FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

- Ale ten jest moim pierworodnym i sama chcę zadecydować o jego przyszłości. – Podniosła brodę. – Zrób wszystko,żeby wyrósł na bohatera. Takiego jak ty!

—Księżniczka do Ognistego Serca, "Ogień i Lód"

Księżniczka (ang. Princess) – siostra Ognistego Serca, matka Obłocznego Ogona. Jest kotem domowym.

Wygląd

Księżniczka to jasnobrązowa, pręgowana kotka z charakterystyczną białą piersią oraz łapami, Ma miękkie, puszyste futro, gruby ogon oraz zielone oczy.

Historia

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Kiedy Ognista Gwiazda spotyka Bellę, przypomina sobie Księżniczkę, która mieszka u Dwunożnych, przy granicy z lasem.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc)

Ogień i Lód

Kiedy Ogniste Serce jest na polowaniu z Rozżarzoną Łapa, swoją uczennicą, widzą pulchną Pieszczoszkę. Rozżarzona Łapa chcę ją wystraszyć, ale zanim uczennica to robi, Ogniste Serce widząc, że kocica jest w ciąży i zostanie matką, celowo staje na gałąź. Kotka domowa odwraca się i ucieka do domu. Rozżarzona Łapa krzyczy, że Paprociowa Łapa pewnie ścigał już kilka kotów domowych, a Ogniste Serce odparowuje, że nie został prawie ugryziony przez żmiję. Jeszcze się nie domyśla, że ta kotka to jego siostra.
Ogniste Serce zastanawia się, dlaczego ostrzegł kotkę i dlaczego czuje, że nie jest zagrożeniem, ale przyjacielem. W końcu dochodzi do wniosku, że kotka jest jego siostrą. Chwilę później kocur odwiedza Księżniczkę. Nie wiedząc, kim jest nieznajomy, Księżniczka jest przerażona, ale Ogniste Serce uspokaja ją i oboje rozpoznają się jako rodzeństwo. Kotka mówi, że jest dość chudy, a on zauważa, że Księżniczka jest w zaawansowanej ciąży. Zanim kocur odchodzi, by powrócić do Klanu Pioruna, obiecuje odwiedzić ją ponownie.
Wojownik nadal spotyka się z księżniczką w jej ogrodzie u Dwunożnych i opowiada jej o tym, jak wygląda życie w lesie, utrzymując ich spotkania w tajemnicy przed resztą Klanu. Ogniste Serce martwi się, że Klan może kwestionować jego lojalność, gdy będzie spotykał się z pieszczoszkami. Księżniczka nie wierzy w to, co robią w Klanie, i wielokrotnie wyraża troskę o brata. Kiedy Rozżarzona Łapa zostaje potrącona przez Potwora, Ogniste Serce mówi o tym Księżniczce. To ona sugeruje, że wypadek uczennicy mógł być pułapką zastawioną przez Tygrysiego Pazura, a na jej miejscu miała znaleźć się Błękitna Gwiazda. Proponuje także, by Ogniste Serce żył razem z nią u Dwunożnych, ale kocur odmawia.
Jakiś czas przed wypadkiem Rozżarzonej Łapy, Księżniczka rodzi zdrowy miot kociąt. Ogniste Serce odwiedza ją jakiś czas później. Księżniczka daje bratu swojego pierworodnego syna, mówiąc mu, by zabrał go do klanu i uczynił wojownikiem. Kiedy kociak zostaje przyniesiony do Klanu Pioruna, otrzymuje on nowe imię, Chmurka, po czym zostaje oddany na wychowanie Brązowemu Pyskowi, mimo braku akceptacji reszty Klanu.

Las Tajemnic

Syn Księżniczki, Chmurka, włącza się w życie klanu. Kiedy Ciemna Pręga mówi Chmurce, że jest pieszczoszkiem, kociak nie wierzy w to, ale Ogniste Serce potwierdza, że matką Chmurki jest jego siostra, Księżniczka. Wyjaśnia, że mieszka ona w gnieździe Dwunożnych i oddała go klanowi, gdy był bardzo młody. Kiedy kociak jest zdenerwowany, Ogniste Serce ma kłopoty, uspokajając go i pamięta, jak podekscytowana była Księżniczka, gdy dała syna Klanowi. Kocur zastanawia się, czy jego siostra nie podjęła złej decyzji.

Cisza przed burzą

Podczas gdy Ogniste Serce wraca do obozu Klanu Pioruna, zauważa go Księżniczka. Pyta, czy wszystko jest w porządku, ponieważ on i Obłoczna Łapa nie odwiedzili jej od jakiegoś czasu. Ogniste Serce siada i przytakuje. Księżniczka myśli, że nie odwiedzili jej z powodu treningu Obłocznej Łapy. Wojownik mówi jej, że okazał wielką chęć stania się wojownikiem, a ona mruczy, mówiąc, że wiedziała, że był wyjątkowy, odkąd był kociakiem. Ogniste Serce następnie szybko mówi jej, że musi iść, a ona wydaje się rozczarowana. Mówi, żeby razem z Obłoczną Łapą wkrótce ją odwiedzili.

Niebezpieczna Ścieżka

Księżniczka znajduje się w lesie, gdy Piaskowa Burza i Ogniste Serce polują. Kocur pyta ją, co tam robi. Ona odpowiada, że widziała ogień z jej podwórka i bardzo się martwiła, gdy nie została odwiedzona przez niego i Obłoczną Łapę.

