FANDOM

Kodeks Wojownika - Składa się z piętnastu zasad, których trzeba przestrzegać. Za łamanie kodeksu grozi wygnanie lub nawet śmierć. Koty przestrzegające za życia kodeksu wojownika, po śmierci trafiają do Klanu Gwiazdy, odpowiednika ludzkiego nieba. Jednak koty, które go za życia nie przestrzegały trafiają do Miejsca, gdzie brak gwiazd, odpowiednika piekła.

Zasady: Edytuj

  1. Broń swego Klanu, nawet kosztem własnego życia. Możesz zawierać przyjaźnie poza Klanem, ale twoja lojalność musi pozostać przy własnym Klanie, gdy pewnego dnia przyjdzie ci walczyć z przyjacielem.
  2. Nie poluj i nie wstępuj na teren innego Klanu.
  3. Starszyzna i kocięta muszą zostać nakarmieni przed uczniami i wojownikami. Uczniom nie wolno jeść bez pozwolenia, dopóki nie zapolują, by nakarmić starszyznę.
  4. Zwierzyna zabijana jest tylko po to, by się nią pożywić. Podziękuj Klanowi Gwiazd za jej życie.
  5. Kocię musi mieć przynajmniej sześć księżyców, by zostać uczniem.
  6. Nowo pasowany wojownik musi odbyć milczące czuwanie przez jedną noc po ceremonii.
  7. Kot nie może być pasowany zastępcą, dopóki nie uczył choć jednego ucznia.
  8. Zastępca zostaje przywódcą, kiedy poprzedni przywódca umiera.
  9. Po śmierci lub odejściu zastępcy, nowy zastępca musi zostać wyznaczony nim księżyc dojdzie do szczytu.
  10. Zgromadzenie czterech Klanów odbywa się w każdą pełnię, kiedy trwa rozejm. W tym czasie nie powinno być żadnych walk między Klanami.
  11. Granice muszą być sprawdzane i oznakowane każdego dnia. Przegoń każdego, kto wkroczył na terytorium twojego Klanu.
  12. Żaden wojownik nie może opuścić kocięcia w bólu czy niebezpieczeństwie, nawet jeśli jest to kociak z innego Klanu.
  13. Słowo przywódcy jest prawem.
  14. Honorowy wojownik nie potrzebuje zabijać innych, by zwyciężyć swoje bitwy, jest to dozwolone jednak w obronie własnej lub jeśli koty są wyjęte spod kodeksu wojownika.
  15. Wojownik odrzuca wygodne życie kota domowego.