FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Okopcowe Futro– syn Wierzbowej Skóry i Białej Burzy.

Wygląd Edytuj

Okopcone Futro to jasnoszary kocur z bursztynowymi oczami.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa Edytuj

Cisza przed burzą Edytuj

Kopeć i jego rodzeństwo, Szczawik i Deszczyk, rodzą się dla Wierzbowej Skóry i Białej Burzy. Ogniste Serce i Piaskowa Burza przyszli odwiedzić ich w żłobku. Wspomniane jest że kociaki są zwinięte w kulkę obok swojej matki i nadal są wilgotne i ślepe.

Później w żłobku, trzy kocięta spotykają matkę, gdy rozmawiała z Ognistym Sercem, mówiąc, że chociaż cieszy się jej kociętami, chce zostać znowu wojowniczką i znowu być szczęśliwa. Kopeć,Szczawik i Deszczyk bawią się na zewnątrz z Paprociowym Futrem.

Podczas pożaru, trzy kociaki starają się podążać za Wierzbową Skórą gdy klan podróżuje dla bezpieczeństwa.

W obozie Klanu Rzeki, odmawiają karmienia, i otrzymują miód aby uspokoić gardło, jak sugerował Muliste Futro, medyk Klanu Rzeki.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Kopeć jest starannie strzeżony w żłobku przez jego matkę od Nakrapianego Ogona i Złotego Kwiata kociaków' brutalną grą. On i jego rodzeństwo są ponownie w żłobku gdy jastrząb lata wokół obozu.

Czarna Godzina Edytuj

Kopeć jest z swoim rodzeństwem i Wierzbową Skórą gdy wracali do swojego obozu po tym jak byli przy Słonecznych Skałach aby uciec od Sfory Psów która kierowała się do Klanu Pioruna.

Ciekawostki Edytuj

Błędy Edytuj