FANDOM

Krucza Łapa – były uczeń Klanu Pioruna. Został samotnikiem, mieszka na farmie razem z Jęczmieniem. Przyjaciel Ognistej Gwiazdy oraz Szarej Pręgi.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Historia Edytuj

Super Edycje (Super Edition Arc) Edytuj

Wizja Ćmiego Lotu Edytuj

Krucza Łapa jest postrzegany we śnie jako przerażony kocur, który spogląda na ciało martwego lidera. Przychodzi i czeka na niebiesko-szarą kotkę, aby wrócić do życia. Po jej przybyciu doznaje ulgi.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Edytuj

Krucza Łapa jest jednym z czterech uczniów obecnych w Klanie Pioruna. Widać go jak odrywa liść z łodygi, kiedy jego brat, Zakurzona Łapa, atakuje go. Zaskoczony, Krucza Łapa wyskakuje w powietrze. Błękitna Gwiazda myśli sobie, że jest już od kociaka zbyt nerwowy, kiedy to jego matka, Rudzikowe Skrzydło, w połowie księżyca wyprowadziła go ze żłobka. Przywódczyni ma nadzieję, że nauczy się odwagi od mentora, którego mu przydzieliła - od Tygrysiego Pazura.

Zadanie Ognistej Gwiazdy Edytuj

Krucza Łapa pojawia się krótko, kiedy Ognista Gwiazda odwiedza go w drodze do Księżycowego Kamienia. Pyta się przyjaciela, czy ma jakieś kłopoty, a po krótkim wahaniu Ognista Gwiazda mówi mu o dziwnych snach, jakie miał. Krucza Łapa pociesza go, mówiąc, że Klan Gwiazd pomoże mu.

Później, gdy Ognista Gwiazda wraz z Piaskową Burzą odbudowują utracony Klan, Klan Nieba, Krucza Łapa oraz Jęczmień zapraszają ich do spędzenia nocy w stodole.

Kiedy Krótki Wąs opuszcza Klan Nieba, Ognista Gwiazda myśli o Kruczej Łapie krótko, zauważając, że nie każdy kot jest odpowiedni do życia w Klanie.

Wygląd Edytuj

Krucza Łapa to mały, smukły, chudy, czarny kocur z białą końcówką długiego, cienkiego ogona oraz tego samego koloru piersią. Posiada bursztynowe oczy i ostre pazury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki