FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Krucza Łapa – były uczeń Klanu Pioruna. Został samotnikiem, mieszka na farmie razem z Jęczmieniem. Przyjaciel Ognistej Gwiazdy oraz Szarej Pręgi.

Historia Edytuj

Super Edycje (Super Edition Arc) Edytuj

Wizja Ćmiego Lotu Edytuj

Krucza Łapa jest postrzegany we śnie jako przerażony kocur, który spogląda na ciało martwego lidera. Przychodzi i czeka na niebiesko-szarą kotkę, aby wrócić do życia. Po jej przybyciu doznaje ulgi.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Edytuj

Krucza Łapa jest jednym z czterech uczniów obecnych w Klanie Pioruna. Widać go jak odrywa liść z łodygi, kiedy jego brat, Zakurzona Łapa, atakuje go. Zaskoczony, Krucza Łapa wyskakuje w powietrze. Błękitna Gwiazda myśli sobie, że jest już od kociaka zbyt nerwowy, kiedy to jego matka, Rudzikowe Skrzydło, w połowie księżyca wyprowadziła go ze żłobka. Przywódczyni ma nadzieję, że nauczy się odwagi od mentora, którego mu przydzieliła – od Tygrysiego Pazura.

Zadanie Ognistej Gwiazdy Edytuj

Krucza Łapa pojawia się krótko, kiedy Ognista Gwiazda odwiedza go w drodze do Księżycowego Kamienia. Pyta się przyjaciela, czy ma jakieś kłopoty, a po krótkim wahaniu Ognista Gwiazda mówi mu o dziwnych snach, jakie miał. Krucza Łapa pociesza go, mówiąc, że Klan Gwiazd pomoże mu.
Później, gdy Ognista Gwiazda wraz z Piaskową Burzą odbudowują utracony Klan, Klan Nieba, Krucza Łapa oraz Jęczmień zapraszają ich do spędzenia nocy w stodole.
Kiedy Krótki Wąs opuszcza Klan Nieba, Ognista Gwiazda myśli o Kruczej Łapie krótko, zauważając, że nie każdy kot jest odpowiedni do życia w Klanie.

Wygląd Edytuj

Krucza Łapa to mały, smukły, chudy, czarny kocur z białą końcówką długiego, cienkiego ogona oraz tego samego koloru piersią. Posiada bursztynowe oczy i ostre pazury.

Ciekawostki Edytuj

  • Krucza Łapa umarł o wiele wcześniej niż Jęczmień, mimo, że ten jest od niego dużo starszy.
  • Gdyby Krucza Łapa, został wojownikiem, miał by na imię Kruczy Pazur lub Krucze Skrzydło.
  • Krucza Łapa umierał w tym samym czasie, co Ognista Gwiazda.