FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Lamparcia Gwiazda – była przywódczyni Klanu Rzeki.

Wygląd Edytuj

Lamparcia Gwiazda to kotka o złotej, lśniącej, pręgowanej, nakrapianej w nietypowe, ciemnozłote plamy sierści. Posiada długi, wijący się ogon oraz bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Ucieczka w dzicz Edytuj

Po śmierci Dębowego Serca to ona staje się nowym zastępcą i zaczyna pojawiać się na zgromadzeniach.

Ogień i Lód Edytuj

Kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga wracają do obozu przez terytorium Klanu Rzeki z Klanem Wiatru u boku, Lamparcie Futro z patrolem przyłapuje ich i zaczyna się bitwa. Jeden z jej wojowników, Biały Pazur, spada z wąwozu i umiera.

Las Tajemnic Edytuj

W odróżnieniu od swojego lidera, Krzywej Gwiazdy, nie lubi współpracować z kotami innych klanów. Kocica nie zapomniała o śmierci Białego Pazura i wciąż odczuwa z tego powodu gorycz oraz niechęć wobec Klanu Pioruna, zwłaszcza wobec Szarej Pręgi. Jej uczucia nie zmieniają się nawet wtedy, gdy dwaj wojownicy ratują kocięta Mglistej Stopy oraz pomagają w polowaniu Klanowi Rzeki.

Cisza przed burzą Edytuj

Kocica wciąż nie ufa Szarej Prędze, mimo, iż jest on obecnie wojownikiem Klanu Rzeki. Lamparcie Futro pojawia się w składzie patrolu, gdy Błękitna Gwiazda oraz Ogniste Serce wędrują w kierunku Księżycowego Kamienia. Cętkowana kocica nie zauważa ich, gdyż bardziej interesuje ją przebiegający nieopodal królik.

Pojawia się na Zgromadzeniu, gdzie pyta Ogniste Serce o losy Tygrysiego Pazura. Rudzielec odmawia jednak odpowiedzi, mówiąc, że to wyłącznie sprawa Klanu Pioruna.

Gdy koty Klanu Pioruna uciekają przed pożarem, Lamparcie Futro pomaga Ognistemu Serca oraz Małemu Uchu przepłynąć przez rzekę. Przynosi również ciało Łaciatej Skóry. Wyraża niechęć, gdy Krzywa Gwiazda zgadza się, by Klan Pioruna skrył się w ich obozie, lecz nie sprzeciwia się otwarcie przywódcy. Ogniste Serce zauważa, iż kocica z pewnością pragnęła czegoś w zamian za zapewnienie im schronienia.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Kiedy Krzywa Gwiazda umarł, Lamparcie Futro staje się nową przywódczynią Klanu Rzeki. Jej zastępcą zostaje Kamienne Futro. Rozpoczęła bitwę z Klanem Pioruna o zajęcie Słonecznych Skał. Pragnęła zabić Ogniste Serce i prawie jej się to udało, lecz wojownikowi Klanu Pioruna pomógł Szara Pręga. Lamparcia Gwiazda każe mu zaatakować przyjaciela, lecz szary kocur odmawia. Przywódczyni wykluczyła go z Klanu Rzeki.

Czarna Godzina Edytuj

Lamparcia Gwiazda zgadza się połączyć z Klanem Cienia, tworząc Tygrysi Klan. Jest obecna na pierwszym Zgromadzeniu, gdzie ogłasza tę decyzję przed wszystkimi kotami.

Z czasem kocica zaczyna żałować tej decyzji, gdyż Tygrysia Gwiazda przejmuje kontrolę nad jej klanem oraz terytorium. Przywódca Klanu Tygrysa jest niezadowolony z wyboru Lamparciej Gwiazdy w temacie zastępcy - czyli Kamiennego Futra. Cętkowana kocica zgadza się, by Kamienne Futro udowodnił swą lojalność poprzez zabicie Pierzastej Łapy i Burzowej Łapy, gdyż mówi, iż nadeszły ciężkie czasy i w Klanie Rzeki nie ma miejsca dla zdrajców. W wyniku jej decyzji, Kamienne Futro pokonuje Ciemną Pręgę, lecz ostatecznie zostaje zabity przez Czarna Stopę.

Gdy Tygrysia Gwiazda zostaje zabity przez Bicza, kocica kryje się na swoim terytorium i wysyła patrole w poszukiwaniu dobrego terenu do zamieszkania. Wyraźnie boi się Klanu Krwi i jest przekonana, iż nikt nie ma z nimi szans w walce. Sądzi, że lepiej jest opuścić las póki istnieje taka możliwość. Ognistej Gwieździe udaje się ją przekonać, by dołączyła do Klanu Pioruna oraz Klanu Wiatru i stawiła czoła Klanowi Krwi. Z początku uważa, że jest to głupi pomysł, gdyż Bicz i jego klan są zbyt potężni i zabiją wszystkie koty, lecz, po dłuższym namyśle, decyduje się walczyć.

Lamparcia Gwiazda pozwala, a nawet prosi, by to Ognista Gwiazda prowadził Klan Lwa do bitwy. Przyznaje, że ona nie ma na to sił. Po śmierci Tygrysiej Gwiazdy jest zrozpaczona, aczkolwiek ukrywa to. Kocica rozsyła patrole łowieckie i zaczyna niszczyć stos kości, który kazał zbudować Tygrysia Gwiazda. Po wygranej bitwie z Klanem Krwi oferuje Mglistej Stopie stanowisko zastępcy, którą kocica przyjmuje. Klan Rzeki wraca na swoje terytorium.

CiekawostkiEdytuj

  • Lamparcia Gwiazda dołączyła do Klanu Tygrysa, tylko dlatego, że była zakochana w Tygrysiej Gwieździe.
  • Przodkowie Lamparciej Gwiazdy byli kotami domowymi.
  • Żywi niechęć wobec kotów półkrwi.
  • Przyznaje, że chciałaby mieć kocięta.
  • Lamparcia Gwiazda jest ulubionym liderem Kate.
  • Lamparcia Gwiazda i Ćmie Skrzydło są bardzo podobne pod względem wyglądu.
  • Lamparcia Gwiazda chciałaby mieć kociaki z Tygrysią Gwiazdą.