzozowa Łapa pyta się medyczki czy może iść, zgadza się. Ale mówi, żeby nie wychodziła z obozu, póki nie zagoi jej się rana.
Orle Futro jak się okazuje został wysłany przez Szczawiowy Ogon, bo Rozżarzone Kocię złapało mchy i pyta czy ma coś by pomogło złagodzić ugryzienie. Wyobraziła się ją jak się drapie w jej puszyste futro. Odpowiedziała, że jest pewna, że ma jak jej pomóc i żeby, powiedział matce kocięta, że przyniesie coś jeszcze przed popołudniem. Wojownik zauważa, że jest zmęczona. I pyta się czy może coś dla jej zrobić.Zapewnia, że jest wszystko w porządku. I nie jest tak, że nie raduje się na widok każdego nowego kota w Klanie Pioruna, odpowiada. Opuścił i wyszedł.
Wyszła aż do wyjścia z obozu, zauważyła, że jej siostra, Wiewiórczy Lot, dzieli się z myszą z Jeżynowym Pazurem, zastępcą przywódcy. Miała mętlik w głowie, w końcu wygląda na to, że jej siostra dokonała wyboru między Jesionowym Futrem a nim. Myśli sobie jak mogła, że przyśnił się jej Ciemny Las, gdzie widziała Tygrysią Gwiazdę w sekrecie mentorującego Jeżynowego Pazura i uczącego go najgorszym sposobów na zabicie i otumanienie wroga. Zawsze powtarzała sobie, że Jeżynowy Pazur był lojalny Klanu Pioruna. Poza tym miała wizję od Klanu Gwiazd, gdy przechadzali się nad jeziorem podczas zachodu słońca. Bez wątpienia to był sylwetki Wiewiórczego Lotu i Jeżynowego Pazura. A kiedy opiekowała się ranami Jeżynowego Pazura, które mogły by pochodzić tylko z treningu z ojcem w Ciemnym Lesie, ale nie powiadomiła swojej siostry. Miała po prostu nadzieję, ze Jeżynowy Pazur sam podejmie decyzję zerwania więzi z Tygrysią Gwiazdą i będzie uczył się wyłącznie z tego, co oferują mu żywe koty.
Martwi się potem, bo za nie długo urodzi trójkę kociąt, a ma pozycje w Klanie jako medyczka. Te kocięta są jej i Wronie Pióra z Klanu Wiatru. Wyobraziła się sobie Wronie Pióro bawiącego się z nimi na tle Klanu Wiatru. Postanowiła poprosić o pomóc Wiewiórczy Lot.

Ciekawostki

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka