FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Oh, Jęczmieniu. Znasz mnie tak dobrze. Lepiej niż jakikolwiek kot. Ale jest tajemnica, którą trzymam od ciebie bez znaczenia: Zawsze byłem wojownikiem. Mam lojalność wobec tych kotów, i muszę walczyć u ich boku, cokolwiek się zdarzy.

—Krucza Łapa przed walką z kotami domowymi w Pożegnanie Kruczej Łapy

Krucza Łapa – Były uczeń Klanu Pioruna. Został samotnikiem, mieszka na farmie razem z Jęczmieniem. Przyjaciel Ognistej Gwiazdy oraz Szarej Pręgi.

Wygląd

Krucza Łapa to mały, smukły, chudy, czarny kocur z białą końcówką długiego, cienkiego ogona oraz tego samego koloru piersią. Posiada bursztynowe oczy i ostre pazury.

Historia

Super Edycje (Super Edition Arc)

Wizja Ćmiego Lotu

Krucza Łapa jest postrzegany we śnie jako przerażony kocur, który spogląda na ciało martwego lidera. Przychodzi i czeka na niebiesko-szarą kotkę, aby wrócić do życia. Po jej przybyciu doznaje ulgi.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Krucza Łapa jest jednym z czterech uczniów obecnych w Klanie Pioruna. Widać go jak odrywa liść z łodygi, kiedy jego brat, Zakurzona Łapa, atakuje go. Zaskoczony, Krucza Łapa wyskakuje w powietrze. Błękitna Gwiazda myśli sobie, że jest już od kociaka zbyt nerwowy, kiedy to jego matka, Rudzikowe Skrzydło, w połowie księżyca wyprowadziła go ze żłobka. Przywódczyni ma nadzieję, że nauczy się odwagi od mentora, którego mu przydzieliła – od Tygrysiego Pazura.

Misja Ognistej Gwiazdy

Krucza Łapa pojawia się krótko, kiedy Ognista Gwiazda odwiedza go w drodze do Księżycowego Kamienia. Pyta się przyjaciela, czy ma jakieś kłopoty, a po krótkim wahaniu Ognista Gwiazda mówi mu o dziwnych snach, jakie miał. Krucza Łapa pociesza go, mówiąc, że Klan Gwiazd pomoże mu.
Później, gdy Ognista Gwiazda wraz z Piaskową Burzą odbudowują utracony Klan, Klan Nieba, Krucza Łapa oraz Jęczmień zapraszają ich do spędzenia nocy w stodole.
Kiedy Krótki Wąs opuszcza Klan Nieba, Ognista Gwiazda myśli o Kruczej Łapie krótko, zauważając, że nie każdy kot jest odpowiedni do życia w Klanie.

Moc Trójki

Widok

Mimo, że nie pojawia się oficjalnie w Widok, Szara Pręga wspomina swoje spotkanie w Kruczą Łapą, których jest niezapokojony o Ognistą Gwiazdę i zwraca uwagę w kierunku, w którym kierunku klany bywały. Ognista Gwiazda jest podekscytowany usłyszeć wieści o swoim starym przyjacielu i pyta Szarą Pręgę, czy z Kruczą Łapę wszystko w porządku. Szara Pręga mówi, że dwunożny w lesie nie mały pływu na farmę i że Krucza Łapa i Jęczmień wszystko u nich w porządku, co ulży Ognistej Gwieździe.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Krucza Łapa nie ma głównego wglądu- on jest tylko jak, można zauważyć uczniem, Tygrysiego Pazura.

Bitwy Klanów

Krucza Łapa czyni drobny wstęp w historie ''Zakurzona Łapa mówi: Cienie w lesie'' . Krucza Łapa zostaje wysłany z powrotem do Klanu Pioruna, przez swojego mentora Tygrysiego Pazura, by zaalarmować Błękitną Gwiazdę o wtargnięciu na ich terytorium przez Klan Cienia i jeśli to wymaga, przyprowadzić wsparcie.

Ostateczny Przewodnik

Krucza Łapa jest wspomniany na stronie Ognistej Gwiazdy, jako jeden z najbliższy przyjaciół Ognistej Łapy po jego przybyciu. Jest też wspomniany na stronie Pierzastego Ogona, że ocalił i uratował Pierzastą Łapę i Burzową Łapę z Ognistą Gwiazdą i Szarą Pręgą.

Krucza Łapa pojawia się w Ostateczny Przewodnik, podczas ceremonii przywództwa Jeżynowego Pazura.

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Krucza Łapa umarł o wiele wcześniej niż Jęczmień, mimo, że ten jest od niego dużo starszy.
  • Gdyby Krucza Łapa, został wojownikiem, miał by na imię Kruczy Pazur lub Krucze Skrzydło.
  • Krucza Łapa umierał w tym samym czasie, co Ognista Gwiazda.
  • Vicky powiedziała, że Krucza Łapa nigdy nie będzie miał swojej partnerki i kociąt
  • Zostało ujawnione na Facebooku Vicky Holmes, że rodzicami Kruczej Łapy byli Kędzierzawa Skóra i Rudzikowe Skrzydło, a z nim w miocie był Zakurzona Skóra, choć Zakurzona Skóra robił wszystko, żeby mógł zaprzeczyć, że był spokrewniony z Kruczą Łapą.
  • Nadal wierzy w Klan Gwiazd, mimo, że jest samotnikiem.
  • Krucza Łapa i Jęczmień woleli by zginąć, niż pozwolić by Klan Krwi przejął ich stodołę i są bezpiecznie skontrolować to.
  • Krucza Łapa niemal na pewno ma nowe imię w Klanie Gwiazd, bo jego przedstawiciele zapowiedzieli mu to jeszcze za życia.

Błędy

  • Został błędnie wspomniany z niebieskimi oczami.
  • Został błędnie nazwany ,,Kruczy Pazur'' przez Vicky.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Zobacz więcej

Łatana Skóra

Rudzikowe Skrzydło

Kędzierzawa Skóra

Długi Ogon
 
Krucza Łapa
 
Oszronione Futro
 
Zakurzona Skóra, Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej
 
Brązowy Pysk

Zobacz więcej

Zobacz więcej
 
Szczawiowy Ogon
 
Paprociowe Futro
 
Zobacz więcej
 
Rozżarzona Skóra
 
Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej
 
Ciernisty Pazur
 
Kwiecisty Upadek
 
Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Ziarnista Łapa
 
Krecia Łapa

Zobacz więcej

Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz
 
Bursztynowy Księżyc
 
Zroszony Nos
 
Śnieżny Gąszcz
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Trzon
 
Śliwka
 
Orzeł
 
Muszla

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Paprotkowa Piosenka
 
Szczawiowa Pręga
 
Miodowa Paproć
 
Jagodowy Nos
 
Makowy Mróz
 
Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Piosenka
 
Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Kreci Wąs
 
Wiśniowy Upadek