Pojawiają się Dwunożni, a Piaskowa Burza i Ogniste Serce ukrywają się przed nimi. Księżniczka zostaje tam, gdzie jest, dopóki Piaskowa Burza nie każe jej się ukryć. Kiedy wojownik pyta Księżniczkę, czy wie, co mówią, kręci głową, mówiąc, że tylko trochę. Kiedy Dwunożni znikają, odchodzi do domu.

Po tym, jak Stracony Pysk została okaleczona, Ogniste Serce zabiera Szarą Pręgę, Obłoczny Ogon i młodą kotkę, by zobaczyć się z Księżniczką. Kiedy Obłoczny Ogon mówi matce, że został wojownikiem, Księżniczka jest bardzo dumna i szczęśliwa. Kocur następnie prowadzi ją do Straconego Pyska. Księżniczka wzdycha, gdy ją widzi i jest tak przestraszona ranami młodej kotki, że tamta zagląda w kałużę i z rozpaczą patrzy na swoje odbicie, ale jest pocieszona przez Obłocznego Ogona, który gani swoją matkę.

Czarna Godzina

Kiedy Ognista Gwiazda i Obłoczny Ogon odwiedzają Księżniczkę, ta jest szczęśliwa, że jej brat został przywódcą klanu. Ogląda ich obu i mówi, że mizernie wyglądają, po czym pyta, czy odżywiają się prawidłowo. Obłoczny Ogon odpowiada, że czują się dobrze i każe jej trzymać się z dala od lasu, ponieważ w pobliżu są jakieś złe koty. Ognista Gwiazda uważa, że mógł jej to powiedzieć w delikatniejszy sposób.

Przywódca pociesza Księżniczkę, mówiąc, że nieznajomi pochodzą z Miejsca Dwunożnych, i prawdopodobnie zostawią ją w spokoju. Księżniczka drży i mówi im, że słyszała o nich wcześniej i że zabijali psy i koty. Ognista Gwiazda każe jej pozostać w swoim ogrodzie i obiecuje, że nic mu nie będzie. Mówi jej także, żeby ostrzegła inne koty domowe.

Kiedy Obłoczny Ogon wspomina o Klanie Krwi, Księżniczka zaczyna się martwić i mówi bratu, by był ostrożny i wrócił bezpiecznie.

Nowa Przepowiednia

Północ

Jeżynowy Pazur pyta Ognistą Gwiazdę, czy tęskni za swoją siostrą. Zauważył, że przed przyjściem do klanu, Ognista Gwiazda i Księżniczka mieszkali razem u Dwunożnych i czasami odwiedzali się nawzajem. Jeżynowy Pazur wie, jak siostra jest ważna dla przywódcy. Mówi również, że Księżniczka oddała swojego syna Ognistej Gwieździe, by go wychował na wojownika - ten kociak to Obłoczny Ogon. Ognista Gwiazda wyznaje, że tęskni za Księżniczką, ale ponieważ była pieszczoszkiem, nie mogła żyć życiem wojownika.

Świt

Obłoczny Ogon, pierworodny syn Księżniczki, opowiada o swojej matce, kiedy rozmawia z pieszczoszkiem, który tymczasowo przebywa w Klanie Pioruna.

Pyta, czy Cody zna Księżniczkę, skoro pochodzi z Miejsca Dwunożnych, a Cody odpowiada, że tak. Kiedy Obłoczny Ogon pyta, jak radzi sobie jego matka, Cody mówi mu, że Księżniczka ma się dobrze, chociaż w jej domu jest nowy pies; jednak Cody opowiada o tym, jak Księżniczka siedziała na swoim płocie i syczała na niego, dopóki pies nie odszedł.

Przewodnik po Terenie

Koty Klanów

Kamień opowiada trzem kociętom o tym, dlaczego Księżniczka jest przyjaciółką Ognistej Gwiazdy, mimo że mieszkają w innych miejscach. Kiedy postanowiła dać swojego najstarszego syna, Obłocznego Ogona, bratu, aby wychował go w Klanie Pioruna, okazało się, że ufała swojemu bratu, nawet jeśli nie była to najmądrzejsza decyzja. Była dumna z Ognistej Gwiazdy, kiedy został przywódcą, a nawet po opuszczeniu lasu przez klany wciąż wpatruje się w stary las, zastanawiając się, gdzie są Ognista Gwiazda i Obłoczny Ogon, i czy są bezpieczni.

Ostateczny Przewodnik

Księżniczka jest krótko wspomniana na stronie o Jasnym Sercu i Obłocznym Ogonie, jako matka młodego wojownika.

Księżniczka dzieli stronę z Łatkiem. Była w jednym miocie z Rdzawym i mieszkała w innym domu. Napotkała go na skraju terytorium Klanu Pioruna i dała mu Chmurkę do wychowania w klanie, zamiast iść sama. Chociaż jej wybór mógł zostać zakwestionowany w różnych przypadkach, zwłaszcza gdy Obłoczna Łapa usiłował się zadomowić, jej natura została przez nią pokazana. Ona i Ognista Gwiazda nadal myślą o sobie nawzajem. Na stronie Bicza i Gnata jest również mowa o tym, że jest przyrodnią siostrą Bicza.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Nie pojawia się oficjalnie w Furii Tygrysiego Pazura, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Vicky wyjawiła, że Cody opowiada Księżnicze o klanach opuszczających Las. Powiedziała, że Księżniczka była smutna, gdy usłyszała, że nigdy już nie zobaczy Ognistej Gwiazdy i Obłocznego Ogona, ale zrozumiała, dlaczego klany muszą odejść.
  • Jest możliwe, że tak jak Jęczmień, będzie żyła na obrzeżach Klanu Gwiazd, a nie trafi do Nicości.
  • Łatek nie jest ojcem Obłocznego Ogona.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka