FANDOM

Wronie Pióro – były partner Nocnej Chmury. Znalazł nową partnerkę, Liściastą Sadzawkę. Jest wojownikiem Klanu Wiatru.

Wygląd Edytuj

Wronie Pióro to mały, smukły kocur o lśniącej, szarej jak dym, prawie czarnej sierści. Ma niebieskie oczy oraz długie łapy.

Krewni Edytuj

Partnerki: Edytuj

Synowie: Edytuj

Córka: Edytuj

Matka: Edytuj

Ojciec: Edytuj

  • Martwa Stopa – Ojciec Wroniego Pióra, zmarł przez nieznany powód.

Przyrodni brat: Edytuj

  • Orzełek – przyrodni bart Wroniego Pióra, zmarł przez nieznany powód.

Rodzeństwo: Edytuj

  • Dwa bezimienne Kocięta – Brak informacji

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas Erin Hunter Chat, stwierdzono, że ojcem Wroniego Pióro mógłby być Martwa Stopa, później zostało to potwierdzone.
  • Na swoim blogu Kate wspomina, że Wronie Pióro nie kochał już nikogo po śmierci Pierzastego Ogona. Wierzy, że próbował znaleźć miłość u Liściastej Sadzawki, ale "jego zaschnięte, stare serce nigdy na nowo nie zabiło".
  • Kate Cary stwierdziła, że w Klanie Gwiazd, Wronie Pióro wybierze Pierzasty Ogon, a nie Liściastą Sadzawkę, twierdząc, że "pierwsza miłość zawsze zwycięża".
  • Vicky potwierdził, że nawet gdyby Pierzasty Ogon przeżyła, jej związek z Wronim Piórem nie przetrwałby długo. Była od niego o wiele starsza, a on sam nie miał jeszcze czasu rozwinąć swojej własnej osobowości.
  • Vicky mówi, że jego serce zawsze należało do Liściastej Sadzawki i w Klanie Gwiazd będzie żyć wiecznie szczęśliwy razem z nią.
  • Nocna Chmura nigdy nie była prawdziwą miłością Wroniego Pióra. Kocur dba o nią, jednak nie tak bardzo jak dbał o Liściastą Sadzawkę. W Ostatecznym Przewodniku stwierdzono, że nie cierpiał Nocnej Chmury i w ogóle o nią nie dbał. Mówi też, że i ona nie przepada za nim, jednak pomyślała, że mógłby ją pokochać ze względu na ich kocięta. Bała się również, że nigdy nie będzie posiadała kociaków, o których marzyła.