FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Ale wydaje mi się, że kiedy żyli, kłóciłam się z Miodową Paprocią i Krecią Łapą.

Rozżarzone Serce do Lwiego Płomienia w Zanikające Echa, strona 235

Krecia Łapa (ang. Molepaw) – jedyny syn Paprociowego Futra i Szczawiowego Ogona. Był uczniem Klanu Pioruna.

Wygląd

Krecia Łapa to duży kocurek.

Historia

Nowa Przepowiednia

Zmierzch

Krecik wraz z wraz z rodzeństwem, Miodkiem, Żarem i Makiem, rodzą się jako kociaki Szczawiowego Ogona i Paprociowego Futra z Klanu Pioruna.

Po ataku przez borsuki, Liściasta Sadzawka wspomina Paprociowemu Futrze, że ma cztery zdrowe kociaki. Na wspomnienie kociaków, ogon Paprociowego Futra zwija się ze szczęścia i śpieszy się do żłobka, aby je zobaczyć.

Zachód Słońca

Krecik jest wprowadzony jako z czterech kociaków Szczawiowego Ogona. Jego mama zauważa, że jest jedynym kocurkiem w miocie i mówi, że jest największym kociakiem też w swoim miocie. On, wraz z siostrami, ich imiona są podane w książce.

Moc Trójki

Widok

Biorąc pod uwagę po szorstkość ostatniej pory suchych liści, wspomina się, że sezon przyniósł nie tylko głód, ale i śmierć. Mówi się, że Krecia Łapa zmarł z powodu zielonego kaszlu, który nie odpowiadał na zioła Liściastej Sadzawki i że Deszczowy Wąs, jeden z jego wujków, został zabity przez spadającą gałąź podczas burzy.

Zaćmienie

Kiedy jego siostry Miodowa Łapa i Makowa Łapa mają swoją ceremonie wojownika i otrzymują nowe imiona, Szczawiowy Ogon żałuje, że jej syn, Krecia Łapa nie może tam być i że powinien też tam być, otrzymując swoje imię wojownika.

Wschód Słońca

Kiedy Miodowe Futro zostaje ugryziona przez węża, Szczawiowy Ogon żałośnie wyje, że nie może stracić kolejnego swojego kociaka, po stracie Kreciej Łapie, kiedy był tak młody.

Omen Gwiazd

Zanikające Echa

Podczas gdy Lwi Płomień i Rozżarzone Serce mówią o tym, jak Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa się pokłóciły, nkotka przypomina sobie czasy, kiedy kłóciła się z Krecią Łapą i Miodowym Futrem, podczas gdy żyli.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Krecik wraz z swoim rodzeństwem, Żarem, Miodkiem i Makiem bawią się razem. Szczawiowy Ogon jego mama, mówi Krecikowi i innym kociakom, żeby nie zawracali głowy starszym wojownikom i Miodek odpowiada, że ona i Krecik ćwiczą bieganie.

Ciekawostki

Drzewo Genealogiczne

Nieznane Koty

Pokaz Więcej
 
Słodki Wrzos
 
Ugolowana Piosenka

Wiewiórczy Wąs
 
Orla Burza

Czaple Skrzydło
 
Króliczy Skok
 
Makowa Jutrzenka

Wietrzny Lot

Deszczowe Futro

Różany Ogon
 
Słodka Łapa
 
Ostowy Pazur
 
Śnieżne Futro
 
Zobacz więcej

Drozdowa Skóra
 
Pstrokaty Ogon

Pokaz Więcej

Biała Burza
 
Wierzbowa Skóra
 
Bura Plama

Nieznany
 
Nieznany

Pokaz Więcej]]
 
Paprociowe Futro
 
Szczawiowy Ogon
 
Okopcone Futro
 
Deszczowy Wąs
 
Ciemna Pręga

Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Miodowa Paproć
 
Ziarnista Łapa
 
Makowy Szron
 
Jagodowy Nos
 
Krecia Łapa
 
Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz

Ostrokrzewiowy Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Piosenka

Wiśniowy Upadek
 
Kreci Wąs
 
Liściasty Cień
 
Słodkie Futro
 
Skowronkowa Piosenka